Tak alle jeres spændene holdninger.. Det har aldrig været min hensigt at fornærme dem som er arbejdsløse, så hvis nogen har fået det indtryk så beklager jeg meget.. Til alle dem der tror jeg er fra overklassen og ikke ved hvad det vil sige at være "fattig" kan jeg informere det gør jeg. Jeg har selv været i ufaglærte job de sidste 14 år, så ved godt hvad det vil sige at tjene 19500 i grundløn.. Meningen der med indlægget var derimod ikke en hetzs imod nogen. Jeg synes bare at vi i Danmark skal være bedre til at kigge ud over vores egne grænser, før vi tuder!! Jeg ved godt at vi som danskere godt kunne tænke os t beholde vores velfærdssamfund med høje lønninger og fagforenings pjat. Det tvivler jeg dog virkelig på at det internationale samfund vil acceptere. Hvorfor skal hr & fru Danmark vil blive ved med at blive ved med at føde babyer, ind i et liv i luksus klassen? Set med internationale briller.. Jeg ved godt det selvfølgelig ikke er jer kære Aminoer, som har den negative holdning jeg beskriver, i tuder ikke! I er med til at løfte hele Danmark med jeres succes historier og hjælp til nye iværksættere som mig selv.. : ) Håber i alle får en dejlig aften.. Mvh Jacob |
gejs:Der er da vidst en der fik det forkerte ben ud af sengen idag :)
Han har jo ret!