Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BareFordiViKan.dk - Fælles Amino projekt - hvad siger I?

Side 4 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bare en hamrende god idé Daniel.

Jeg vil meget gerne hjælpe til med noget markedsføring.

Tanken er at tage kontakt til jobcentre og ydelsesservice her i kbh, skabe et netværk og så få distribueret nogle posters/flyers ud til resten af dk's centre.

Jeg vil også gerne stå for at få en facebookgruppe på benene, og sørge for markedsføring af denne.

Overstående opgaver kræver en designer, der kan hjælpe mig med at sætte visuelt på "produktet", og kræver som de andre også nævner en køreplan, så vi er enige om målet.

Jeg er af politisk holdning ret liberal, så det er vigtigt for mig at "goderne" kommer i de rigtige hænder, og at vores målgruppe derfor ikke er 250.000 mennesker, men nærmere de hårdest ramte 10-20%.

Kan også hjælpe til med oplevelser i form af min virksomhed www.NordicRace.dk

Til sidst vil jeg lige sige at jeg synes ikke navnet er så godt (barefordivikan). Hvad med EnOplevelse.dk elign? Brainstorm venner :)

Mvh Jonas

Tilmeldt 25. Sep 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:17

Hvad angår markedsføring, så vil vi så vidt jeg forstår, gøre det på 2 måder(ret mig endelig hvis jeg tager fejl).

Den første er at få virksomheder til at donere oplevelser og det gør vi ved lokke med noget omtale. Men hvis det skal gøres sådan, kunne det jo værre en god ide, at vi har en ide om hvilke typer oplevelser vi ønsker at få fat i, så vi kan lave en liste over hvilke virksomheder vi ønsker at kontakte.

Den anden metode til at skaffe oplevelser, er ved at sælge produkter på hjemmesiden, og så går nogle af pengene for salget til hjemmesiden, men spørgsmålet er om det er nogen særlige former for produkter vi ønsker at sælge eller om vi bare vil sælge hvad som helst. Hvis vi bare sælger hvad som helst, kan det måske blive for forvirrende for de folk der vil købe produkter gennem hjemmesiden?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 15:17

Jonas:
Tanken er at tage kontakt til jobcentre og ydelsesservice her i kbh, skabe et netværk og så få distribueret nogle posters/flyers ud til resten af dk's centre.

KAnon god idé!

Jonas:

Jeg vil også gerne stå for at få en facebookgruppe på benene, og sørge for markedsføring af denne.

Overstående opgaver kræver en designer, der kan hjælpe mig med at sætte visuelt på "produktet", og kræver som de andre også nævner en køreplan, så vi er enige om målet.

Du får æren af at styre Facebook gruppen, så finder vi en grafiker du snakke markedsføring med. Tak evt fat i Knovo (Amino brugernavn), han har meldt sig under markedsførings fanen på projektet.

Jonas:
Jeg er af politisk holdning ret liberal, så det er vigtigt for mig at "goderne" kommer i de rigtige hænder, og at vores målgruppe derfor ikke er 250.000 mennesker, men nærmere de hårdest ramte 10-20%.

Hvordan finder vi de 10-20% hårdest ramte ?

Jonas:
Til sidst vil jeg lige sige at jeg synes ikke navnet er så godt (barefordivikan). Hvad med EnOplevelse.dk elign? Brainstorm venner :)

Jeg synes godt om navnet fordi det er slagkraftigt, men jeg er da åben overfor andre navne...

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Tilmeldt 25. Sep 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:22

Daniel Sørensen:
Jeg synes godt om navnet fordi det er slagkraftigt, men jeg er da åben overfor andre navne...

Der er måske bare en fare for at navnet kan virker får smart når man tænker på at det er velgørenhed. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Skrevet kl. 15:27

knovo:
Der er måske bare en fare for at navnet kan virker får smart når man tænker på at det er velgørenhed. 

Ja det kan der jo være noget om :-) Jamen så må vi jo til noget namedropping...

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 15:27

Daniel Sørensen:
Du får æren af at styre Facebook gruppen, så finder vi en grafiker du snakke markedsføring med. Tak evt fat i Knovo (Amino brugernavn), han har meldt sig under markedsførings fanen på projektet.

Det lyder til han vil fokusere på de virksomheder der skal stille oplevelser/produkter til rådighed. Men jeg tager en snak med ham når vi er nået lidt længere i processen.

Daniel Sørensen:
Hvordan finder vi de 10-20% hårdest ramte ?

Jeg mener bare et markedsføringsdelen skal udstråle at det altså er til folk der er rigtig hårdt ramt, og ikke folk der ligger på vippen til hvad nogle kalder fattigdom.

Daniel Sørensen:

Jeg synes bare ikke det får en til at tænke på hvad projektet handler om, men det er 100% op til dig :)

wetakecare synes jeg også kunne være fornuftigt.

Jonas

Fra Roskilde
Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 15:33
Jeg syntes at domænet lyder lidt som: vi er bedre end jer .dk.

Men jeg vil gerne hjælpe, med hvad der mangler! Jeg er klar på det meste!

Men hvad med at der bliver en webshop hvor hvor virksomheder kan sætte ting til salg, og hvor de kun selv tjener omkostningerne + ex 10% og resten går til at købe oplevelser og andet for??

--
/Kasper
Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Skrevet kl. 15:35

Kasper Frandsen:
Men hvad med at der bliver en webshop hvor hvor virksomheder kan sætte ting til salg, og hvor de kun selv tjener omkostningerne + ex 10% og resten går til at købe oplevelser og andet for??

Hej Kasper, 

Tak for din interesse i projektet. Lidt tidligere i denne tråd snakker vi om at lave en webshop til netop det du beskriver, så det er vi igang med :-)

Kan se du har kamera, evt du kan skyde nogle billeder vi kan bruge ?

Fra Roskilde
Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 15:37
Ja hvis jeg får en liste over hvad så er de klar på mandag! :-)
Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 15:38

Var den oprindelig idé ikke lidt at give oplevelser/produkter ud gratis? Vil alle ikke bare benytte de store besparelser på webshoppen?

Side 4 ud af 5 (46 indlæg)