Jeg deltager i Affiliate DM med siden Datingsider.nu. Ifølge sidste års vinder Dennis Drejer er jeg endda at regne for en af favoritterne til at løbe med sejren og det er jeg selvfølgelig meget stolt over! Men, men, den slags sker jo ikke af sig selv. Derfor vil jeg meget gerne have nogle fantastiske artikler på min side og her får du så muligheden for at skrive en gæsteartikel! Jeg kan ikke betale dig for artiklen, men tilgengæld vil du få en masse eksponering af din virksomhed gennem artiklen, hvor du selvfølgelig kan linke til din side med en fin forfatterbiografi. Allerede nu kan jeg se der kommer mange besøgende gennem Affiliate DM og snart vil der komme endnu flere fra søgemaskinerne. Har din forretning noget med dating, parforhold, ægteskab, flirt, romantik at gøre, så kan du få din artikel på Datingsider.nu. Det eneste du skal gøre er at skrive en artikel med et spin som passer ind på siden, som jo handler om dating på nettet, men derudover også om dating, romantik osv. Sælger du fx smykker så kan den jo spinnes som en guide til køb af smykker til kæresten - det vil mange mænd sikkert sætte pris på. Eller hvis du er personlig coach, så kan du skrive en artikel om hvordan man balancerer karriere og et parforhold. Måske kan ud skrive noget om sociale medier? Valentins ideer? De mest romantiske feriesteder. Som du kan se kan næsten alle nicher skrives så det passer ind på siden. Det eneste krav er at du skriver en god artikel som der er læst korrektur på. Siden er ikke en artikel katalog, så niveauet skal altså være noget højere. Har du lyst til at få en masse eksponering og et godt link i fremtiden så skriv mig en PB, så ser jeg frem til at modtage dit bidrag! |
Hamrende godt tilbud Erik.
Jeg har desværre meget svært ved at finde på en artikel om døre eller maling, som kan spinnes til noget romantisk. Æv ;=).