Hej Aminoer, Hos hvilket affiliate firma kan jeg finde reklamer med fokus på sport, motion eller betting, hvor der er klikindtjening? Har kigget på henholdsvis TradeDoubler og Partner-Ads, men der er ikke noget.
Brug adsense, det er helt klart det bedste - hvis du da tænker udelukkende på klik indtjening.
Jeg ved at Euroads normalt har et par stykker, men om det er sport, må du ikke hænge mig op på. Du kan eventuelt prøve at skrive til de store danske sportswebshops, og spørge hvor de har et affiliate program henne - samt om de eventuelt vil købe en bannerplads på din side?
Vi har kampagner fra Billigepokaler.dk hos Partner-Ads, men kun hvor du får betalt, hvis den besøgende køber noget hos os.
I sidste uge tjente 2 af vores affiliate partnere over 400 kr. på et enkelt salg. Det skal der alligevel en del Google Adsense klik til. Din side er jo perfekt for vores målgruppe, og mon ikke du skal skabe salg til en klub eller to?
Det er netop klubberne, som er sjove at sælge til, da de køber store mængder pokaler og medaljer til turneringer, årsafslutninger osv. En provision på 10% af de ordre kan mærkes på affiliate kontoen.
Vores konverteringsrate er generelt ca. 7% og flere af vores affiliates konvertere over 10% af deres trafik. Så hvis du kan sende relevant trafik, så har vi styr på at konvertere dem til kunder.
Håber du vil overveje vores kampagner på dit site, hvis du eller andre har sprøgsmål kan jeg træffes på dennis@billigepokaler.dk