Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress eller ej ?

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Livingplus Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har efterhånden en rimelig omfattende hjemmeside, bygget op via Bricksite (delvis) gratisprogram, og som jeg løbende bruger en del tid på at opdatere på bedste amatør vis.

Siden findes her : www.livingplus.dk

Men mange siger at Wordpress er bedre, og jeg kan også se, at der er mange flere muligheder for, at give min hjemmeside et langt mere professionelt udtryk end det jeg kan med eksisterende system. Og derved også skabe mere trafik og bedre resultat med bl.a. on-line salg's funktion ?! 

Dog er jeg i syv sind - for selv om jeg evt. kan få hjælp til at få sat en wordpress system op, og gjort den klar til, at jeg kan overføre eksisterende data fra Bricksite, så  kræver det vel en krig af tid, at få flyttet al indhold fra min eksisterende side over til Wordpress?

Er det nemmere og hurtigere end jeg gruer for, og vil det være umagen værd? 

Takker på forhånd for gode råd fra erfarne folk :-)

ann  

Livingplus Interiør.  www.livingplus.dk

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 29. Jun 10
Fra  Livingplus Skrevet kl. 08:37

Glemte at nævne, at jeg også har 2 andre hjemmesider

Den ene er denne side : http://www.silkeblomster.dk

Den anden er under opbygning : http://bricksite.com/livingplusart 

Og som jeg, hvis jeg beslutter at få lavet en ny hjemmeside med Wordpress, overvejer at få sammenlagt med www. livingplus.dk 
Også her er jeg i tvivl om, det vil komme til at virke rodet, eller jeg skal fortsætte med at holde dem adskilt , for ikke at blande for mange emner sammen. 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:47

Hvis dine indholdssider er ens opbygget så er det en smal sag for en programmør at lave en import af dine sider i det cms du måtte vælge. Men har du undersøgt hvad der ellers findes på markedet? Der findes rigtigt mange cms'er som kan måle sig med Wordpress.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 08:58

Ann Antons:

Og som jeg, hvis jeg beslutter at få lavet en ny hjemmeside med Wordpress, overvejer at få sammenlagt med www. livingplus.dk 
Også her er jeg i tvivl om, det vil komme til at virke rodet, eller jeg skal fortsætte med at holde dem adskilt , for ikke at blande for mange emner sammen.

Wordpress er usædvanlig nemt tilgængelig. - Når jeg hjælper folk i mit netværk med Wordpress. Er de normalt selvkørende efter en times introduktion/undervisning.

Det er rigtigt det skal bruges noget tid til at flytte data fra dit eksisterende bricksite eventuelt til wordpress. Men det er rent håndværk og dybest set datakonvertering. hvilket ikke er (bør være) en svær opgave.

Bricksite er nok billig og nemt tilgængelig. - Det er wordpress i særdeleshed også.

For 3.600 pr. site du skal have flyttet inklusiv et valgfrit design og første års hosting er de priser jeg kender for nævnte opgave pr. side du har.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 09:04

Hej Ann!

Jeg bruger selv Wordpress på min sportsblog, men det har ikke altid været en blog. Der findes uendelig mange temaer til wordpress, som du kan få for billige penge. Ser du eksempelvis min nuværende side (www.itsport.dk) kan du se et eksempel på en nemt opsættet side, som jeg har sat op. Jeg kan muligvis hjælpe dig, hvis du gør brug af Wordpress.

Der er mange muligheder med Wordpress. Du kan tilføje flere interessante plug-ins/widgets, som booster din side lidt mere op, så den får et federe look. Jeg leder stadig efter flere plug-ins, som kan hjælpe mig til at gøre min side federe.

Håber, det var en hjælp!

Mvh.

Kiranan Vijayakanthan

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 29. Jun 10
Fra  Livingplus Skrevet kl. 09:06

Hej Niels, 

Tak for svar.

Nej, jeg ved ikke hvad der ellers er på markedet som kan sammenlignes med Wordpress. og her må jeg ty til andre som har langt større erfaringer og viden. 

Det vigtigste for mig er, at når systemet er sat op og kører, at jeg nemt selv kan opdatere og ændre på indholdet af  menuer, tekst, billeder osv. og at selve on-line indkøbssystem er brugervenligt for kunder.

vh

ann

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 29. Jun 10
Fra  Livingplus Skrevet kl. 09:27

Hej Nils og Kiranan, 

tak for jeres input. 

Lyder beroligende at det er nemt at bruge. 

og ja, jeg ønsker at siden skal virke mere up-to-date med mulighed for flere plug-ins/widgets, der kan give et mere elegant, gennemført og professionel look. 

og ikke mindst, at jeg selv kan arbejde med det, uden at skulle være afhængig af hjælp udefra. (i hvertfald ikke i det daglige behov for at ændre på indhold/udseende på siden)

vh

ann

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 09:30

Hej Ann!

Hvis du har brug for noget hjælp, kan du bare kontakte mig, så hjælper jeg dig!

Mvh

Kiranan Vijayakanthan

Fra 8000 Aarhus C
Tilmeldt 25. May 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 09:37

Hej Ann

Jeg har arbejdet i flere CMS'er, og vil på den baggrund varmt anbefale Wordpress. Min makker og jeg er ikke teknikere, men rene brugere af CMS. Grunden til Wordpress har så mange brugere i hele verden, er uden tvivl, at det er så let at arbejde i. Udover det er der tusindvis af plugins, som mere eller mindre er gratis.

Vi er ved at få lavet et nyt site med rigtig mange funktioner - og valget her var også Wordpress. Til dato har jeg ikke set et nemmere og mere brugervenligt CMS end Wordpress. Og nej, jeg har ikke aktier i WordpressSmile

Held og lykke med dit valg.

Venlig hilsen

Kristian

www.ibyenaarhus.dk

Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 133
Fra  http://www.mh-properties.com Skrevet kl. 09:43

Hej Ann

jeg bruger ogsaa bricksite

mh-properties.com

( Er hellere ikke nogen haj i webpages,SE,CMS og hvad al dette hedder :):)

Jeg ved at de er ved at lave nye forbedrede skabaeloner som valg i naeste maaned.

Marianne

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)