Kan da lige byde ind med mit eget projekt. Jeg deltager i konkurrencen med : www.nyestemode.dk - "Guide" til tøj og sko til pigerne" - se ud som de kendte for små penge. Som Gita siger - der må sku være mange piger derude der ikke opnår det, der er muligt når drengene kan være med her. Jeg er en af dem der har været rimelig ny til at lave en aff site og tjene penge på den. Jeg har en engelsksproget wp site (www.euroturbo.net), som har kørt i ca. 9 måneder og jeg kan ud fra den nye side, se af at jeg har lavet meget "galt" med den forrige side. Jeg har købt et andet domæne som også skulle laves til en WP aff site, men den kommer med tiden når jeg har lært en masse her på denne konkurrence. Har på sitet www.nyestemode.dk haft 11 organiske fra google so far, og har typisk arbejdet på den med 2 dages mellemrum (dog sidste gang d. 4 og derefter først i dag d. 8/9). Jeg bruger 3 forskellige lokations hvor jeg går på nettet og har lagt mærke til at jeg ranker markant forskelligt på de forskellige pc'ere på google - på visse søgeord Jeg ranker nr. 3 på "nyeste mode" ud af 1.6mio resultater.. det synes jeg er meget pænt alt taget i betragtning I dag har jeg opdateret designet en smule, selvom det absolut ikke har haft højeste prioritet so far.. Indtil videre er der skrevet 4 indlæg og 4 artikler og i nat kommer der nok 2 indlæg og 1 artikel ind. Typisk +400 ord på et indlæg og omkring 700 ord på en artikel. Ud fra at der allerede er nogen der har leads og har tjent +100kr., så ser det sku svært ud at følge med, men jeg havde heller ikke forventningen om at komme i top 3. Over midten må være målet Jeg prøver at kører den uden adwords for at gøre siden mere ren. Tanken er at jeg vælger at gå udenom dem, ud fra nogen af de samme tanker jeg kunne høre Sander(tror jeg) havde gjort sig i sin video. Jeg arbejder lidt med en opslagsguide inde i wordpress (hvis det ikke bliver for kompliceret til tiden der kan bruges) og senere når der er nok indhold på sitet, så bliver der tilføjet noget social integration (for ikke at miste interesserede hvis der måtte være for lidt indhold til at folk synes den er interessant).. God vind til alle /Niels |
Så kommer der lige et rigtigt link også