Jeg aner ikke hvordan det virker det her Amino.. Jeg vil bare gerne svarer hver enkelt.. men jeg ved ikke hvorfor alle svar kommer lige efter hinanden...zzzzzzzz
Hvis du har et høj drive, så synes jeg du skal kaste dig ud idet - men du skal nok regne med at fyre et par 100.000 af for at få det op at stå.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Ja det er hos scandal.. at piger hiver ca. 25.000,- - 30.000,- kr hjem hver måned på, at blogge.
De spreder budskabet via sociale medier og alle liderlige mænd vil se deres ynglings-babe smide tøjet. Og ydermere kan man møde sin ynglingsbabe i det virkelige liv når, der afholdes events.
de ejer også nogle model sider eller har en del kontakter med dem eller betalte vildt antal kroner til den annoncering igennem sådanne sider
når de har de kontakter kan nolk tilbyde piger sikkert også lidt omtale i medierne
man kan se her hvor de får meste trafik fra klart de bruger meget en af verdens populær model sider http://www.alexa.com/site/linksin;0/scandalbeauties.com
desuden kræver det sygt i starten kunne sprede budskabet ud til alle , så der skal virkelige knokles der ud ad
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Altså SÅ meget markedsføring kræver det altså heller ikke...
Jeg har en facebook side der hedder "hotsquad" og her er der allerede mere end 30 lækre piger, der har spurgt om ikke de må arbejde for siden.
Uden, at der er en side ;-)
der er intet problem i den verden at få lærker piger til alle mulig sider , problemet få dem i gang og de bliver ved og men det finder du sikkert ud ad
Yep.. men hvad er det så ved clubhotjug.com og scandalbeauties.com, der lige gør, at ejer bag hotjug tjente kr. 100.000 hver måned på medlemsskaber og, at scandalb... nu ekspandere i 3 lande i EU?
Hvad gør de rigtigt.. når nu der findes SÅ mange andre lign. sider.. hvilket jeg så ikke kan finde.
Jeg kan ikke finde lign. sider hvor piger blogger mod betaling og hvor man rent faktisk kan møde disse blog-piger til fester rundt omkring på diskoteker til events.
fordi de har kontakter og penge
der findes masser af ligne sider og vi har givet eksempler på det , de fleste kan man dog se blogindlæg der koster det ikke kroner se indlæg men
der findes enkel sider der ligner din side, vis ligner har de ikke 100% samme alt som din side , men alle ligne sider er konkurrenter til dig events sider stripper og model sider med mere er dine konkurrenter
Ok, nu har jeg lige læst din gamle tråd om dating i Egypten. Du ved den hvor du først skriver at du er i gang med at udvikle et site, hvorefter du senere skriver at det var et site du tilfældigt faldt over, og intet har at gøre med. Andre sjove ting du skriver i tråden er at der ikke findes copyright i Egypten, og sørme heller ingen datingsites i Egypten
Denne her tråd er vist også mest varm luft, og jeg springer af her.