Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate DM 2012 - Først til 50.000kr

Side 41 ud af 57 (563 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, det var det jeg forsøgte at formulere men manglede ordforråd tilBig Smile

Det var også let forståeligt, men jeg forstår også hvor Lars kom fra, da jeg selv har været gravet dybt ned i sådanne IT-ting, hvor andre bliver bange. Det er svært at have alle kasketter på på én gang.

Jeg havde engang en kunde, jeg lærte at kende pga god kemi. Da han blev kunde flyttede det sig dog over i et andet plan, da han ringede flere gange om dagen (hver gang han fik en ny idé - og han er MEGET kreativ). Engang imellem ringede han når jeg var allermest fordybet i det tekniske og det kræver ærligt fokus (plus at jeg også rent faktisk har lært om hvad det er for "motorer", der kører her. Der fortalt han godt nok at han nogengange følte sig lidt skræmt over hvor "fjern" jeg virkede i løbet af de fem gange om dagen han ringede med gode idéer. Jeg forklarede ham at jeg nogengange er dybt fokuseret (og det er jeg faktisk ret elendig til i forhold til mange mænd), men når jeg er det skal jeg lige "zoome ud først" før jeg er helt nærværende over for andet. 

Og det var en mand jeg havde mødt flere gang i det virkelige liv først. Dér fik han indtrykket af en mere udadvendt person, og det foruroligede ham at når han ringede, så havde jeg nogengange den der "zooming-proces" fra at være i et snæver teknisk scope og til at være den udadvendte og nærværende som han havde mødt nogle gange. 

Fortæller noget om hvad et "webbureau" på 1 person står over for, ligesom de store også er langtfra perfekte.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 21:37

Gita Street:

Filteret er fedt. Jeg er gul og grøn af misundelse - for sådan en vil jeg også have. Det er der vist meget få her på Amino der kan lave  :-) Har lige tjekket og det er rent faktisk en HTML-checkbox. Den er bare programmeringsmæssigt restrained til en. Kan ikke være mere enig i at alt ikke kan være perfekt :-)

Takker :-) Det bygger på et jQuery-plugin der hedder Isotope, og det fungerer super godt. Har blandt andet også brugt det på DuGlemmerDetAldrig.dk og Blacksnow.dk.

Det er ikke noget problem at lave det som "radio buttons" - overhovedet ikke. Sådan fungerer det faktisk på blacksnow mener jeg, og kan også sagtens være at jeg ændrer filtret på ledpaerer.dk.

Gita Street:

De indlæg jeg læste på din blog er relevante for alle os der er interessererede i at lære om affiliate marketing.

Jeg har også selv sat personlige blogs op på GitaStreet.dk og Gita-Street.com - uden at ane hvad jeg skulle bruge dem til. Har masser af blogs, hvor jeg ved hvad det skal handle om. Nu er idéer til mine personlige blogs dog ved at tage form. 

Den perfekte hjemmeside findes ikke - og hvis den er under udarbejdelse, tjener den ingen penge endnu Smile

Jeg er mindst lige så meget rookie indenfor affiliate marketing som dig, hvis ikke mere :-) Jeg har også masser af domæner og sites som bare ligger og samler støv.

Er også helt enig i at den perfekte hjemmeside ikke findes :-) Det ville være det samme som at sige at en hjemmeside er "færdig" ;-)

Gita Street:

Det var også let forståeligt, men jeg forstår også hvor Lars kom fra, da jeg selv har været gravet dybt ned i sådanne IT-ting, hvor andre bliver bange. Det er svært at have alle kasketter på på én gang. 
Hehe jep, jeg var lige i en helt anden verden og fik ikke lige fat i sammenhængen :-)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:59

Jeg glæder mig helt vildt til at se det endelige resultat :-). Jeg synes stadig, at målet virker meget ambitiøst, men super-cool, hvis det kan lade sig gøre at nå det. Håber på en fremtidig Affiliate konkurrence, hvor jeg kan overgå jer allesammen :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 22:16
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:25

Lars Rasmussen:
Jeg er mindst lige så meget rookie indenfor affiliate marketing som dig, hvis ikke mere :-)

Jeg begyndte først rigtigt at sætte mig ind i hvad affiliate marketing var da jeg hørte om domænerne LEDpaerer.dk.

At jeg i mange år har arbejdet for et koncept jeg synes er genialt, har gjort at jeg var nødtvunget til at læse noget på Wiki om affiliate halløj.  Og senere har jeg hørt tanker fra Dr. Pizza Pusher om værdien af at gøre en transaktion lettere, har ikke gjort min tro mindre. 

Men nu tager jeg tingene fra bunden og forsøger at tjene penge derfra. Mine geniale idéer er ikke glemt, men sat på "Stand by" for at tjene til dagligdagen først.

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 22:55

Jesper Sølund:

622 kroner ender Watch-me.dk på i denne måned. 

Jeg tager en foreløbig andenplads med 358 kr fra www.datingsider.nu i Oktober.
Fra Sønderborg
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 22:57

Erik Hamre:

Tredje plads :) 

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 23:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kim Langholz:

Erik Hamre:

Tredje plads :) 

Jeg havde faktisk glemt 20 kr fra Scor.dk, så det bliver faktisk 378 kr og jeg slår dig med 4 kr :D
Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 23:36

Lister vi ikke efter total indtjening, og ikke den månedlige indtjening?

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 00:16

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Side 41 ud af 57 (563 indlæg)