Nu går jeg da ud fra, at hvis man laver et site, så er indholdet det første man ser på. Det er jo det primære, der er vi helt enige :)
Jamen det kan alle da, man kan så diskutere om der ikke er for mange der gør det, hvor indholdet ikke har værdi. Kombineret med en ikke eksisterende visuel identitet, så er der dømt dødssejler. At Word Press skaber flere iværksættere er det i sig selv positivt? Hvis der skabes noget bare for at skabe noget. Der skal vel være en klar idé fra starten :) Men jeg vil da give dig ret i, at hvis man starter med et rigtig godt indhold, så er man nået rigtig langt - men hvis dit design ligner naboens, så skal dit indhold jo være mere end enestående, ellers forsvinder brugeren på ingen tid. |
Hm, tonen er blevet lidt barsk, men jeg kan godt genkende nogle ting fra 1980erne.
Mange ville dengang være vognmænd, så de købte en kassevogn og begyndte at køre for andre vognmænd. Atter andre ville være sanitørmestre, så de købte en gulvskrubbe og begyndte at arbejde for andre rengøringsfirmaer. Og nogle ville have et vagtselskab, så de købte en uniform og begyndte at arbejde for andre vagtselskaber.
De blev alle selvstændige med momsnummer, da det så flot ud i 80erne, men fakta er, at de kom til at arbejde for mindre løn end som ansatte, når det store regnestykke blev regnet sammen.
Reelt var de slet ikke selvstændige, men blot billig arbejdskraft. Det var altså en ren illusion, hvor man håbede på, at man senere kunne få sine helt egne kunder, men der er ikke meget reference, når man er vognmand, at arbejde for to andre vognmænd til lavere pris end en ansat.
Hilsen, Robert