På hvilken måde synes I, at vi skal bestemme hvem der skal have/vinde det der doneret?
Og dernæst, hvordan sikre vi os, at de folk der får/vinder rent faktisk er en del vores målgruppe, og ikke bare normale grådige personer det vil nasse på andres dårligdom ?
Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD
Rigtig gode spørgsmål - der kan jo være en selekteringsfase, hvor man finder dem, der har størst behov.
Omkring hvordan vi undgår svindlere, så tror jeg vi skal tænke lidt over det - der er jo forskellige muligheder for at kræve dokumentation, men lad os lige få de små grå i gang omkring det :)
Rigtig gode spørgsmål - der kan jo være en selekteringsfase, hvor man finder dem, der har størst behov.
Så du tænker vi beder brugerne om, at skrive en begrundelse for hvorfor de skal modtage en donation, eller er det at udstille dem ?
Thomas:
Omkring hvordan vi undgår svindlere, så tror jeg vi skal tænke lidt over det - der er jo forskellige muligheder for at kræve dokumentation, men lad os lige få de små grå i gang omkring det :)
Ja vi må gå i tænkeboks...
Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD
Umiddelbart tror jeg den mest retfærdige løsning overfor modtagerne af de her "gaver" vil være, hvis de hver især tilmelder sig. Og så skal der jo være et team bagved websitet, der sidder og godkender de enkelte personer.
Det kan udvikle sig til lidt rigeligt meget arbejde i velgørenhedens tegn, men i alle andre tilfælde, som jeg kan komme på, kan alle og enhver opdigte en historie.
Det med at man stemmer på bedste begrundelse, stemmer jeg ikke for. Det virker som en konkurrence på at have det dårligst. Og pludselig er det dem, der er bedst til at skrive, der vinder, og ikke de mest trængende - som jo er dem, man vil nå ud til, ikke sandt?
Det med at man stemmer på bedste begrundelse, stemmer jeg ikke for. Det virker som en konkurrence på at have det dårligst. Og pludselig er det dem, der er bedst til at skrive, der vinder, og ikke de mest trængende - som jo er dem, du helst vil ramme, ikke sandt?
Kan sagtens følge dig, men jeg synes vi skal finde en måde hvor på, at vi ikke skal gennmgå 250 begrundelser hver uge for at finde en modtager.
Så det kan være, at vi kan engagere de donerene virksomheder, og lade dem beslutte hvem der skal modtage deres donation ?
Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD
Det lyder som en rigtig god ide og vil meget gerne bidrage hvis der er noget jeg kan hjælpe med, er på tredje år af min bachelor som civiløkonom og kan måske hjælpe til med planlægning af markedsføring, regnskab, osv.
Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD