Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

For stor konkurrence i de brancher som jeg har forstand på? Hvad så?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian iMARKETING:

For It kunne det f.eks. være målrettede E-bøger der løser super specifikke problemer med PC'en.
Altså selvhjælpsbøger:
Hvordan du vælger det bedste antivirusprogram.
Hvordan du får lyden til at virke på din PC, etc, etc.

Hvis du ikke ønsker/kan/vil investere i den viden der skal bringe dig dertil, så må du være indstillet på at starte i en anden hovedbranche hvor konkurrencen ikke er så hård.

Som jeg ser det er der ikke andre muligheder.

Det er også en god idé :) 

Jeg både ønsker kan og vil skam gerne investere i den viden men problemet er hvor skal jeg starte?

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 15:08

Kevinff:

Det er også en god idé :) 

Jeg både ønsker kan og vil skam gerne investere i den viden men problemet er hvor skal jeg starte?

Du skal starte med at konsultere en virksomhed som vores, der til daglig undersøger og vurderer den slags.

Herved får du (i vores tilfælde) adgang til 15 års erfaring kombineret med de data vi sammen finder frem til og sammen med dig.

Hvis du er villig til at betale for 5 timers hjælp til at finde dit marked så skal du bare sige til.

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 10. Apr 12
Skrevet kl. 17:08

Christian iMARKETING:

Hvis du er villig til at betale for 5 timers hjælp til at finde dit marked så skal du bare sige til.

Og hvad koster 5 timers hjælp :)? 

Mvh Kevin

Tilmeldt 26. Oct 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:32

Christian iMARKETING  Synes jeg kommer med det helt rigtige råd. Gå ind i nicherne på de store sider. Personligt har jeg gode erfaringer med internet giganten Zalando, som i den grad er i en konkurrence præget branche. Herunder har jeg valgt at fokuser på mærker, som de fører der er fede. Deres udvalg er kæmpe, så det er nemt at finde sin egen niche derinde.

Held og lykke med annonceringe

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:50

alle brancher er meget konkurrence i tøj ,PCer med mere

en nicher er også konkurrence i da markedet er mindre, der er normalt færre kunder vis kun satse et lille område

men husk en niche kan være have et tøjmærke som ikke de andre men forvent så en lavere omsætning da færre køber indenfor et mindre område

tøj pc , videoer kameraer CD er det folk køber meste af , men der også meste konkurrence men du kan tjene mere ved et hårdt konkurrence markedet ligge side 3 på google end satse på en niche med et lille område

men husk vis er i hårdt konkurrence markedet er det jo også smart have visse mærker søgeord i mod hver eneste mærke og flere af dem er det lettere at komme højt op på google

jeg forstår ikke lige den med jeg er i for hård konkurrence der er konkurrence over alt nærmeste lige vel hvad du starter med og vis er en lav konkurrence  er der også mindre markedet og mindre kroner at tjene

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Apr 12
Skrevet kl. 13:43

Mikael christiansen:
eg forstår ikke lige den med jeg er i for hård konkurrence

Den skal forståes som at (tager udgangspunkt i tøj) giganter som smartguy, zalando, boozt, heppo osv osv har et markant større markedføringsbudget/indkøbs budget end en nystartet ergo skal du enten skabe noget helt unikt (hvilket er meget svært hvis ikke tæt på umuligt i den branche) eller også skal du konkurrere på prisen hvilket i sig selv også må være næsten umuligt da de uden tvivl har bedre aftaler

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 14:03

Jeg kan ikke sige andet end at der hele tiden komme nye tøj brands til! Så hvis du har en super idé til noget lækkert tøj, og at det er det du brænder for - så kom i gang :) Har du et godt design til en rimelig pris, så skal der nok være kunder til at købe det!

Start småt ud og få spredt dit brands navn til andre mode bevidste mennesker, via modeblogge og lignende. Så skal posentiale kunder nok få øjene op for dit brand!

God dag til alle her fra :)

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:11

Kevinff:
Den skal forståes som at (tager udgangspunkt i tøj) giganter som smartguy, zalando, boozt, heppo osv osv har et markant større markedføringsbudget/indkøbs budget end en nystartet ergo skal du enten skabe noget helt unikt (hvilket er meget svært hvis ikke tæt på umuligt i den branche) eller også skal du konkurrere på prisen hvilket i sig selv også må være næsten umuligt da de uden tvivl har bedre aftaler

Du kunne også overveje at sælge noget andet end de store giganter. Du behøver jo ikke sælger samme modeller som dem.

Vi har en kunde, en gæv 17-årig gut, som sælger nogle udvalgte produkter indenfor tøjbranchen. Det går ham faktisk rigtigt godt, og han er ved at starte en engelsk shop op til hans kommende mærke, som han starter fra bunden.

Han er god til at bruge Facebook og jeg har hjulpet ham med noget SEO. Han har altid mange gode ideer til alternative måder at markedsføre sig på, for det er jo nødvendigt hvis man vil have et salg i den branche og ikke har et stort budget til markedsføring.

Han konkurrerer i øvrigt ikke med dem du nævner, da det ikke er samme mærker og modeller han fører.

Vi i WebCoders er ved at starte en webshop op indenfor en af de mest konkurrenceprægede nicher på nettet indenfor tøj, og hvis vi satte os og sagde at der er nogen der er store og urørlige, så kom vi jo ingen vegne.

Vi har en masse ideer til alternative måder at markedsføre os på, da vi netop er små og skal slå på nogle helt andre strenge end de store spillere på markedet der har en masse af de kendte mærker.

Jeg kommer løbende til at skrive om nogle af de ting vi gør og hvordan de virker på min Google+ som du kan følge her hvis du er interesseret.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:18

Kevinff:

Mikael christiansen:
eg forstår ikke lige den med jeg er i for hård konkurrence

dem du nævner er ganske almindelige webshop der er slået godt igennem på markedet derved har de fået en god aftale med producent , da markedet er stort er der også flere penge at tjene mærke tøj er noget der giver når man ligger øverste på google

så det du kan lave en side der er bedre søgeord optimeret eller næsten lige så godt som de webshops der sælger disse mærker så kan du få en lige så god mængde aftale som de øverste da du kan købe stort ind og derved tjene mange penge da du har et stort markedet med en stor omsætning tjener du mange penge

en af dem nævner er ikke umulig at overhale https://www.majesticseo.com/reports/site-explorer?folder=&q=http%3A%2F%2Fwww.smartguy.dk%2F

en anden som ligger nummer 1 google tøj er en amino.dk  bruger den har de fleste mærke vare i shoppen så det kan godt lykkes http://www.miinto.dk/ ,

begge deres søgeord optimering kan jeg godt gøre bedre videoer mangler der mere presse omtale flere links og social aktivitet det kræver dog kræfter og tid men vis gør  det , er der også penge at tjene i sidste enden rigtige mange penge

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:16

Hej Kevin

Vi tager 800,-/ i timen, så det er 4.000,- + moms.

Venlig hilsen,

Christian

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)