Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil sælge pakker med indbo til flytning i egen bolig - jeres ideer?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil sælge riktig fede startpakker og behøver gode ideer om hvordan der skal sælges 40 - 50 pakker som et pilotprojekt. Det er tale om at selge fede pakker med riktig verdi for pængerne der indeholer alle de små ting vi behøver når vi skal etablere os i egne boliger. alle leverandører er på plass. det er krus,panner,bestikk,sengetøj,servise,m.m. I tillegg kan man vælge nogen riktig fine dekorations gjenstander. Hvor kan disse markedsføres i danmark og hvordan?

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 08:28

Hej Anders,

Super god ide, måske man skulle se om man kunne samarbejde med universiteter osv. Det er nok der dine kunder er nemmest at komme i kontakt med.

Jeg tror udfordringen for dig bliver at differentiere dig fra IKEA, det lyder til at det er dine startpakker vil overlappe med deres startpakker.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 10:14

Er det muligt at vælge imellem forskellige dekorationsgenstande? Det tror jeg ville kunne være med til at øge efterspørgslen. Så kan man samtidigt med at man køber de ting man skal bruge til at flytte hjemmefra også få følelsen af at man er ved at vælge lidt stil, noget der i mine øjne bliver vigtigere og vigtigere i et samfund hvor der blandt de unge lægges meget vægt på fremtræden, og på at være smart.

Men ellers kan de jo markedsføres på gymnasier og handelsskoler med plakater, på fora for unge, eller måske kan du lave en aftale med kollegieselskaberne om at de lægger en flyer i fra dit firma når de sender velkomstpakken til deres nye beboere (mod at få en skilling på aftale, eller gratis service til deres kontor).

Eller du kan lave en blog/hjemmeside med tips til at flytte hjemmefra, hvordan laver man budgetter, hvad koster en bolig, hvad koster mad osv, og så naturligvis en henvisning til startpakken et par steder. Eller du kan lave det samme som et gratis foredrag i f.eks. de tre største byer.

Hvis du er rigtig moderne vil du måske også kunne finde på noget med facebook, men det må der være nogen som er klogere end mig på :D

Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Skrevet kl. 10:17

hej

jeg tenker å differentiere meg fra ikea ved at ha høyere kvalitet og kulere produkter. jeg skal sende billeder senere om hvilken type produkter det er tale om.

Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Skrevet kl. 10:20

ja det er gode ideer. Jeg skal se på dem. Ja jeg vil at kunderne skal velge ting der gør pakken personlig ellers kan de jo gå hvorsomhelst. Jeg skal se litt på kollegieselskaberne. har du navn på nogle av dem? På forhånd tak.

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 11:03
Hej Anders
God ide du har fået.. Jeg tænker om man ikke kunne lave en aftale med en ejendomsmæglerkæde, et eller andet smart samarbejdstrick?
Mvh
Jacob
Fra København S
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 498
Fra  Amino ApS Skrevet kl. 11:09

anders larsen:
jeg tenker å differentiere meg fra ikea ved at ha høyere kvalitet og kulere produkter. jeg skal sende billeder senere om hvilken type produkter det er tale om.

Hvilket segment tænker du at sælge til? 
Er det til studerende der flytter fra far og mor? eller til personer der fx kommer hjem efter at have arbejdet i udlandet?

Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Skrevet kl. 11:29

Hei Jacob

Det er også en mulidhed. Tanken er at man skal kunne personliggjøre sin startpakke. Kanskje kan man også style en pakke efter ejendomsmæglerenes behov.

Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Skrevet kl. 11:31

Hei Morten

Også de som flytter fra far og mor og også studerende. Jeg tenker også på dem som skilles/flytter fra hinanden og må ha på plass en hurtig løsning i sin nye bolig. 

Fra København S
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 498
Fra  Amino ApS Skrevet kl. 11:59

anders larsen:
Også de som flytter fra far og mor og også studerende. Jeg tenker også på dem som skilles/flytter fra hinanden og må ha på plass en hurtig løsning i sin nye bolig. 

Jeg tænker bare at der er en kæmpe forskel mellem de to grupper, en der flytter hjemmefra har typisk ikke rigtig nogen penge, og skal bare have det mest nødvendige, mens et par der bliver skilt har langt flere penge mellem hænderne. 
I længden tror jeg ikke det er et stort problem, men til at starte med tror jeg at du bliver nød til at have fokus på en målgruppe

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)