|
Gita Street:Filteret er fedt. Jeg er gul og grøn af misundelse - for sådan en vil jeg også have. Det er der vist meget få her på Amino der kan lave :-) Har lige tjekket og det er rent faktisk en HTML-checkbox. Den er bare programmeringsmæssigt restrained til en. Kan ikke være mere enig i at alt ikke kan være perfekt :-)
Takker :-) Det bygger på et jQuery-plugin der hedder Isotope, og det fungerer super godt. Har blandt andet også brugt det på DuGlemmerDetAldrig.dk og Blacksnow.dk.
Det er ikke noget problem at lave det som "radio buttons" - overhovedet ikke. Sådan fungerer det faktisk på blacksnow mener jeg, og kan også sagtens være at jeg ændrer filtret på ledpaerer.dk.
Gita Street:De indlæg jeg læste på din blog er relevante for alle os der er interessererede i at lære om affiliate marketing.
Jeg har også selv sat personlige blogs op på GitaStreet.dk og Gita-Street.com - uden at ane hvad jeg skulle bruge dem til. Har masser af blogs, hvor jeg ved hvad det skal handle om. Nu er idéer til mine personlige blogs dog ved at tage form.
Den perfekte hjemmeside findes ikke - og hvis den er under udarbejdelse, tjener den ingen penge endnu
Jeg er mindst lige så meget rookie indenfor affiliate marketing som dig, hvis ikke mere :-) Jeg har også masser af domæner og sites som bare ligger og samler støv.
Er også helt enig i at den perfekte hjemmeside ikke findes :-) Det ville være det samme som at sige at en hjemmeside er "færdig" ;-)
Gita Street:Det var også let forståeligt, men jeg forstår også hvor Lars kom fra, da jeg selv har været gravet dybt ned i sådanne IT-ting, hvor andre bliver bange. Det er svært at have alle kasketter på på én gang.Hehe jep, jeg var lige i en helt anden verden og fik ikke lige fat i sammenhængen :-)