Beklager, men det er altså meget meget svært, at forstå hvad du skriver :(
beklager også jeg fatter intet hvad du mener , enig med dig , så er vi 2 der ikke fatter hvad du skriver mig og dig selv forstår ikke hvorfor de samme sider med samme funktioner ikke ligner din side , kan du forklare hvorfor når sider har samme funktioner at de ikke ligner din side når du nu en gang mener det
når der findes sider der har blogs , events , vip piger lige som din side , og jeg linket hen til eksempelvis clubdenice.dk , så spørger jeg hvad mener du er forskellen på din side og dem nogle enkle har jo alle funktioner næsten som din side , jeg kan da godt se lille forskel på logo knappen
men kan du lige omformulerer hvad du mener , jeg fatter intet hvad du mener
hvad kan gøre bedre end de meget enkel sider næsten ens og de mange mange sider der har nogle af de ting på din side
- du skal derved gøre det bedre at bruge din side både fra events delen til vip delen da du konkurrerer mod de sider der ligner både din side lidt og meget , god vind med det
vedr mig og min side
- desuden er vi 2 konkurrenter og derved da du har events delen med mere der ligner din side , vi har ikke det samme 100% fuldt ud på siden det er korrekt , men der findes ekstrem mange sider der har lidt af det du har lige som min side har
enig vedr. din side kun findes en af , dog må du lige forstå en ting
der findes ingen side der har 100% alt som din side , men der findes heller ingen side som min stripper side , men der er så meget ens ved din side
konklusion på det er
der findes mange andre sider samme koncept nogle lidt af det og nogle enkel har meget af dit koncept og det er dine konkurrenter , det må du bare se i øjne at sådan er det