Jeg synes ikke den ligner en sexshop.. eller også kommer jeg ikke nok slige steder ;)
MEN mit første indtryk var at det var upersonligt. Jeg er en kreativ person, jeg kigger med mine følelser -nok lidt anderledes end mange af jer der har svaret. Men hvis nu jeg skulle ønske mig smykker fra denne side, og overtale manden til at købe dem, så skal du også nå ud til mig -til kvinderne. Og vi er lidt mindre visuelle, og meget mere følelses orienerede.
Det kan godt være at jeg er farvet af mit eget fag, men jeg mangler noget tekst på din landingpage der fortæller mig at nu er jeg ankommet til en eksklusiv forretning, lidt om hvem jeg handler med ( det er jo mange penge jeg skal af med, så skal jo være sikker på at jeg ikke bliver snydt, når jeg nu sidder derhjemme og holder krampagtigt fast i dankortet
)
Det behøver ikke være side op og ned, men lidt ord her og der, der giver mig fornemmelsen af at handle med rigtige mennesker og ikke en robot, eller endnu værre; nogle farlige gangstere der snyder mig ;)