Igår var det en webshop med gadgets til Apple produkter, i dag er det noget helt andet. Det er fantastisk med nye ideer og jeg er tilhænger af, at man prøver nogle forskellige ting af, såfremt man har GENNEMTÆNKT det. Jeg kan muligvis tage fejl, men det virker ikke just som om, at du har lavet dig de store overvejelser(research osv.)
Jeg ville ydermere råde dig til at finde lidt informationer på nettet, i stedet for bare at spørge på amino hver gang. For god ordens skyld vælger jeg at svare på dine spørgsmål:
1: Det kommer meget an på, som andre også nævner det, typen af produkt og omfanget af opgaven. Uden yderligere information er det svært at hjælpe dig. Kina kan producere en masse, men man skal sørger for at finde den rigtige partner og få lavet en kontrakt så idéen ikke bliver taget.
2: Din målbrugge er B2B, også kaldet business-to-business. Der er flere måder, hvorpå du kan markedsføre dig mod virksomheder, direct mail, email osv. listen er lang, men det er her vigtig at få kontakt til beslutningstagerne i virksomheden, da det er dem man skal få overbevist om at det er rentabelt for virksomheden, at købe lige netop dit produkt.
Venlig hilsen
Christian