Jeg skrev noget i stil med at det var uretfædigt oæverfor deltagere der betalter topskat. De skal jo nærmest opnå et million-overskud bare foor at være i kapløbet om at blive nummer chok.
Ja, det indlæg læste jeg godt. Det var en god pointe. Jeg er ikke inde i reglerne, men mener dog at indtjeningen i konkurrencen gælder før skat. Ellers er der jo også deltagere beboende i Thailand, Grækenland etc.
Fedt tiltag.. Gid jeg havde evnerne til at være med...
Den facebook gruppe der blev omtalt i første indlæg.... Hvor finder jeg den? er måske lidt tungnem, men vil gerne følge med på jeres tricks og fremgang og hugge lidt af jeres viden
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.
Den facebook gruppe der blev omtalt i første indlæg.... Hvor finder jeg den? er måske lidt tungnem, men vil gerne følge med på jeres tricks og fremgang og hugge lidt af jeres viden
Mindes at have læst, at gruppen er lukket, og kun til for deltagerne. Og kun deltagere som ikke bruger konkurrencen til at lave første side. Årsagen var, at der blev snuppet for mange guldkorn, og givet for lidt igen. Så du skal nok ikke regne med at kunne suge viden derfra, medmindre du deltager (og har lavet aff. sider før) :)
Først og fremmest er det fedt at se at så mange følger med fra sidelinjen - det gør konkurrencen kun sjovere at være en del af.
Jeg tror desværre at dem af jer som ønsker at opstille flere regler, har misforstået idéen bag konkurrencen. Når alt kommer til alt, handler konkurrencen om at vi deltagere kan bruge hinanden til at holde os motiverede, fokuserede og kan hygge os med noget som vi finder hamrende spændende og interessant. Uanset hvor mange regler vi måtte opstille, kan vi aldrig dyste på 100% lige fod, hvorfor det eneste at flere regler vil resultere i, er færre kick-ass deltagere. Jeg ser konkurrencen som en gentlemankonkurrence hvor vi stoler på hinanden, og hvor alle forhåbentligt går ud som vindere.
Jeg regner ikke med at vinde konkurrencen med Min-Ferie.dk - det har jeg simpelthen ikke nok affilliate erfaring til (endnu), og sådan er jeg nok ikke den eneste der har det. Samtidig har vi gutter i konkurrencen, som går målrettet efter 1. pladsen, hvilket jeg synes er rigtig fedt. I mine øjne skader det ikke konkurrencen at den har en smule bredde - jeg tror stadig på at vi kan lære en masse af hinanden.
ja så har den arbejdet mere end den som ikke har arbejdet med opgaven , men som jeg forstår på dig , så betyder tid intet for dig , da det er en fiktiv ting om man bruger 24 timer i døgnet eller ½ time er det samme for dig ,
der må du altså lære at forstå verden er sådan tid er penge og sådan er det bare , men nu kender jeg ikke grunden du mener tid er gratis , så der mangler du lige en forklaring på det syns punkt for det forstår jeg overhovedet ikke
jeg syens det er en spændende konkurrence hvem der vinder , men tid er bare penge , jeg opdaget bare det citat i teksten og kommenteret det , men ellers en fed konkurrence
Jeg ved skam godt at tid er penge - hvis man er timelønnet. Du betaler vel ikke dig selv for at lave dine egne sider, gør du? Selv betaler jeg ikke løn til mig selv, for at lave side til mit nyeste projekt. Det er pengene der tjenes på det bagefter som tæller. En konkurrence der går ud på at skabe et overskud på 50k, er et fedt initiativ, og bestemt ikke "gratis arbejde". Der er et eller andet i denne sammenhæng du ikke helt har fået med, men pyt med det.
jeg betaler mig selv løn for ellers skulle jeg betale andre og det koster altså kroner , jeg synes fed konkurrence men tid er altså penge
Du jo helt fra den.. Læs dog hvad de andre skriver, du sidder og har en diskussion med dig selv, mere eller mindre.
Tid er penge, er vel relativt.. Alt efter hvilken type job / og eller forretning man har.