Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate DM 2012 - Først til 50.000kr

Side 40 ud af 57 (563 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Hamre:

Ok, jeg har vist ikke fået læst dokumentationen af dit plugin. Du har ikke en trial version vel?

Ikke lige pt., men du kan prøve en demo på http://demo.affiliateplug.in/wp-admin med bruger/kode "demo".

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 16:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars Rasmussen:
Hvilken type database? :-) Alle priserne bliver gemt i systemet + alt historikken på ugebasis.

Den var vist en nørdet joke?! :-) Tror der mentes om der blev genereret en tabel i databasen på et tidspunkt og at data fra scrapingen røg ind her.  

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 16:12

Gita Street:

Den var vist en nørdet joke?! :-) Tror der mentes om der blev genereret en tabel i databasen på et tidspunkt og at data fra scrapingen røg ind her.  

Tror bare jeg er "arbejdsskadet" :-) Men ja, der bliver genereret forskellige tabeller i databasen hvor mit plugin gemmer sine data - blandt andet alle priserne som den scraper :-)

Tilmeldt 21. Sep 06
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 16:40

Lars Rasmussen:
Tror bare jeg er "arbejdsskadet" :-) Men ja, der bliver genereret forskellige tabeller i databasen hvor mit plugin gemmer sine data - blandt andet alle priserne som den scraper :-)

Ja, det er jeg vist også for at spotte det :-)

Det er et smart AJAX?-filter du har lavet dér. Jeg ville ændre en lille detalje med at lave de små firkanter runde i stedet for firkantede. I hvert fald så længe det du har er radio-buttons og ikke checkbox-buttons. Det ligner checkbox-buttons og så tror folk de kan vælge flere indenfor hvert punkt. Alternativt lave det så det fungerer som check-box buttons, men det kræver nok en del mere arbejde.

Jeg læste på din blog hvor meget du har gang, og det er da vildt imponerende   Smile

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 16:53

Filteret bruger ikke noget Ajax overhovedet :-) alle produkterne bliver indlæst på samme side, for at undgå DC, paging osv.
Der skal helt sikkert gøres noget mere ved layoutet af filteret og andre steder rundt omkring på siden, men den nuværende er version 1, og det var vigtigere at få noget online som virker, end at alt er perfekt :-)

Min blog er ret tom :-) har udelukkende sat den op til Affiliate DM, men ved ikke om der også kommer andre ting på den engang. Har gang i alt for meget til at begynde at blogge også :-) men mange tak for feedback og ros :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 204
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 17:17

Lars Rasmussen:

Så er der endelig godt nyt fra min side :-)

Jeg fik i går aftes lagt den side jeg deltager med online. Dvs. du kan nu finde danmarks måske snart bedste side om LED Pærer fuldstændigt relanceret bedre end aldrig før :-)

Derudover har jeg skrevet min rapport for oktober måned, som kan findes på min personlige Affiliate DM blog.

/ Lars

Thumbs op for den side, den er sku fin :)

Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 17:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 21. Sep 06
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 17:30

Lars Rasmussen:
Min blog er ret tom :-)

Filteret er fedt. Jeg er gul og grøn af misundelse - for sådan en vil jeg også have. Det er der vist meget få her på Amino der kan lave  :-) Har lige tjekket og det er rent faktisk en HTML-checkbox. Den er bare programmeringsmæssigt restrained til en. Kan ikke være mere enig i at alt ikke kan være perfekt :-)

De indlæg jeg læste på din blog er relevante for alle os der er interessererede i at lære om affiliate marketing.

Jeg har også selv sat personlige blogs op på GitaStreet.dk og Gita-Street.com - uden at ane hvad jeg skulle bruge dem til. Har masser af blogs, hvor jeg ved hvad det skal handle om. Nu er idéer til mine personlige blogs dog ved at tage form. 

Den perfekte hjemmeside findes ikke - og hvis den er under udarbejdelse, tjener den ingen penge endnu Smile

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 18:05

Gita Street:

Lars Rasmussen:
Hvilken type database? :-) Alle priserne bliver gemt i systemet + alt historikken på ugebasis.

Ja, det var det jeg forsøgte at formulere men manglede ordforråd tilBig Smile
Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 18:12

Så er der fundet tid til et nyt projekt og efter lidt research er et domæne købt. Stadig plads til en konkurrent mere i denne ultimative og geniale konkurrence?

Side 40 ud af 57 (563 indlæg)