Det vigtigste for mig er, at når systemet er sat op og kører, at jeg nemt selv kan opdatere og ændre på indholdet af menuer, tekst, billeder osv. og at selve on-line indkøbssystem er brugervenligt for kunder.
Jeg tror du har behov for at præsentere din forretning. altså en hjemmeside. Hvor du kan lidt mere. Så er wordpress et godt, nemt og forståeligt system hvor du hurtigt selv er igang. - Til billige penge.
Skal du sælge, og er det din vigtigste funktion. skal du kigge på en e-handels platform. som er stærkt på netop dette. Men det vil også være en løsning der kræver lidt flere kompetencer og en lidt større investering.
Der er grundlæggende forskel på at vise information og så sælge produkter.
CMS systemer (wordpress, umbraco, joomla, sitecore, dynamicweb, bricksite osv) er alle grundlæggende skabt som Informations præsentations systemer.
E-Handels systemer / Commerce Platforme (Magento, Prestashop, osCommerce, IBM Websphere Commerce Server, Hybris, DemandWare) er alle grundlæggende skab til at sælge produkter.
Så dit behov skal hjælpe dig til det rigtige valg. - Ikke mindst en god solid tillid til din mavefornemmelse 
Held og lykke.
- Skriv evt hvis du har spørgsmål.