Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate DM 2012 - Først til 50.000kr

Side 43 ud af 57 (563 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en status rapport fra min side: test-hastighed.dk

September og oktober: 0 ,-

... men det er helt fint.

Jeg er på vej med mere relevante guf til siden, og så skal der nok komme gang i den. Der er også snart en video på vej....

Hilsen Anders

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

SEOFreak:

Du burde jo linke til den højeste odds i dit spilforslag med et affiliate link til en bookie. Adsense er ikke vejen frem til 50.000. På denne måde laver du ikke mange leads men en gang imellem får du en person signet op igennem dig. Det giver dig 30% pr måned i hvad denne person taber.

Det giver god mening - Men 99% af de person som besøger min side, har jo allerede en konto ved et betting firma. Derfor jeg ikke ser særlig stor værdi i det.. Jeg er allerede affiliate partner ved Danske Spil, hvor man også får en % del. Men alle har jo allerede en bruger sådan nogle steder. 

Kender du nogle affiliate partners, med alle betting sider samlet, på en overskuelig måde? 

Venlig hilsen

Kasper K

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

^Mon ikke der er mange flere muligheder, fx affiliate for betalte odds systemer eller betalte spil forslags sider osv. Hvad med bonuser for mindre netværk osv?

Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Størstedelen af mine sidevisninger ligger på selve spilforslagene. Ved godt der ikke er meget på forsiden, men kan godt lide det sådan egentlig. :)

Men har set på mange af den slags sider, at begge sider af hjemmesiden, altså hele baggrunden er en stor reklame for et betting site. Uanset hvor man trykker bliver man sendt til deres side. Hvordan får man fat i sådan noget? Nu kan jeg selvfølgelig ikke lige finde et eksempel.. EB.dk har også tit brugt det.. 

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tror jeg ikke du får meget ud af. EB har millioner af daglige sidevisninger og betales sikkert pr. visning. Du skal have fat i mere specifikke tilbud. Skriv fx en 7 dages tips email serie og sælg så medlemskab af noget tilsidst. Prøv at finde inspiration i hvad andre udenlandske sider gør.

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Dating.dk har lige lanceret en konkurrence via Tradedoubler, hvor man kan vinde en iPad eller iPhone 5 uden abonnement (efter eget valg). De trækker lod om præmien blandt de fem affiliates, der leverer flest leads (gratisprofiler) i november og december. Just saying, hvis nu der sidder en ihærdig makker med en Dating-side derude.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Og så én mere via Tradedoubler: Spilnu.dk tilbyder 700 kr. pr. ny bruger, der opretter en konto og indsætter penge. Det er kun i denne uge. I næste uge falder leadprisen til 500 kr., hvilket stadigvæk er imponerende. Der skal ikke rives mange af dem igennem, før man ligger nummer ét i den her konkurrence.

God weekend!

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 01:50
Hvor mange stjerner giver du? :

BZR:

Dating.dk har lige lanceret en konkurrence via Tradedoubler, hvor man kan vinde en iPad eller iPhone 5 uden abonnement (efter eget valg). De trækker lod om præmien blandt de fem affiliates, der leverer flest leads (gratisprofiler) i november og december. Just saying, hvis nu der sidder en ihærdig makker med en Dating-side derude.

På TD side står der UB og Plus profil under Dating.dk, er det en fejl?
Side 43 ud af 57 (563 indlæg)