Hey Aminos Har et par spørgsmål som jeg lige skal afklaret. Kan ikke rigtig finde noget på Google, og her på Amino der beskriver mit problem. Jeg kan finde noget med "Flere domæner på samme hotel" og noget lign. men ikke rigtig noget der beskriver mit problem. Det er muligt jeg søger forkert. Well. Jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal gøre. Skal lave en ny hjemmeside, da den nuværende hjemmeside er bygget i frames, 7-8 år gammel, og som TYDELIGVIS skal udskiftes! Der skal skiftes webhotel, og det har jeg bestilt, og fået adgang til via en IP adresse. Lige nu, ligger hjemmesiden på et .dk domæne som der har eksisteret i 7-8 år (hvis ikke mere) - og det er her problemet for opstår. Det kunne være fedt, hvis jeg kunne bevare placeringen på Google, selvom den dog ikke er særlig høj. Er lidt i tvivl om hvad jeg skal gøre, da jeg jo bare havde tænkt på noget i retning af: 1) Bestille webhotel, få adgang til webhotel, installere WordPress på IP adressen Skal jeg 301 redirecte fra det nuværende hotel, til det nye hotel? ... i så fald, hvordan? Kan ikke rigtig se hvorfor jeg skulle gøre det, da jeg jo kun har en IP fra den nye host. Altså, ikke en der rigtig skal indekseres i Google? Det kan være det er mig der er galt på den. Håber på svar. De bedste hilsner |
Du skal kun bruge bruge 301 redirects hvis du skifter domæne. Jeg ville nok bruge .htaccess på den nye server mens du arbejder med den, så du er sikker på at Google ikke indeksere den (ikke at jeg kan se hvordan de skulle finde på det, hvis ikke du linker til den nogen stedet, men bare for en sikkerheds skyld) og så undlade NoFollos og Disallow, så du ikke kan komme til at glemme dem :)
Ellers ser det fornuftigt ud den plan du har lagt :)
EDIT: Som Mads Madsen skriver, så er du naturligvis nødt til at bruge 301 redirects hvis du laver nye URL til det samme indhold. Det gik lidt for stærkt.