Altså der står ingen steder i loven(så vidt jeg kunne finde) at man skal rejse sig op, så det er jo overhovedet ikke deres pligt. Folketinget er jo valgt af folket og i folkemængden er der også mange der ikke syntes om dronningen og de skal jo også havde lov til at havde den holdning, derfor giver det god meningen at der er personer i folketinget der mener det er mod deres holdning at rejse sig op for Dronningen da de derved accepterer hende som dronning selvom de ikke mener det , og man kan jo sige at de på en måde respektere Dronningen ved at forlade lokalet og ikke bare blive siddende for det vil havde været uforskammet. |
searchia:Altså der står ingen steder i loven(så vidt jeg kunne finde) at man skal rejse sig op, så det er jo overhovedet ikke deres pligt. Folketinget er jo valgt af folket og i folkemængden er der også mange der ikke syntes om dronningen og de skal jo også havde lov til at havde den holdning, derfor giver det god meningen at der er personer i folketinget der mener det er mod deres holdning at rejse sig op for Dronningen da de derved accepterer hende som dronning selvom de ikke mener det , og man kan jo sige at de på en måde respektere Dronningen ved at forlade lokalet og ikke bare blive siddende for det vil havde været uforskammet.
vi må bare lære at ære vores dronning især de folkevalgte dem betaler vi jo penge til og dette er jo mere en tradition og traditioner er det der giver danmark vores romantisk ry ud ad til så jeg tror også vis de tænker sig om ære de også dronning , den lille bitte respekt kan de godt udvise den ene dag det er jo ikke tortur men noget der er en danske tradition
dette er jo tradition og jeg rejser mig også op når der ankommer en gæst om det er dronning eller ej viser man folk respekt
husk det er ikke dem som bestemmer deres liv dronning de er født til at være dronning , jo vi betaler deres liv med vores skatte kroner , men de har regler de skal leve efter vores dronning hun kan ikke sådan bare sig nej det vil jeg ikke , de er født til den rolle at være vores udstilling vindue ud ad til i hele verden og danmark , de bestemmer jo sådan set ingenting så det er bare vise dem respekt , men de kan jo begynde at stemme i mod det med stemmer med da dronning intet bestemmer må vi alle holde traditioner ved lige de enkel gange det kræves
vis de er modstander af hende burde de lave et parti program imod dette og vise holdning der , for hun er tvunget til dette her vores dronning at møde op i folketinget
husk det er del af åbning af Folketinget en tradition , de kommer i en del af tradition og overvære åbning af folketinget dette er gamle danske tradition , det er vise ære