jeg søger et værktøj til at se interne links og ankertekster. Hvad bruger i andre? Jeg har ændret på kategorier på telecall.dk og derfor kan det være at der er interne links hvor linket skal ændres til en anden url som giver mere relevans
Jeg har for noget tid siden udviklet et værktøj, som bl.a. kan det du søger: Webside-analyse.
Værktøjet analyserer et givent HTML-dokument, trækker en række relevante data ud og sætter dem i en overskuelig orden. Alt, hvad du skal gøre er at indtaste URL'en til den side, du vil udtrække informationer om.
Jeg har for noget tid siden udviklet et værktøj, som bl.a. kan det du søger: Webside-analyse.
Værktøjet analyserer et givent HTML-dokument, trækker en række relevante data ud og sætter dem i en overskuelig orden. Alt, hvad du skal gøre er at indtaste URL'en til den side, du vil udtrække informationer om.
kan værktøjet gennemse hele domænet? Telecall.dk har ca. 450 indekserede sider, så det skal være et værktøj som gennemgår hele sitet.
kan værktøjet gennemse hele domænet? Telecall.dk har ca. 450 indekserede sider, så det skal være et værktøj som gennemgår hele sitet.
Nej, værktøjet gennemgår kun siderne enkeltvis - men du kan til gengæld navigere dig videre gennem dit site ved at klikke på hvert enkelt link i oversigten for "interne links".
Tæthedsprocenterne er baseret på titeltekst + al tilgængelig tekst på siden (den tekstmasse, du kan se i rubrikken "Tekstindhold"). Herefter er en lang række "stopord" (ord som: i, at, jeg, som osv.) trukket ud af tekstmassen, for kun at få udtrukket relevante nøgleord.
Tæthedsprocenten er ift. SEO knap så relevant i dag, som da jeg udviklede værktøjet.