Hej Martin!
Tak for din interesse 
Jeg har nu kørt MILLA-PETIT i knap 2 mdr. ...min butiksløsning er, som du ved Scannet...og også jeg er glad for den - samt den gode support 
Jeg har gjort det, at jeg har tilmeldt butikken alt af søgemaskiner, linksamlinger/-databaser og børne- og mødrefora...og det har bestemt givet pote!
Så meget...at jeg nu efter bare 2 mdr. tør investere i betalingsbannere og -link 
Hvis jeg søger på unikt børnetøj...så kan jeg godt finde mig selv på f.eks. Google...ikke lige som de allerførste...(de betaler vist for pladsen og/eller prioriteres alt efter, hvor mange steder Google finder dem rundt omkring (correct me someone - if I' m wrong) 
Jeg tilmeldte mig altså alt, hvad jeg kunne komme i nærheden af...også inden jeg fik så stort et udbud af varer, som jeg har nu...det kan tage en vis tid, før registreringerne slår igennem...
For at gøre min butik søgevenlig...tilmelder jeg mig med diverse relevante søgeord for min butik, som står på de fleste af siderne...ex. kjole, nederdel, pigetøj, drengetøj o.s.v.
M.h.t. hvor mine besøgende kommer fra...kan jeg direkte aflæse af statistikken, hvorfra...
Jeg har dagligt mindst 10-20 besøg fra Google...så jeg MÅ kunne findes 
Mit samlede daglige besøgstal er virkelig højt nu...og der er rigtig god gang i butikken...
Yderlige har jeg kontaktet magasiner, TV og aviser...
Så sent, som i dag...har avisen været på besøg (håber, at artiklen er der i morgen) 
...og går og venter på TV, som jeg også fik positiv respons på 
Rigtigt meget Held & Lykke med din kones butik!
Spørg...hvis der er noget jeg kan hjælpe/input' e med
jeg vil gerne hjælpe, hvor/hvis jeg kan!