Det er bare en hamrende god idé Daniel. Jeg vil meget gerne hjælpe til med noget markedsføring. Tanken er at tage kontakt til jobcentre og ydelsesservice her i kbh, skabe et netværk og så få distribueret nogle posters/flyers ud til resten af dk's centre. Jeg vil også gerne stå for at få en facebookgruppe på benene, og sørge for markedsføring af denne. Overstående opgaver kræver en designer, der kan hjælpe mig med at sætte visuelt på "produktet", og kræver som de andre også nævner en køreplan, så vi er enige om målet. Jeg er af politisk holdning ret liberal, så det er vigtigt for mig at "goderne" kommer i de rigtige hænder, og at vores målgruppe derfor ikke er 250.000 mennesker, men nærmere de hårdest ramte 10-20%. Kan også hjælpe til med oplevelser i form af min virksomhed www.NordicRace.dk Til sidst vil jeg lige sige at jeg synes ikke navnet er så godt (barefordivikan). Hvad med EnOplevelse.dk elign? Brainstorm venner :) Mvh Jonas |
Hvad angår markedsføring, så vil vi så vidt jeg forstår, gøre det på 2 måder(ret mig endelig hvis jeg tager fejl).
Den første er at få virksomheder til at donere oplevelser og det gør vi ved lokke med noget omtale. Men hvis det skal gøres sådan, kunne det jo værre en god ide, at vi har en ide om hvilke typer oplevelser vi ønsker at få fat i, så vi kan lave en liste over hvilke virksomheder vi ønsker at kontakte.
Den anden metode til at skaffe oplevelser, er ved at sælge produkter på hjemmesiden, og så går nogle af pengene for salget til hjemmesiden, men spørgsmålet er om det er nogen særlige former for produkter vi ønsker at sælge eller om vi bare vil sælge hvad som helst. Hvis vi bare sælger hvad som helst, kan det måske blive for forvirrende for de folk der vil købe produkter gennem hjemmesiden?