Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Superbruger funktion

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville rette overskriften på et af mine indlæg da den er misvisende. Det kunne jeg på et tidspunkt, men det ser ud til at disse funktioner er forsvundet (det samme med flyt debat). Jeg har 5000 indlæg, hvor 1300 af dem er bedømt til 4,92 i snit. Er kravene blevet strammet, eller er der en fejl?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:09

... nu er de er kommet igen. Jeg har ikke lavet andet end at oprette dette indlæg.

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 19:20

Hej Casper,

Jeg har haft samme fejl.

Og så kommer det igen efter noget tid!

Så det må være en fejl der er på Amino

Carsten

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 19:22

Jep, det samme her, men det fungerer pt.

Tonny

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:20

Tak for feedbacken. Det lyder som en irriterende periodisk fejl :-).

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 06:42

Den fejl har jeg ikke hørt om før, men vi har andre små ting der sker, som vi arbejder på.
Vi kigger på det.

De bedste hilsner

Martin

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 08:49

Har også kun oplevet det en enkelt gang, med det er efterhånden et stykke tid siden.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 09:57

Hej alle

SuperBruger funktionaliteten er totalt dynamisk og udregnes med det samme da den afhænger af indlæg og karma osv. Men det er jo ikke så smart at det kan svinge fra sekund til sekund, så jeg kigger lige på hvordan vi kan tackle det.

Ekstra:

Nu fik jeg lige undersøgt det lidt nærmere. SuperBruger status er gyldig i op til tredive dage førend den gen-udregnges Du må have ramt det på et tidspunkt hvor din rating ikke gav dig superbruger status og du har nok ligget på vippen. Derfor var du kort efter superbruger igen.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 12:44

Jacob Rohde:
Nu fik jeg lige undersøgt det lidt nærmere. SuperBruger status er gyldig i op til tredive dage førend den gen-udregnges Du må have ramt det på et tidspunkt hvor din rating ikke gav dig superbruger status og du har nok ligget på vippen. Derfor var du kort efter superbruger igen.

Det er ikke problemet.

Amino Superbrugere, er brugere der har skrevet mere end 200 indlæg i debatten, fået bedømt min. 20 af dem og dertil har opnået gennemsnitskarakteren 4 eller der over.

De to første krav er jo noget man skal præstere en gang (det er ikke sådan at jeg har 200 indlæg den ene dag, og 130 den næste) :-). Gennemsnits rating kan rigtig nok svinge. Med med +1300 bedømte indlæg og 4,92 i gennemsnit, så er jeg end ikke i nærheden af at være på grænsen til at falde for kravet på 4,0 i snit.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 12:48
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jacob Rohde:

Hej alle

SuperBruger funktionaliteten er totalt dynamisk og udregnes med det samme da den afhænger af indlæg og karma osv. Men det er jo ikke så smart at det kan svinge fra sekund til sekund, så jeg kigger lige på hvordan vi kan tackle det.

Ekstra:

Hej Jacob,

Det er præcis de samme ting de andre oplever, som jeg nævnte i mine mails :-)

Kan lige tilføje at jeg som moderator også har oplevet det en enkelt gang eller to (moderator funktionerne forsvinder ikke, men derimod "stop tilbud" m.v.)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)