Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress eller ej ?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ann

De ønsker som du har kan nemr varetages af systemer som Magento, Joomla, Umbraco Og hvad der ellers er af systemer. Jeg har kigget på livingart siden (den nye) og den er forholdsvis simpel så jeg vil tro at du er oppe at køre i løbet af et par dage. Men husk at hvis du køber hjælpen så skal der også være lidt støtte så du ikke står helt alene.

Jeg har selv lavet forholdsvis stort site i Umbraco og kunden sidder nu selv og opdaterer siderne uden problemer.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Livingplus Skrevet kl. 11:27

Tusind tak Kiranan ! 

og for jer andre's kommentarer, som kan være med til, at jeg forhåbentligt får taget det mest hensigtsmæssige valg omkring websiteprogram. 

Marianne,

ja, det er lidt af en jungle at sætte sig ind i, når man også skal nå så meget andet ;-)

(viste ikke at Bricksite kommer med nye skabeloner - så tak også for den info)

Livingplus Interiør.  www.livingplus.dk

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 11:35

Ann Antons:
Det vigtigste for mig er, at når systemet er sat op og kører, at jeg nemt selv kan opdatere og ændre på indholdet af  menuer, tekst, billeder osv. og at selve on-line indkøbssystem er brugervenligt for kunder.

Jeg tror du har behov for at præsentere din forretning. altså en hjemmeside. Hvor du kan lidt mere. Så er wordpress et godt, nemt og forståeligt system hvor du hurtigt selv er igang. - Til billige penge.

Skal du sælge, og er det din vigtigste funktion. skal du kigge på en e-handels platform. som er stærkt på netop dette. Men det vil også være en løsning der kræver lidt flere kompetencer og en lidt større investering.

Der er grundlæggende forskel på at vise information og så sælge produkter.

CMS systemer (wordpress, umbraco, joomla, sitecore, dynamicweb, bricksite osv) er alle grundlæggende skabt som Informations præsentations systemer.

E-Handels systemer / Commerce Platforme (Magento, Prestashop, osCommerce, IBM Websphere Commerce Server, Hybris, DemandWare) er alle grundlæggende skab til at sælge produkter.

Så dit behov skal hjælpe dig til det rigtige valg. - Ikke mindst en god solid tillid til din mavefornemmelse Big Smile

Held og lykke. 

- Skriv evt hvis du har spørgsmål.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 29. Jun 10
Fra  Livingplus Skrevet kl. 12:19

Hej Nils, 

Tak for din lange kommentar hvor du faktisk kommer ind på mit største dilemma. 

Problemet  = udfordringen , som jeg ser det, er nemlig også det, at jeg gerne vil både informere (særligt om indretnings services) og gerne vil have en e-handel(med færdige varer). og det synes jeg ikke fungerer så optimalt som jeg gerne vil, sådan som det kører på mit nuværende http://livingplus.dk/

Derfor jeg også er meget i tvivl mht. hvad der er bedst at vælge, og om det overhovedet er muligt/optimalt, at kombinere begge dele på en enkelt site - uanset om jeg anvender wordpress eller andet system. 

og/eller jeg gør bedst i at lave 1. en website udelukkende til e-handel og 2. en helt anden med vægt på information om indretnings services evt. kombineret /sat op som blogfunktion, hvor folk også kan kommentere, stille spørgsmål og meget andet, som kan have relevans til at opbygge en større læserskare, der særligt har interesse i boligindretning, og som gerne skulle ende med at blive fremtidige kunder.

vh

ann

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:07

Tag en personlig smtale med en rådgiver (altså en som er 100%) neutral og forelæg alt for vedkommende. Det kn godt være at det koster et par tusinde men så får du en mening som har kigget på dine ønsker og forelagt dig systemer du kan have interesse i at bruge. Herinde kommer det tit for meget til at være en religionskrig fordi folk anbefaler dig det system de bruger og ikke tænker over at der måske findes bedre systemer.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 29. Jun 10
Fra  Livingplus Skrevet kl. 15:04

Hej Niels Henriksen, 

Også tak for ovenstående råd kl. 13.07 :-) 

Har det nu også fint med at få anbefalet vidt forskellige systemer her 

så er det blot op til mig, at gøre brug af de råd, som jeg mener er bedst egnede til mine behov. 

vh

ann 

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 23:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Niels Henriksen:
Tag en personlig smtale med en rådgiver (altså en som er 100%) neutral og forelæg alt for vedkommende.

