Prøv at se denne video fra Amino TV http://www.amino.dk/tv/jannik-olander. Jannik har vist ganske god succes med forretningen og jeg er ikke i tvivl om du kan lære meget af at kigge på hans shop.
Du kan også se nærmere på Thorborgs http://e-pusher.dk
Som tidligere nævnt har det utrolig stor betydning om trafikken kommer fra de rigtige ord. Kommer folk ind fra de rigtige søgninger, så er chancen for en konvertering mange gange større. Hvilke ord der er de rigtige for et givent produkt findes ved at sætte god tracking op, som nævnt er Google Analytics et super værktøj.
Mange shops starter med at konvertere måske 1 % af deres besøgende. Resten ligger i optimering af shoppen hvor et af de vigtigste redskaber er split testing.
Jeg kunne også forestille mig at når i ikke sælger et kendt smykkebrand at i skal gøre noget ekstra for at få solgt. Jeg kender ikke jeres brand, hvorfor skulle jeg tage chancen og købe hos jer, hvis jeg kan få en lignede vare i et kendt mærke?
I øvrigt er jeg enig i at f.eks. jeres "Om os" tekst ikke virker prof nok til at jeg umiddelbart ville vælge at købe hos jer.
En afstemning omkring webshoppens design virker ikke så seriøst i min verden.
Skriv også om smykkerne er til herre eller damer.
Bare et par skud fra hoften, håber i kan bruge det til noget 