Lad os da en gang for alle få aflivet diskussionen om hvorvidt konceptet er nyt og enestående: Det er det IKKE. Det er jo allerede forsøgt for nogle år siden (hotjug.dk)- siden er stadig åben, men det seneste blogindlæg er 1½ år gammelt og den eneste aktuelle aktivitet på siden, er en masse spam i kommentarfelterne, hvilket er en klar indikation på en forladt synkende skude.
Jeg kan så allerede inden I starter op påny, afsløre hvorfor det gik galt den gang og hvorfor det vil gøre det igen: fordi I tror at I kan overlade det til pigerne at sørge for markedsføringen og indhold.
Og så synes jeg faktisk at Mikael har helt ret, når han skriver, at jeres og hans koncept minder meget om hinanden. Jeg tror så bare at Mikael har et mere realistisk billede af hvordan man får sådan en side til at køre. Fx er det ret tydeligt, at Mikael arbejder benhårdt for det, hvor I regner med at I kan læne jer tilbage og hvile på cigarene mens pigerne gør arbejdet. Jeg tror at et reality-tjek er mere relevant for jer, end et website-tjek
Og så synes jeg faktisk at Mikael har helt ret, når han skriver, at jeres og hans koncept minder meget om hinanden
Der er jeg altså dybt uenig.
Mikaels side er en reklame for et andet stripbureaus piger og for ham selv - Man kan kun book mikael på stripdanmark, alt andet kører via et bureau, der betaler (i teorien åbenbart) for at have deres piger på hans site.
Det er langt langt fra det samme.
-og jo der er penge i det - og jo, pigernes content kan næsten trække det hele. Men du har fuldstændigt ret i, at det først vil være efter mange lange nætters hårdt arbejde - der skal være mange piger på, det skal markedsføres og det skal være de rigtige piger.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Og så synes jeg faktisk at Mikael har helt ret, når han skriver, at jeres og hans koncept minder meget om hinanden
Der er jeg altså dybt uenig.
Mikaels side er en reklame for et andet stripbureaus piger og for ham selv - Man kan kun book mikael på stripdanmark, alt andet kører via et bureau, der betaler (i teorien åbenbart) for at have deres piger på hans site.
Det er langt langt fra det samme.
-og jo der er penge i det - og jo, pigernes content kan næsten trække det hele. Men du har fuldstændigt ret i, at det først vil være efter mange lange nætters hårdt arbejde - der skal være mange piger på, det skal markedsføres og det skal være de rigtige piger.
det vedr ikke tråden vores uenigheder jeg kan skrive dit og dat men det ender bare med de lukker tråden , dog kan det være de bare sletter vores 2 indlæg
jeg skriver ej mere men da jeg ved det ender galt vis svare , men en ting jeg må gøre er at være endnu mere aktive
jeg har ladet være svare indlægget da det ender bare med mudderkastning og vi overtræder amino.dk regler
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
-og jo der er penge i det - og jo, pigernes content kan næsten trække det hele
Jamen har du kigget på den gamle side? Åbenbart ikke. For så vil du kunne se, at pigerne ikke leverer content. Sitet kørte fra 2008 - 2011 og hvis pigerne tjener op til 30.000 om måneden på at skrive blogs, så ville det sidste blogindlæg nok ikke være fra Februar 2011.
Og nej, pengene er små og hårdt tjente i den del af øhm.. underholdningsbranchen, fordi der er så meget gratis content derude, at man ikke vil kunne nå en brøkdel af det igennem på et helt liv.
Kan følge T nielsen i, at det vel er et område hvor der er meget i forvejen, helt gratis. Om det er typen Amalie der viser alt, ja så måske, for mange vil så gerne se amalie eller de "kendte" uden tøj, men får man de rigtige "celebraties" ind, eller ender de i andet geled? Hvis det gør, så tror jeg de der trænger kan få mere hard core behov gratis dækket i det store cyberspace Venlig hilsen
Jeg gik ud fra han talte om scandal vedr. de 30.000.
Jeg har set flere forskellige koncepter have stor succes med noget der ligner - fælles for dem var, at det var pigerne der trak - den rigtige pige = penge i kassen.
At der er tonsvist af gratis content er ligegyldigt - sålænge man har det folk vil have -og de ikke kan få det gratis andre steder.
I går viste de en dokumentar på DR2 om kvinder der udnyttede mænd via nettet. En af dem fortalte at hun ca. havde fået gaver for 200.000 de sidste par måneder sammenlagt og fyrene betalte med glæde 50 pund for 1 times chat - uden noget frækt overhovedet, bare for at få lov til at tale med hende.
Så med de rigtige piger, kører det som i olie, med de forkerte, er det bare endnu et site, som dør efter energien bag er opslugt.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Jonas, min pointe ved at henvise til den gamle side er dels at påpege at konceptet ikke er nyt og dels at det dør hvis det ikke markedsføres ordentligt. Det er ikke nok at regne med at pigerne er så desperate og selvfede, at de kan lokke kunder til via sociale medier.
Og du har helt ret: med de rigtige piger (+ markedsføring) vil det køre som i olie. Men igen, det svarer jo til at sige at med de rette kunder vil man tjene tusindvis af skejser. Det er en abstrakt og teoretisk kliche, som man reelt ikke kan bruge til en skid. Spørgsmålet er hvordan tiltrækker man de rigtige folk, og hvordan fastholder man dem.
Jonas, min pointe ved at henvise til den gamle side er dels at påpege at konceptet ikke er nyt og dels at det dør hvis det ikke markedsføres ordentligt. Det er ikke nok at regne med at pigerne er så desperate og selvfede, at de kan lokke kunder til via sociale medier.
Og du har helt ret: med de rigtige piger (+ markedsføring) vil det køre som i olie. Men igen, det svarer jo til at sige at med de rette kunder vil man tjene tusindvis af skejser. Det er en abstrakt og teoretisk kliche, som man reelt ikke kan bruge til en skid. Spørgsmålet er hvordan tiltrækker man de rigtige folk, og hvordan fastholder man dem.
der er masser af eksempler Kira egers samme med scor.dk for nogle år siden prøvet ligne projekt der findes masser gratis sider med billeder film og der findes masser af sider der kan bookes stripper events piger altså den del der ligner noget ligne min side , han skal ud at slå sig fast markedsføre sig og atter køre hårdt på og det er ingen let sag pigerne kommer bare ikke af sig selv korrekt du kan få måske noget på siden men sidens piger skal også se de får noget ud ad siden før de bliver ved og det gør du nok må køre underskud i et stykke tid , det er hårde fakta men sådan er det bare , der er simpelthen så mange sider noget ligne og mange af dem er fuldt ud gratis
Kan følge T nielsen i, at det vel er et område hvor der er meget i forvejen, helt gratis. Om det er typen Amalie der viser alt, ja så måske, for mange vil så gerne se amalie eller de "kendte" uden tøj, men får man de rigtige "celebraties" ind, eller ender de i andet geled? Hvis det gør, så tror jeg de der trænger kan få mere hard core behov gratis dækket i det store cyberspace Venlig hilsen
enig der er meget gratis i forvejen og mange af dem i forvejen de gratis er sådan set rimelige flotte , men for at fange de kendte og de bliver der kræver det hårdt slid og man bliver ved og atter ved før det begynder give overskud