Nu berører du et meget "gråt" område. Jeg er personligt glad for ikke at være kunde i mit markede. Og specielt ikke at skulle vælge imellem alle de "objektive" rådgivere der findes i vores branche. 

Det der ikke tales særligt højt om, men kunne være usædvanligt interessant at bringe frem i lyset, er alle de provisions aftaler, kickback, findersfee der ofte kan være lukrative for "objektive" rådgivere. som i stor stil findes i markedet...

@Ann

Jeg kan se du bor i Charlottenlund. - Du er velkommen forbi vort kontor i Værløse og sparre på dine udfordringer. Det skal ikke koste dig noget.

Inden du beslutter dig skal du vide at jeg og min forretning er selv dybt involverede i at levere magento commerce løsninger.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 07:00

Nils:

Nu berører du et meget "gråt" område. Jeg er personligt glad for ikke at være kunde i mit markede. Og specielt ikke at skulle vælge imellem alle de "objektive" rådgivere der findes i vores branche. 

Det der ikke tales særligt højt om, men kunne være usædvanligt interessant at bringe frem i lyset, er alle de provisions aftaler, kickback, findersfee der ofte kan være lukrative for "objektive" rådgivere. som i stor stil findes i markedet...

Mørkegråt sikkert :) Der er for mange der tænker på deres egne behov istedet for kunden. Det betyder så at kunden rent faktisk betaler mere for løsningen end de burde og får et dårligere resultat. Tænk hvis man satte sig i kundens sted og sagde "hmm.... hvad har kunden egentligt behov for her?" istedet for "hey... jeg kan score kassen på denne kunde og så bare videre til næste".

Selvom jeg sidder dagligt med Umbraco så kan jeg godt være objektiv og anbefale noget andet hvis jeg kan se at det vil være en fordel for vedkommende.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 29. Jun 10
Fra  Livingplus Skrevet kl. 11:57

Hej Nils og Nils  :-) 

Alle som arbejder professionelt med et fag kan naturligvis ikke undgå også have 'salg' for øje, når spørgsmål der bliver stillet netop er det man er god til at løse

Det ser jeg slet ikke noget forkert eller odiøst i. Viden er noget man har investeret  i og har derfor også en værdi, som alle, incl. jeg godt vil betale for, når/hvis det er relevant.

Ej heller, at man i samme moment både vil og kan give generelle gode råd og hjælp, uden at man straks tænker på, at det skal koste noget. (almen venlighed og give/take)  (som jeg f.eks. opfatter Nils fra Commerce gruppen og mange af jer andre gør her  --- og rigtig mange tak for det - også at jeg må kikke forbi værløse for sparring Nils!  Smile

....

Dejligt, at der er et sted som Amino, hvor der er så mange dygtige, venlige og hjælpsomme mennesker som gerne vil dele ud af deres viden og erfaring, og hjælper hinanden på vej.

Det bliver verden kun bedre af :-) 

Venlig hilsen og god dag til alle

ann 

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 15:24

Ann Antons:
(som jeg f.eks. opfatter Nils fra Commerce gruppen og mange af jer andre gør her  --- og rigtig mange tak for det - også at jeg må kikke forbi værløse for sparring Nils!  

- Tak! Det var tiltænkt som det er opfattet.

God weekend og lykke til med din forretning. Du skriver/ringer blot om du vil kigge forbi Værløse.

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)