Hej larslander2, Jeg er ikke så meget inde i Filippinerne, men mener de har "samme problem" med at udlændinge ikke kan eje jord der, så man må ty til langtidslease. Men der er måske en anden der kan hjælpe dig, ellers er der sikkert en masse oplysninger om det hvis du søger på Google....og i de Filippinerne foras der findes på nettet. Filippinerne har dog den fordel i forhold til Thailand at de kører bil i samme side som i Danmark og taler Engelsk |
Flemming Bo Sørensen er både delevoper og ejendomsmægler, og naturligvis kan en ejendomsmægler siger lidt mere, end folk der ikke er i branchen.
Nu er det et lidt anerledes branche at sælge nye projekter for udlændinge end "traditionelle" villaer/lejligheder, da vi så taler om to markeder. Køber bor i det ene marked, og det købte er i et andet marked.
Dog er det mit indtryk, at det er de billige boliger/løsninger, som aktuelt efterspørges.
Det er samtidig mit indtryk, at en Thai ikke sælger billigere, fordi markedet er presset - så venter han bare.
Hilsen, Robert