det gør folk bare ikke de opdaget i programmet først når de kom hjem hvad de havde sagt OK til og så havde de bundet sig . ja det er sørgeligt enig , der intet ulovligt i den markedsføring måde denne måde vil normalt skabe flere utilfreds kunder da folk ikke kan se alt på deres mobil telefoner måske skulle det laves lettere komme ud ad for det tror jeg vil styrke konceptet markedsføring måde altså vis siger ja til klub over sms så kan man fortryde det mindste 14 dage eller 1 måneden jeg ved ikke om det er muligt nu men et oplagt mulighed i at styrke sms markedsførings strategier måske skal lave mere før godkender altså skal gå ind fra en computer og kun bliver på mindet per sms altså man laver ikke alle info er udfyldt på forhånd så det er let at godkende per sms , det kunne være en mulighed jeg ved da godt folk kan forvente det vildeste at komme ud og strippe for nogle gravide kvinder der intet har drukket og virker på en bare står tæt op ad dem går de tilbage og så er der gulvtæppe det rykker og stolen er ustabil til lap dans og pladsen er lille og så forventer de det perfekte party shows som nogensinde har set , de har jo set en stripper på et diskotek hvor alle betingelser overholdes , det tænker de bare ikke over og er sådan set lige glad de forventer det perfekte . lige nu knokler jeg mod at finde en løsning så bedre kan afbryde de steder der overhovedet ikke tager hensyn til en , jeg knokler på finde den bedste løsning for mig og kunden , vis jeg viser nu på siden kan stå hovedet på en stol i lap dansen , skal folk nok forvente det altid selv en lille mini stol på 20X20 cm den er jo ikke særlig stabil det forstår kunder bare ikke |
Mikkel
Jeg har een ting at sige til dig...
Skulle jeg have pudsset mine vinduer fortrak jeg da ham som siger..
"hey den her pris du har fået er super billig så det betyder altså jeg ikke tørrer karmen af bag efter, vil du have gjort det koster det ekstra X kr."
Så har du skabt et godt kunde forhold, du har en glad kunde, du har mulighed for mersalg osv.
At give et godt tilbud og så skuffe kunden bag efter, som du selv beskriver du gør det.
Ja det er efter min mening ikke vejen frem........
Og så er det i øvrigt noget man lære på side 1 i alle bøger om god service..
Bliv gratis medlem