Jeg oplever det lige nu! /allan |
Jeg kan heller ikke rette mit indlæg derfor lige et mere ...
Når jeg klikker på Se profil statistik der denne bare tom?
/allan
Jeg oplever det lige nu! /allan |
Jeg kan heller ikke rette mit indlæg derfor lige et mere ... Når jeg klikker på Se profil statistik der denne bare tom? /allan |
Nu er min status som super bruger tilbage igen så samme ting som trådstarter! En anden ting da jeg svare på denne tråd fik jeg denne her og får den "stadig" ret tit!! Super at du skriver på Amino, men du skal bare skrive din tekst i 1 kategori. Men vi elsker dig alligevel :-) /allan |
Hvordan beregnes den? Er der et hemmeligt krav om f.eks. minimum 5 stjerne-bedømmelser indenfor de 30 dage? Jeg har "mistet" superbruger funktionerne, men har et snit på over 4, og har ikke været i nærheden af 4. Til gengæld har jeg ikke fået nogle stjerner siden 288 august. Og de seneste 30 dage har jeg kun fået 4 x 5 -stjerner. |
Mine superbruger funktioner er også kommet tilbage igen, de kom lidt tid efter indlægget. |
Nu er min superbrugerstatus også pludselig forsvundet, selv om jeg mener, jeg opfylder kravene stadigvæk? |
Min er væk igen .... Var det ikke mulig i kunne kikke på det support? |
er også træt af at se på dette her hver gang jeg svare på en tråd Uuups - noget gik galt!Vi beklager problemet! Fejlen er blevet noteret i en log til vores udviklere. Pr�v at genindl�se Amino: amino.dk. Nyttige links: S�fremt fejlen forts�tter, kontakt da vores support p� support@amino.dk. |
Jeg kan desværre heller ikke rette det jeg skriver så det bliver til et par stykker..... I må have en stor log :) |