Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om dette babe-portal, blog univers, som vi er ved, at lave?

Side 3 ud af 6 (58 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1746
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Jørgensen:
Kan du ikke lige omformulere det der -det er fuldkommen umuligt at forstå hvad du skriver

Hvem har givet mig 1 stjerne for den kommentar ?

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:38

Jonas Jørgensen:

Jonas Jørgensen:
Kan du ikke lige omformulere det der -det er fuldkommen umuligt at forstå hvad du skriver

Hvem har givet mig 1 stjerne for den kommentar ?

ikke mig en ting jeg hader 1 stjerner jeg ikke fatter en meter af , men nu har jeg givet 5 stjerne til dig samme indlæg så er det neutraliseret

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1746
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:39

Mikael christiansen:
ikke mig en ting jeg hader 1 stjerner jeg ikke fatter en meter af

Ok tak.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 00:24

Ingen kender de sider du henviser til.. 

Det er det der gør hele forskellen.. prøv, at se hvordan scandalbeauties buser frem nu og ekspandere i hele Skandinavien nu..

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:33

Sander pennerup:

Ingen kender de sider du henviser til.. 

Det er det der gør hele forskellen.. prøv, at se hvordan scandalbeauties buser frem nu og ekspandere i hele Skandinavien nu..

eksempelvis her http://www.onlinecasting.dk/auditions.asp og du nævner selv en sider men det nok heller ikke noget dette her scandalbeauties.com dog den side du henviser selv til synes jeg da ligner dit koncept en del , der kan jeg ikke se den store forskel på din side

men jeg tror jeg forstår hvad du mener ikke findes noget ligne der findes kun den side du ejer , de andre sider ejer du ikke der ligner dem og de andre sider har lidt andre billeder på siden men mange af de samme som din side , men det er også en forskel det er amino.dk bruger der ejer den

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 00:45

Igen er det du henviser til slet ikke det samme koncept.

>Det vi skal lave er en blog hjemmeside for smukke piger hvor pigerne tjener penge pr. vip-medlem de får ind på vores side.

Ydermere lejes vores piger ud til events.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:53

Sander pennerup:

Igen er det du henviser til slet ikke det samme koncept.

>Det vi skal lave er en blog hjemmeside for smukke piger hvor pigerne tjener penge pr. vip-medlem de får ind på vores side.

Ydermere lejes vores piger ud til events.

jeg har fattet du er alene i verden fordi du tro det ,  dog har Kira egers og  clubdenice.dk det er meste sex men det er jo din side også

ja og de sider par andre har blogs man kan betale for vip for at se mere og de lejes ud events , ja den store forskel er det dig der ejer din side og det er andre ejer de andre sider , når de har  vip medlemmer og events og blogs og alt det samme som din side har hvad er forskellen du skriver om ?

laver du blogs anderledes som vip medlemmer kan se end de par andre sider ?

nu har de samme modeller jo også selv mindste en ligne side , er forskellen at dit vip logo er pænere?

nu har de jo begge nøgne piger og de samme modeller en del af dem

hvad er forskellen på events når det er de samme piger måske kan du få dem ud til  andre events end de andre sider end de ellers gør

der findes rigtigt mange sider noget ligne  sider din og enkel sider helt ligne du skal konkurrence mod selvfølgelige alle sider model sider , booking sider med mere nogle mere eller mindre ligne sider din side

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 10:41

Beklager, men det er altså meget meget svært, at forstå hvad du skriver :(

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sander pennerup:

Beklager, men det er altså meget meget svært, at forstå hvad du skriver :(

beklager også jeg fatter intet hvad du mener , enig med dig , så er vi 2 der ikke fatter hvad du skriver mig og dig selv forstår ikke hvorfor de samme sider med samme funktioner ikke ligner din side , kan du forklare hvorfor når sider har samme funktioner at de ikke ligner din side når du nu en gang mener det

når der findes sider der har blogs , events , vip piger lige som din side , og jeg linket hen til eksempelvis clubdenice.dk , så spørger jeg hvad mener du er forskellen på din side og dem nogle enkle har jo alle funktioner næsten som din side , jeg kan da godt se lille forskel på logo knappen

men kan du lige omformulerer hvad du mener  , jeg fatter intet hvad du mener

hvad kan gøre bedre end de meget enkel sider næsten ens og de mange mange sider der har nogle af de ting på din side

• du skal derved gøre det bedre at bruge din side både fra events delen til vip delen da du konkurrerer mod de sider der ligner både din side lidt og meget , god vind med det

vedr mig og min side

• desuden er vi 2 konkurrenter og derved da du har events delen med mere der ligner din side , vi har ikke  det samme 100%  fuldt ud  på siden det er korrekt , men der findes ekstrem mange sider der har lidt af det du har lige som min side har

enig vedr. din side kun findes en af ,  dog må du lige forstå en ting

der findes ingen side der har 100% alt som din side , men der findes heller ingen side som min stripper side , men der er så meget ens ved din side

konklusion på det er

der findes mange andre sider samme koncept nogle lidt af det og nogle enkel har meget af dit koncept  og det er dine konkurrenter , det må du bare se i øjne at sådan er det

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 11:06

Umiddelbart en flot side, men jeg vil anbefale at holde teksten på dansk eller engelsk og ikke blande de to sammen. Derudover ser man næsten ikke beskeden oppe til venstre, når man prøver at gå ind på noget man ikke har adgang til fordi man ikke er logget ind.

Mvh.

Michael

Side 3 ud af 6 (58 indlæg)