Hej Mikeal, Først mange tak for din feedback :) Vi har kigget på det og smidt et facebook logo ind i stedet for. Vi ved godt der mangler beskrivelser, det skrev vi også i tråden. Men det skal nok komme, samt der kommer flere billeder til produkterne. |
Søger feedback af ny webshop
Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!
|
Hej Asger, Mange tak for dit lange og gode feedback indlæg, det kunne helt klart bruges. 1) Hmm, kan ikke se hvorfor ordet "accessories" skulle skræmme folk væk? Det må være dig som ikke er med på beatet længere. ;) 2) Vi vil få rettet op på disse fejl, vi må evt. have en korrektur læser indover her som kan rette det. Det skal selvfølgelig være i orden til vi åbner helt. 3) Det har vi overvejet og det skal også nok komme, vi vil lede efter en model som er villig til dette. 4) Det var en mulighed det med "Mere info" det skal vi helt klart overveje, det er ikke helt udelukket. Det med en læg i kurv knap har været der før, men vi synes ikke den skal være der, da vi ikke mener der er nogen kunder som bare smider et produkt i kurven, uden at have læst mere om det. 5) Mange tak for de pæne ord, det varmer. :-) Vi skal nok øge sortimentet og der skal nok komme flere kategorier med tiden. Vi søger næsten dagligt efter nye produkter, men i Danmark har vi ikke fundet så mange, så det er mest fra udlandet vi handler. Vi skal nok få tjek på det med stavningen, for det skal være i orden. Igen mange tak for den tid du gad at bruge. Fortsat god dag. |
Hej Klit, Mange tak fordi du gad at tage dig tid til at kigge på vores webshop. Det skal vi selvfølgelig nok få styr på inden vi går helt i luften. Ang. forside teksten kan du godt have ret, men det er jo mest bare for seoens skyld. Vi tvinger da ikke folk til at læse det, men selvfølgelig skal det være lige til at gå til, det kigger vi på. |
Skulle der være andre som har lyst til at give lidt feedback, så hold jer endelig ikke tilbage. :) |
Så er der kommet nogle flere billeder af nogle produkter. Samt tekster skulle være rettet. |
Vi vil gerne lige have nogle flere til at kigge og bedømme vores shop. Vi vil nemlig gerne høre manges meninger da der er mange forskellige. Så afsæt da lige 5-10 minutter til at tage et kig på vores webshop! |
Jeg forbinder 100% ordet accesories med kvindekønnet, - det var sådan set bare det jeg mente. Jeg hører nogle gange fyre bruge betegnelsen, men da er det som regel i spøg. Tror faktisk også at den helt unge del af jeres målgruppe slet ikke ved hvad ordet betyder, - men det er måske underordnet. I mit univers svarer det lidt til at man begynder at kalde tank-tops til mænd for BH´er...Det ville helt tage mig mindst et årti at vænne mig til det. Det er ikke for at kværulere, men tror sgu stadig at mange har det som jeg, - det er jo ikke fordi jeg ellers er hverken tudsegammel (31) eller specielt forstokket... He he... |
Min nye bog: https://www.amazon.com/Spiritual-Capitalism-three-doctrines-money-ebook/dp/B07LB76DPD/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1544845832&sr=8-4&keywords=spiritual+capitalism