Og du har helt ret: med de rigtige piger (+ markedsføring) vil det køre som i olie. Men igen, det svarer jo til at sige at med de rette kunder vil man tjene tusindvis af skejser. Det er en abstrakt og teoretisk kliche, som man reelt ikke kan bruge til en skid. Spørgsmålet er hvordan tiltrækker man de rigtige folk, og hvordan fastholder man dem.
Jeg er helt enig
Der er ingen tvivl om, at det ikke er noget "man bare gør".
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Ja det er hos scandal.. at piger hiver ca. 25.000,- - 30.000,- kr hjem hver måned på, at blogge.
De spreder budskabet via sociale medier og alle liderlige mænd vil se deres ynglings-babe smide tøjet. Og ydermere kan man møde sin ynglingsbabe i det virkelige liv når, der afholdes events.
sex sælger! og mænd er liderlige og vil altid kigge på flotte piger som susan k og jackie navarro, der smider tøjet og smøre sig selv ind i olie og skumbad.
Du kan også lige læne dig tilbage i stolen, tænke over det du vil sige og så opsummere det i et enkelt længere indlæg, i stedet for at skrive et nyt hvert minut!
Ja heldigvis. 90% af min indkomst stammer fra diverse erotiske sites, så derfor ved jeg lidt om branchen, som jeg iøvrigt har arbejdet med i 10 år. Jeg ved også hvor urealistiske folk er, når de tror de skal i gang med at score kassen. Pigerne regner med at de skal tjene 30.000 mdl. på en 4 timers arbejdsuge og "bagmændene" regner med at produktet sælger sig selv. Det kommer ikke til at ske, og jeg prøver bare at bringe dig ud af den vildfarelse, at pigerne leverer indhold før de kan få noget ud af det, OG at de sørger for markedsføring.
Jeg aner ikke hvordan det virker det her Amino.. Jeg vil bare gerne svarer hver enkelt.. men jeg ved ikke hvorfor alle svar kommer lige efter hinanden...zzzzzzzz
Yep.. men hvad er det så ved clubhotjug.com og scandalbeauties.com, der lige gør, at ejer bag hotjug tjente kr. 100.000 hver måned på medlemsskaber og, at scandalb... nu ekspandere i 3 lande i EU?
Hvad gør de rigtigt.. når nu der findes SÅ mange andre lign. sider.. hvilket jeg så ikke kan finde.
Jeg kan ikke finde lign. sider hvor piger blogger mod betaling og hvor man rent faktisk kan møde disse blog-piger til fester rundt omkring på diskoteker til events.