Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom nu danskere, stop med at tude..

Side 8 ud af 15 (145 indlæg)
Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Kære Aminoer

Tak alle jeres spændene holdninger.. Det har aldrig været min hensigt at fornærme dem som er arbejdsløse, så hvis nogen har fået det indtryk så beklager jeg meget.. Til alle dem der tror jeg er fra overklassen og ikke ved hvad det vil sige at være "fattig" kan jeg informere det gør jeg. Jeg har selv været i ufaglærte job de sidste 14 år, så ved godt hvad det vil sige at tjene 19500 i grundløn..

Meningen der med indlægget var derimod ikke en hetzs imod nogen. Jeg synes bare at vi i Danmark skal være bedre til at kigge ud over vores egne grænser, før vi tuder!! Jeg ved godt at vi som danskere godt kunne tænke os t beholde vores velfærdssamfund med høje lønninger og fagforenings pjat. Det tvivler jeg dog virkelig på at det internationale samfund vil acceptere. Hvorfor skal hr & fru Danmark vil blive ved med at blive ved med at føde babyer, ind i et liv i luksus klassen? Set med internationale briller..

Jeg ved godt det selvfølgelig ikke er jer kære Aminoer, som har den negative holdning jeg beskriver, i tuder ikke! I er med til at løfte hele Danmark med jeres succes historier og hjælp til nye iværksættere som mig selv.. : )

Håber i alle får en dejlig aften..

Mvh

Jacob
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:28

gejs:
Der er da vidst en der fik det forkerte ben ud af sengen idag :)

Han har jo ret!

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 21:31
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jacob Marquez:
Jeg ved godt det selvfølgelig ikke er jer kære Aminoer, som har den negative holdning jeg beskriver, i tuder ikke!

Nårhh jamen så er alt jo i orden. Det er jo DE ANDRE som den er gal med, ikke os! Os her på Amino kan jo sidde og slå hinanden på skuldrene, og nøjes med at tude over Janteloven (jeg vil anslå at ca. hver anden dag, er der en eller anden her på Amino som tuder over Janteloven ;)

Du har virkelig ikke fattet en brik! Folk protesterer ikke fordi de føler sig ramt, men fordi de er uenige med dig.

Hvem er det egentlig der tuder efter din mening? Er det de fattige, eller de arbejdsløse, eller de syge, eller? Det fremgår faktisk ikke rigtigt af dit indlæg. For mig at se, er det en påstand grebet ud af den blå luft, på baggrund af medierne, og politikerne som bruger befolkningen i deres spin, og når de er rigtig dygtige, får de fjernet fokus fra deres ansvar, og får sat befolkningsgrupper op imod hinanden, som denne tråd er et godt eksempel på. Og du er hoppet lige i med begge ben.

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Skrevet kl. 22:25
Hej T Nielsen

Jeg er ked af, jeg har irriteret dig ,så meget med min holdning.. Du må have en god aften, og husk på du har bedre muligheder en størstedelen af verden..

Mvh
Jacob
Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 22:43

hej

ja jeg er enig med deg. vi trænger ikke de sure mennesker her. de får heller skrive i aviserne. dette forumet består av mennesker der vil noget og gjerne også skabe arbejdsplasser. så han misser totalt ved å skrive det inlæg her.

Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 22:48

Hej jacob

jeg tror du misser helt med at poste dit inlæg her. hvad er poenget med at skrive negativt til mennesker der forsøger å satse og skabe noget om at du er misfornøjd med danskernes insats. Dette forum består av positive mennesker der tar på seg den tunge og vanskelige oppgave det er at starte noget og skabe arbejdspladser og mere. Det er andre forum den slags grineri hører mere hjemme i.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

T-Nielsen:

Jacob Marquez:
Jeg ved godt det selvfølgelig ikke er jer kære Aminoer, som har den negative holdning jeg beskriver, i tuder ikke!

Nårhh jamen så er alt jo i orden. Det er jo DE ANDRE som den er gal med, ikke os! Os her på Amino kan jo sidde og slå hinanden på skuldrene, og nøjes med at tude over Janteloven (jeg vil anslå at ca. hver anden dag, er der en eller anden her på Amino som tuder over Janteloven ;)

Du har virkelig ikke fattet en brik! Folk protesterer ikke fordi de føler sig ramt, men fordi de er uenige med dig.

