Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BareFordiViKan.dk - Fælles Amino projekt - hvad siger I?

Side 2 ud af 5 (46 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Daniel,
du kan godt regne med os, vi kan evt. stå for nogle af de praktisk ting ifb med websitet - det kunne være en shop, hvor der kan købes produkter hvor der gives et bidrag for et solgt produkt. Det kunne være logodesign el.lign.


Med venlig hilsen

Thomas

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Rigtig god idé med shoppen, den er jeg vild med!

Et fedt logo ville også være rigtig godt!

Tak, Thomas

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel,
Jeg synes det er et rigtig godt initiativ - vi står gerne for hele driften af shoppen. Hvis vi løfter i samlet flok, så kan vi hjælpe rigtig mange.

En koncept kunne være, at virksomheder sælger deres produkter gratis i shoppen og en procentdel går velgørenhed.


Med venlig hilsen

Thomas

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt at I gider det :-)

Men kan vi ligge shoppen ind som en del af en anden hjemmeside ?

Vi skal jo også have fokus på, at det egentlig er oplevelser vi gerne vil donere til de mindre priviligerede, så tænker, at shoppen skal være en del af en større hjemmeside ?

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må et eller andet sted give god karma :D Da vi har ret gode kontakter til pressen er mit forslag også, at vi udsender en pressemeddelelse - så virksomheder: Kom på banen, ud over i kan hjælpe andre, så kan i også få en effektiv medieomtale :)

Anyways, vi kan lave hele sitet i vores løsning, da der også er indbygget CMS - det er faktisk ret enkelt og det står vi gerne for.

Tilmeldt 11. Oct 11
Indlæg ialt: 20
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se, at der allerede er styr på det med hjemmeside. Vi vil dog alligevel tilbyde assistance i html/css og jQuery, hvis der skulle være et behov for det. Jeg har i den forbindelse sendt dig en privat besked.

Med venlig hilsen

Emil M. Frandsen

Eos Web I/S

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må helt sikkert give god karma :-)

Men ja, det er en oplagt historie for pressen:

Danmarks Iværksættere går sammen om, at gøre livet sjovere for Danmarks fattige...

Hvis I tager det kreative af projektet, så skal jeg nok tage tekst og drift, eller hvad ?

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Der skal helt klart laves en "køreplan" for projektet først - den tror jeg du har mest styr på Daniel?

Vi står gerne for:
Website/shop - opbygning og drift. Eos Web kan sikkert godt hjælpe hvis der skal laves mere "tunge" ting på sitet?


Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal nok lave en køreplan i kan godkende (hvis den kan godkendes).

Jeg foreslår, at du og Emil evt snakker sammen om hjemmesiden?

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du laver køreplanen, så synes jeg vi skal tage den der fra :) Vi sætter os gerne på at lave sitet, men kan måske bruge ekstern assistance til nogle opgaver. Ellers har vi faktisk ret godt styr på den del.

Men vil gerne give en opfordring til de øvrige Aminoer - kom på banen med Jeres bud. Vil i være med, har i forslag - kom frisk :)

Side 2 ud af 5 (46 indlæg)