Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Værktøj til at se interne links

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg søger et værktøj til at se interne links og ankertekster.
Hvad bruger i andre?
Jeg har ændret på kategoriertelecall.dk og derfor kan det være at der er interne links hvor linket skal ændres til en anden url som giver mere relevans

vh
Henrik

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 17:32

Jeg har for noget tid siden udviklet et værktøj, som bl.a. kan det du søger: Webside-analyse.

Værktøjet analyserer et givent HTML-dokument, trækker en række relevante data ud og sætter dem i en overskuelig orden. Alt, hvad du skal gøre er at indtaste URL'en til den side, du vil udtrække informationer om.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 17:37

Jesper Nerløe:

Jeg har for noget tid siden udviklet et værktøj, som bl.a. kan det du søger: Webside-analyse.

Værktøjet analyserer et givent HTML-dokument, trækker en række relevante data ud og sætter dem i en overskuelig orden. Alt, hvad du skal gøre er at indtaste URL'en til den side, du vil udtrække informationer om.

kan værktøjet gennemse hele domænet?
Telecall.dk har ca. 450 indekserede sider, så det skal være et værktøj som gennemgår hele sitet. 

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Skrevet kl. 17:43
Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 17:46

Tak for links. Dem prøver jeg Smile

Det ser ellers ud til at være et fint værktøj til analyse af enkeltsider.
Er tætheden af nøgleord fra brødteksten eller alt tekst på siden?

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Skrevet kl. 17:55

Tæthedsprocenterne er baseret på titeltekst + al tilgængelig tekst på siden (den tekstmasse, du kan se i rubrikken "Tekstindhold"). Herefter er en lang række "stopord" (ord som: i, at, jeg, som osv.) trukket ud af tekstmassen, for kun at få udtrukket relevante nøgleord.

Tæthedsprocenten er ift. SEO knap så relevant i dag, som da jeg udviklede værktøjet.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 18:05

Jesper Nerløe:
Tæthedsprocenten er ift. SEO knap så relevant i dag, som da jeg udviklede værktøjet.

Kender du et bedre værktøj til SEO?
Jeg tænker på noget i retning af SEOQUAKE, hvor resultatet ligger klar med det samme, uden videre analyse.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 13:04
Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 13:30

Er det bare mig som ikke kan se hvordan jeg ser ankertekster i de interne links, eller skal jeg have fat i et andet værktøj?

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 14:35

Jeg mener godt du kan med Google Webmaster Tools, men jeg er ikke sikker Smile

SEO tilbydes. Eks. på reference: Nem og hurtig inkasso med inkasso service online.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)