Hvem er det egentlig der tuder efter din mening? Er det de fattige, eller de arbejdsløse, eller de syge, eller? Det fremgår faktisk ikke rigtigt af dit indlæg. For mig at se, er det en påstand grebet ud af den blå luft, på baggrund af medierne, og politikerne som bruger befolkningen i deres spin, og når de er rigtig dygtige, får de fjernet fokus fra deres ansvar, og får sat befolkningsgrupper op imod hinanden, som denne tråd er et godt eksempel på. Og du er hoppet lige i med begge ben.

der har du misforstået noget man skal ikke tude over det går godt , men skal heller ikke tude over vis man ikke har det godt og sætte sig ned sige man ikke kan gøre noget , det er overskriften der står tuder vi tuder over vi er fattige men faktiske er der ingen der tuder over det , det er bare tal , det med 250.000 mennesker er fattige

jeg er enig med dig , man skal ikke tude over man er fattig  ,man skal heller ikke tude over janteloven vis det går godt

der er ingen i tråden der uenig i de indlæg jeg har læst , der er imod ham, at vi lever i en international verden og det tuder vi ikke over , vi tager kampen op og lever videre , vi er positive og giver ikke bare sådan op at verden ændre sig .

lige emmet der bliver taget op politiker , men som også mange synes der skal gøres noget ved , men emmet er meget følsomt , at der er mange fattige der arbejder og mange på kontant hjælp der ikke er fattige , den ikke fattige kontant tuder ikke og jeg høre ingen der tuder over mindste løn , men måske mangler nogle at få et motivation sprak grundet dette her , men det er noget politiker skal finde en løsning på og det tuder jeg ikke over 

derved ingen tuder i tråden , vi er alle samme super positive og mener ikke noget med man skal tude over være fattige og god positiv aften selv om du måske er af de fattige , det er intet af tude over , vær positive og glad selv om man er fattige

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Skrevet kl. 00:19
Hej Anders Larsen

Jeg mener intet negativt, jeg synes nærmere det er positivt at vi er iværksættere i et land som Danmark. Min pointe er vi sagtens kan ændre vores situtation,, selvom andre kalder os fattige. Det er da iværksætter spirit?

Jeg vil holde fast på min påstand, at vi helt sikkert har det nemmere her, end så mange andre identiteter rundt omkring i verden..

God aften

Mvh

Jacob
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:01

Jeg kan på den ene side godt forstå din pointe, men så alligevel ikke. Der er helt sikkert nogle, der ikke søger de jobs, der er og så "tuder" over at være arbejdsløs. Men det må helt ærligt også være svært at komme fra et vellønnet job, et job man kunne lide, og så pludselig skulle indstille sig på at, som du skriver tidligere i tråden, gøre toiletter rent. Dermed ikke sagt, at man ikke skal søge de jobs, der er - men det må da alligevel være lidt af et skift i ens hverdag. 

Jeg synes det er forkert at "angribe" de, der synes, at de lever under fattigdomsgrænsen. Hvis man helt ærlig føler, at man skal vende HVER en øre, og ikke har til alle regningerne - ja, så synes jeg da godt man må kalde sig fattig. Eller må man ikke det, fordi der er nogle i andre lande, der har det værre? Må du så heller ikke tude over et brækket ben, for der er altså nogle, der har brækket to? Jeg synes man skal have lov til at kalde sig fattig, hvis det helt ærlig er den følelse, man har. Hvorfor må man ikke kalde sig fattig, bare fordi der er nogle, der er endnu mere fattig? 

Vi har helt sikkert nogle privilegier her i Danmark, som andre ikke har - og staten hjælper de svage i samfundet. Det er fedt, og det skal vi da være stolte af. Men jeg ville sgu også være lidt af et tudefjæs hvis jeg hver evig eneste måned skulle vende hver en øre. Så må man sgu godt kalde sig fattig. Helt ærlig! 

Og de, der måske er på kontanthjælp/dagpenge 1-2 år i løbet af et helt liv, og måske beklager sig over at de ikke kan få tilværelsen til at køre og føler sig lidt småfattige - jamen de afleverer jo for dælen halvdelen af deres løn resten af livet, så det er vel okay!?

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 01:27

Mikael christiansen:
IndtægterUdgifterKontanthjælp:9.800,-Husleje7.400,-Boligsikring:3.019,-El700,-Børnepenge:2.908,-Telefon:500,-Licens196,-Internet148,-Gæld600,-Medicin70,-Hundemad283,-Fodbold300Cigaretter500,-I alt15.728,-I alt10.697,-

Du bliver ved med at påstå at Kontanthjælpen er alt for høj ?. Og kommer den bare ned så løser det alle problemer ?. Jeg kender ingen der tjener mindre end kontanthjælp ved fuldtidsarbejde. Selv ufaglærte på mindsteløn tjener mere. Og Boligsikring samt Børnepenge får du jo også når du arbejder. Så jeg har meget svæt ved at se hvordan du vil bevise den påstand ?. 

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 8 ud af 15 (145 indlæg)