nummer 1 hvad har dit indlæg omkring almindelig høflighed at gøre man rejser sig op når man er ude til et selskab? hvad har blok politik omkring almindelig høflighed at gøre ? hvad har det gamle Østtyskland nu at gøre med en almindelige høfligheden man rejser sig op når man er ude til et selskab? hvad har nogle tjener møgharme penge omkring almindelig høflighed at gøre du bringer en masse tekst frem men du kommer ikke frem med hvorfor du er modstander af almindelige høftligehed , kan være du er modstander af kongehuset det er jo ikke det vi debattere det er ren skær almindelig høflighed jeg ved ikke om du rejser dig når du er ude til selskaber men når skriver om alt muligt andet i svaret end om denne ren skær normale høflighed , er indlægget meget forvirrende da jeg ser det som om vi ikke debattere det samme emme lige nu os 2 desuden er det en god skik vis man ikke kan udvise denne respekt for dem er ude hos at rejser sig er det god skik ikke komme der , der er jo ingen der siger du skal hylde hende , men vis er der står du ikke til ryggen til hende eller så er det god skik ikke være der ganske enkelte vi debattere man rejser sig når man er ude til et selskab sikke mange sammenligninger der kan komme her |
Sander:StreamingFitness.dk:Spændende at se folk's reaktioner og holdninger komme til udtryk, det der gjorde mig harm var jo et spørgsmål om etik men så sandelig også den protest der ligger i det at nægte at acceptere det system man er en del af.
Kan godt se folk vil spare og have en præsident, men det bliver det jo ikke billigere af alligevel! Kan derimod se en fordel i at vi differentierer os som enhver anden virksomhed burde gøre for at få nogle kroner i kassen og det mener jeg bestemt vort kongehus gør ved at bestå. Hvis vi får en præsident skal alle bygninger stadig vedligeholdes, der skal betales bodyguards og transport og alt det andet der følger med.
Den der inddrog nazisme i denne debat, sick, for langt ude!
Jeg vil gøre hvad jeg kan for ikke at svine nogle, selvom det er svært når nogle direkte siger de vil skide på vort fædreland og vort kongehus, hvor er den gensidige respekt så henne?
De 4.2 i karakter ud af 5 med 15 stemmer afspejler meget folkets holdning der siger at kun ca. 16% er imod og vil have en republik. Ca.36% vil have en strammere økonomistyring og skære på budgettet til kongehuset, det kan jeg godt følge. Ville være rart hvis regnskabet skulle rapporteres og man på den måde kunne gøre det mere gennemsigtigt og så derefter tilpasse det vores samfund.
Tak fordi i prøver at holde det sobert, selvom jeg faldt i :)
vh Thomas
Yes, jeg er simpelthen bare alt for langt ude fordi jeg nævnte ordet nazisme
(I stedet for at forholde sig til hvad jeg skrev..)
korrekt han forholdte sig til du brugte dette ord og det var hvad du skrev og ordret kom faktiske med