|
Så bliver man beskyld for at have nazistiske holdninger og kan stikke dem et vist sted hen, bare fordi jeg siger at dronningen er statsoverhoved og det må man respektere. Regler om bukke, neje og rejse sig for statsoverhovedet kender jeg ikke noget til og er egentlig også ligeglad med. Jeg tror lige jeg forlader den her debat igen, den er vist ikke seriøs nok. |
Per Hedegaard:Så bliver man beskyld for at have nazistiske holdninger og kan stikke dem et vist sted hen, bare fordi jeg siger at dronningen er statsoverhoved og det må man respektere.
Regler om bukke, neje og rejse sig for statsoverhovedet kender jeg ikke noget til og er egentlig også ligeglad med.
Jeg tror lige jeg forlader den her debat igen, den er vist ikke seriøs nok.
selv om det ikke var mig den var til skrevet , jeg må erkende den påvirket min holdning , dette ødelagde da hele debatten , bare lidt sammenligning med de frygtelige lidelser fatter jeg ikke , men jeg vil i hvert fald ikke holde mig tilbage når sådanne holdninger siges , jeg tager kraftig afstand fra sådanne holdninger
jeg har set før i tråden vedr sammenligninger det burde i stedet anmeldes da dette overtræder reglerne på amino.dk lige som en fik en advarsler før i tråden med sammenligning tosser er denne her at karakter som de fleste vil sige er langt hårdere sammenligning
det var forkert måske at kommenterer for det overtræder sikkert reglerne det skrevet , det ligger i hvert fald ekstremt meget på kanten af reglerne , men nu er det ikke mig der bestemmer på forummet , men jeg kan godt regne ud disse ord nok ikke er de bedste at bruge i en debat
Bliv gratis medlem