Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger feedback af ny webshop

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Amino!

En ven og jeg begyndte på vores webshop for godt 2 måneder siden, og kan nu endelig begynde så småt at åbne op for den. Så inden vi sådan officielt åbner vil vi gerne modtage noget feedback. Vi ønsker feedback på det hele, altså designet, brugervenligheden, 'købs-flowet', tekster, billeder osv.

Det skal lige siges at der mangler nogle produkter, derfor ser det lidt tomt ud. Vi mangler også lige at få de sidste produktbeskrivelser skrevet færdig, men det bliver gjort i disse dage. Ellers skulle der ikke mangle noget, udover hvis I kommer med noget selvfølgelig.

Vi er begge 17 år og lige begyndt på videregående uddannelse, indenfor handels branchen. Så vi håber meget på at få succes med dette. :-)

Link til webshoppen er Style Guy - Billige accessories til mænd

Mvh.

Andreas & Martin.

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 10:27

Hej Andreas,

Umiddelbart en flot og enkel hjemmeside.

Din Find os på Facebook linke virker ikke.

Din kundevurdering er nok ikke helt lovlig. For det første viser du flere stjerne end din side har fået og derudover benytter du ikke Trust Pilots eget banner/link, hvilket jeg tror kan give problemer på sigt, da Trust Pilot jo lever af at levere dette banner/link.

Sidste men ikke mindst vil jeg anbefale dig at få lidt flere billeder på produkterne, som viser dem fra flere sider. 

Mvh.

Michael

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 10:32

Det med facebook, kan det være fordi du ikke er logget ind på facebook?

Det med kundevurdering skulle være i orden, jeg snakkede med Trust Pilot for godt 1 år siden om det samme bare til en anden webshop. Hvor det er i orden at lave link på ens eget billede. Kan ikke se hvad problemet er i at jeg linker til en side via min egen grafik. Der gør alle da?

Det med produkt billeder vil jeg kigge på, det kan godt være der skal nogle flere billeder ind.

Men ellers tak for din feedback.

Mvh.

Andreas

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 10:38

Jeg er logget ind på Facebook, men det kan godt være at det bare er her hos mig det ikke virker.

Mht. Trust Pilot - det er jo netop det at kunne benytte deres info på din hjemmeside de lever af, så jeg tvivler på at det er OK at lave sit eget banner med flere stjerne end du har og linke til deres side.

Det er kun ment som en hjælp, så du ikke får problemer med dem Big Smile

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 14:04

Skal jeg lige have undersøgt om det fejler ved andre også. Kan du evt. tage et billede af hvordan det ser ud hos dig og sende det i PM til mig?

Vil da lige tage kontakt til dem igen for at høre om det er ok. Men de opretter jo bare ens side derinde hvis man ikke selv gør det.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:31

hos mig virker facebook ikke og jeg er logget ind .så det virker ikke dette logo på din i hvert fald også hos mig.

social logoer er google plus også en fordel

der mangler en del produkt beskrivelser på en del sider http://styleguy.dk/hvid-cap.htm

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:38

Hej Andreas,

Nu har du allerede fået en del feedback, men der er en ting som efter min mening lige bør nævnes. De steder på sitet hvor der er store tekst områder (forside, om os og lign.), bør i efter min mening overveje lidt mere white-space. Efter min mening bør i altså have lidt mere margin og måske 1px større font samt 1,3em line-height.

Men ellers super fedt :)

//Andreas Heiberg

Fra Los Angeles
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 67
Fra  METAmeta v/ Asger Folmann Skrevet kl. 18:07

(1) Nu skal jeg jo ikke blande mig i jeres branding som sådan, men jeg må ærligt indrømme at jeg stiller mig lidt tvivlende overfor betegnelsen "accessories til mænd". Navnet STYLEGUY er skide godt, men hvad med at kalde det "gear", "lir", "bling" eller noget der lyder lidt mere "stylet"...?

Det er ret tydeligt for mig at målgruppen er mænd/drenge i alderen 15-25 eller deromkring. Jeg tænker at netop disse unge mænd måske kunne blive skræmt væk at betegnelsen accessories?! Det var jeg blevet i den alder...

Eller er det bare mig der slet ikke er med på beatet længere?

(2) Noget andet er lige at få en eller anden til at læse jeres tekster igennem. Tekststykkerne på forsiden er helt ok indholdsmæssigt, men der er en del grammatiske, meningsforstyrrende fejl såsom:

"Hos Style Guy ved vi hvad der er smart, det håber[...]"

Punktum efter en hel sætning i stedet for kommaer der er smidt tilfældigt ud over det hele.

Eller: "Kvinder elsker mænd, der går op i sin stil"...

Og så synes jeg personligt også at en sætning som "Ejerne bag Style Guy har en stor viden indenfor mode." lyder helt absurd. Show, don´t tell!

Hvor kommer denne viden fra? Fra blade? Skolegården? Nettet? Eller er der anden grund til at netop i to har en stor viden om dette. Bare ved at kigge rundt på siden, kan jeg jo se at i ved hvad der er hot lige nu, i behøver ikke at skrive det, - det hele kommer til at virke mindre troværdigt på den måde.

(3) Noget andet: Det kunne være super nice med nogle model-billeder. Jeg ville f.eks. gerne se hvordan solbrillerne sidder på en model, inden jeg køber dem. Det har i muligvis allerede tænkt over.

(4) Når man klikke på en produktkategori, kunne det være rart, hvis der ved siden af "læs mere"-knappen var en "læg i kurv"-knap. Måske der skulle stå "mere info" i stedet for "læs mere", for jeg vil jo ikke læse mere, jeg vil se mere og måske købe produktet.

(5) Det er så her jeg kommer med min ros, for jeg synes faktisk at siden er virkelig flot både grafisk og layoutmæssigt. Den er behagelig og overskuelig at kigge på. Med et øget sortiment tror jeg faktisk på jeres side og hele ideen, - den er brandet og hvis i lige får tjek på stavningen ville jeg også betragte den som meget troværdig, - jeg ville godt turde købe noget derinde.

Held og lykke med projektet!

Min nye bog: https://www.amazon.com/Spiritual-Capitalism-three-doctrines-money-ebook/dp/B07LB76DPD/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1544845832&sr=8-4&keywords=spiritual+capitalism

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 66
Fra  Juletrae.net Skrevet kl. 18:31

Fin og enkelt side. Budskabet er til at forstå.

Det negative som umiddelbart slår mig er - som tidligere nævnt - tegnsætningen i teksterne. Det skal være i orden, hvis I vil tages seriøst. Synes desuden, at der er for meget tekst på forsiden. Jeg tror en del løber sur i læsningen, hvis der står for meget tekst på forsiden. Vil langt hellere klikke mig videre på siden når og hvis jeg ønsker mere viden.. 

Håber det kunne bruges

Juletrae.net Juletræ leveret til døren i København mv. Glædelig jul :-)

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 20:16

Det med facebook skulle være rettet nu.

Du havde ret ang. det med Trust Pilot, synes bare jeg fik et andet svar fra 1 år siden.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)