Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skriv gæsteartikel og få eksponering, link og besøgende

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Jeg deltager i Affiliate DM med siden Datingsider.nu. Ifølge sidste års vinder Dennis Drejer er jeg endda at regne for en af favoritterne til at løbe med sejren og det er jeg selvfølgelig meget stolt over! Men, men, den slags sker jo ikke af sig selv. Derfor vil jeg meget gerne have nogle fantastiske artikler på min side og her får du så muligheden for at skrive en gæsteartikel! Jeg kan ikke betale dig for artiklen, men tilgengæld vil du få en masse eksponering af din virksomhed gennem artiklen, hvor du selvfølgelig kan linke til din side med en fin forfatterbiografi. Allerede nu kan jeg se der kommer mange besøgende gennem Affiliate DM og snart vil der komme endnu flere fra søgemaskinerne.

Har din forretning noget med dating, parforhold, ægteskab, flirt, romantik at gøre, så kan du få din artikel på Datingsider.nu. Det eneste du skal gøre er at skrive en artikel med et spin som passer ind på siden, som jo handler om dating på nettet, men derudover også om dating, romantik osv.

Sælger du fx smykker så kan den jo spinnes som en guide til køb af smykker til kæresten - det vil mange mænd sikkert sætte pris på. Eller hvis du er personlig coach, så kan du skrive en artikel om hvordan man balancerer karriere og et parforhold. Måske kan ud skrive noget om sociale medier? Valentins ideer? De mest romantiske feriesteder.

Som du kan se kan næsten alle nicher skrives så det passer ind på siden. Det eneste krav er at du skriver en god artikel som der er læst korrektur på. Siden er ikke en artikel katalog, så niveauet skal altså være noget højere.

Har du lyst til at få en masse eksponering og et godt link i fremtiden så skriv mig en PB, så ser jeg frem til at modtage dit bidrag!

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 20:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hamrende godt tilbud Erik.

Jeg har desværre meget svært ved at finde på en artikel om døre eller maling, som kan spinnes til noget romantisk. Æv ;=). 

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 08:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Andreas Linde:
Jeg har desværre meget svært ved at finde på en artikel om døre eller maling, som kan spinnes til noget romantisk. Æv ;=). 

"Sådan giver du din viv en praktisk gave"

"Mal et hjerte til din udkårne på Valentinsdag"

"Sådan laver du en romantisk dør" (Maler den rød, udskærer hjerte i den, en nasty ringeklokke)

Nej, jeg kan godt se, den ikke er helt god. Stick out tongue

Jeg får også ualmindeligt svært ved at spinde boliglån over på den. Men mon ikke et indlæg om, hvad man gør, hvis en datingside pludseligt snupper penge fra et abonnement, man ikke vidste, man havde, ville være en god idé? 

Så vandt jeg også lige prisen for flest kommaer i én sætning.

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 09:25

Puh ha, har desværre lidt svært ved og se hvordan man kan dreje skat moms og regnskab over til noget romantisk.. ;)
Ellers fin ide :)

Statsautoriseret revisor - København

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 09:42

Cap'n Halfdan Timm:
Jeg får også ualmindeligt svært ved at spinde boliglån over på den. Men mon ikke et indlæg om, hvad man gør, hvis en datingside pludseligt snupper penge fra et abonnement, man ikke vidste, man havde, ville være en god idé? 

"Giv din udkårne det hus hun altid har drømt om" (Og hvordan man forklarer banken, at pengene til huset nok skal komme en dag Skype-Giggle)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:47

En artikel om en romantisk ferie til Thailand - køber du den Erik - inden jeg sætter mig til forfatter bordet :)

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 19:01

Jeg har begået et indlæg om, hvad man skal gøre, hvis datingsiden pludseligt trækker penge uden at man (vidende om det) har sagt ja til et abonnement.

Jeg ved, Erik ikke har lavet den her side for sjov, så I andre står til at få nogle meget fine links - hvis I vel at mærke kan levere noget ordentligt indhold.

Game on, Erik!

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 00:18

Jesper Laugesen:

En artikel om en romantisk ferie til Thailand - køber du den Erik - inden jeg sætter mig til forfatter bordet :)

Den køber jeg gerne Jesper.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 16:37

Så har jeg fået mit gæsteartikel "Sådan scorer du på 5 sprog". Der kommer muligvis også billede og link til en test ind, så du kan finde ud af hvad folk scorer dig på.

Idé til kærlighed, maling og døre
Når en dør lukker, åbner der sig en ny.Det gælder såvel indenfor kærlighed som salg af døre og maling. Nogle dates er superspændende og farverige, mens andre akkurat lige så kedelige som at se på maling tørre :-)

Idé til at dreje Skat, moms og regnskab over på noget romantisk:
- Ikke i aften, Skat!

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)