Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate DM 2012 - Først til 50.000kr

Side 28 ud af 57 (563 indlæg)
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 8 person

Og jeg er ikke færdig endnu!

SmartResponse sponsorerer Affiliate DM 2012!

SmartResponse (der har udbetalingsgaranti til samtlige affiliates) har tilbudt at sponsorere Affiliate DM 2012 med gavekort for 10.000kr fra Gavekortet.dk. SmartResponse er medejere af sitet, og der var derfor her en oplagt mulighed for at støtte Affiliate DM 2012 - og som sagt som gjort.

Den præcise fordeling af sponsoratet er endnu ikke helt fastlagt; men et større gavekort til vinderen og et par mindre gavekort til de tættest placerede er bestemt ikke urealistisk. Gavekorterene kan bruges i et hav af forskellige butikker. Jeg har selv vundet et på et tidspunkt, der blev brugt på en lækker fodboldtrøje fra Unisport. :-)

SmartResponse er et større affiliatenetværk i Norden, der især brander sig på deres udbetalingsgaranti. Hvad end annoncøren betaler eller ej, er du som affiliate sikker på at få dine penge. Er du ikke oprettet allerede, kan du derfor med fordel gøre det her og se, om ikke også du kan drage fordel af kampagnerne for SR!

Tak til SmartResponse for at støtte Affiliate DM 2012 - Jeg værdsætter dét skulderknap og dét ekstra incitament til deltagerne for at yde en ordentlig indsats meget, meget højt!

Læs mere om SmartResponse:

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 22:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Jeg kan endnu.. ;-)

BilligePokaler.dk sponsorerer Affiliate DM 2012!

Dennis Kjærgaard var blandt de ca. 14 personer, der fik en invite til festen, før den begyndte. Desværre har Dennis travlt med livet i livet med kæreste og eksisterende projekter og takkede derfor pænt nej, men han har til gengæld tilbudt at sponsorere konkurrencen med en pokal fra hans webshop BilligePokaler.dk.

Vi har fået en stor guldpokal sponsoreret, og som en ekstra bonus vil konkurrencens og vinderens navn blive indgraveret i pokalen - når denne vinder (mig) er fundet! Ikke alene er der æren, opmærksomheden og kontante præmier at vinde nu, men også en kampstor pokal til kontoret. Hvad mere kan man overhovedet ønske sig?

Se pokalen herunder (uden gravering):

En stor tak skal lyde til Dennis Kjærgaard for at komme med en lækker og oplagt præmie. Jeg vil helt vildt gerne have den stående på mit kontor - og jeg kunne forestille mig, at de andre konkurrencedeltagere har det på samme måde! ;-)

Læs mere:

BilligePokaler.dk 

Nyheden på AffiliateDM 2012

Underside på AffiliateDM 2012

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 23:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sådan sådan sådan!!!

(ikke at jeg vinder det hele)
Men det giver konkurrencen lidt mere "liv" !

Fedt Halfdan! 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 23:27

Super lækkert :D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:40

Du bliver ved, Halfdan - det er så fedt. Super sjovt og inspirerende at følge det fra sidelinjen :-).

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 21:16

Så er jeg officielt med i konkurrencen hvor jeg stiller op med min bedste hest iSmartphones.
En hård branche jeg har valgt, men jeg håber min "anderledes tilgang" kan gøre det!

Jeg er så småt ved at være kampklar til for alvor at gå i krigBig Smile.

Hvis nogen skulle være interesseret, så vil jeg skrive indtjeningsrapporter og hvem ved, måske dele de guldkorn jeg skulle finde på min vej. Alt dette vil foregå på min personlige blog, som ikke er oppe endnu. Så snart den er klar, vil jeg poste link i denne tråd

Best of luck

Umut Ücler

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 21:20

SÅ kan man ikke lade vær med at deltage, selvom man er dybt fokuseret på ét projekt :-)

Mandag! Har jeg et site klar til deltagelse! #) 

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:40

Jeg er forhåbentlig oppe at køre i næste uge med siden.. Var der en Facebook gruppe til deltagerne?

Tilmeldt 20. Sep 12
Indlæg ialt: 6
Fra  adResponseNetwork Skrevet kl. 10:50

Rigtig godt initiativ med AffiliateDM.dk.
adResponseNetwork følger med på sidelinjen med spænding.

Deltagerne (og andre) skal selvfølgelig være mere end velkommen til at bruge de mange spændende kampagner vi har i affiliate netværket hos adResponseNetwork.com.

God vind til alle deltagere.

mvh, Mads
adResponseNetwork

få din egen konto her: http://cp.adresponsenetwork.com/register

Fra Jomtien / Pattaya
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 147
Fra  juicekuren.dk Skrevet kl. 11:03

Hejsa

Så er jeg også blevet officiel deltager af Affiliate DM 2012 med siden www.dating-i-dk.dk Wink

Blever sjovt at se hvor meget de forskellige konkurrenter kan skabe af trafik og indtjening til deres sider. Er jo specielt interesseret i min nærmeste konkurrent Erik Hamre som har en side (datingsider.nu) indenfor samme kategori som min side nemlig Dating.

Som nogen måske har set, så søger jeg andetsteds på Amino.dk skribenter til at skrive anmeldelser af datingsider i Danmark, så skulle du være interesseret i dette, er du velkommen til at skrive til mig i en PM, eller her hvor jeg søger skribenter på Amino.dk

Mvh. Jan Bachmann

Side 28 ud af 57 (563 indlæg)