Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Super tip om linkbuilding med gæsteindlæg

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du ligesom jeg har brug for gode links til din hjemmeside, så ved du sikkert også at man tit går i stå, når man leder efter nogle gode relevante sites, hvor man kan udgive gæsteindlæg. 

Dette har dog ikke været et problem de seneste par år, da jeg har adgang til et værktøj, som gør det let at udgive artikler på over 1500 hjemmesider. Omvendt kan jeg også tilmelde mit eget site, hvis jeg ønsker at modtage gæsteindlæg fra andre hjemmesideejere.

Du bestemmer selv hvilke sider du ønsker at udgive dine artikler på, så du har mulighed for at få nogle gode og relevante links, som Google elsker. De forskellige sites bestemmer selv deres krav til artiklerne, men det er typisk 300-500 ord og med 1-4 links tilladt i artiklen.

På min blog har jeg netop udgivet et nyt indlæg, hvor de interesserede kan læse mere: Den nemme vej til de gode links 

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 12:52

Dennis Kjærgaard:
som gør det let at udgive artikler på over 1500 hjemmesider

Er det en form for 'mass-upload' eller har man bare 1500 hjemmesider til rådighed? Tænker lidt på DC

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dennis Kjærgaard:

Hvis du ligesom jeg har brug for gode links til din hjemmeside, så ved du sikkert også at man tit går i stå, når man leder efter nogle gode relevante sites, hvor man kan udgive gæsteindlæg. 

Dette har dog ikke været et problem de seneste par år, da jeg har adgang til et værktøj, som gør det let at udgive artikler på over 1500 hjemmesider. Omvendt kan jeg også tilmelde mit eget site, hvis jeg ønsker at modtage gæsteindlæg fra andre hjemmesideejere.

Du bestemmer selv hvilke sider du ønsker at udgive dine artikler på, så du har mulighed for at få nogle gode og relevante links, som Google elsker. De forskellige sites bestemmer selv deres krav til artiklerne, men det er typisk 300-500 ord og med 1-4 links tilladt i artiklen.

På min blog har jeg netop udgivet et nyt indlæg, hvor de interesserede kan læse mere: Den nemme vej til de gode links 

Jeg er også rigtigt glad for gæsteartikler på gode engelsksprogede blogs (og som du ved er der et indlæg om emnet på vej på e-universe.dk fra min hånd :-) ), men jeg ville være noget betænkelig ved at bygge links på et "netværk af blogs", hvis du forstår hvad jeg mener. 

Når det er et netværk af blogs, som er sat i netværket for at hjælpe hinanden med linkbuilding, er jeg alvorligt bange for at Google en dag optrævler netværket og annullerer effekten af de links - eller værre endnu, straffer for dem.

Jeg foretrækker at gå endnu mere med livrem og seler i de her tider.

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 13:27

Kevin Ørskov:
Er det en form for 'mass-upload' eller har man bare 1500 hjemmesider til rådighed? Tænker lidt på DC

Nej, du logger ind på et wordpress site (Postrunner) finder et site som er relevant for dit emne og gerne et med en pagerank 1-5. 

Derefter skriver du din artikel, så den passer til det site, som du har valgt at tilmelde den til og trykker på udgiv.

Som sagt: Nemme og gode links :)

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 13:42

Anders Saugstrup:

Jeg er også rigtigt glad for gæsteartikler på gode engelsksprogede blogs (og som du ved er der et indlæg om emnet på vej på e-universe.dk fra min hånd :-) ), men jeg ville være noget betænkelig ved at bygge links på et "netværk af blogs", hvis du forstår hvad jeg mener. 

Når det er et netværk af blogs, som er sat i netværket for at hjælpe hinanden med linkbuilding, er jeg alvorligt bange for at Google en dag optrævler netværket og annullerer effekten af de links - eller værre endnu, straffer for dem.

Jeg foretrækker at gå endnu mere med livrem og seler i de her tider.

Mvh Anders Saugstrup

Du er også lidt mere tryghedsnarkoman end mig Anders Smile

Jeg har lavet link der i 2 år hvor det har virket og Google ikke har gjort noget ved. Nogle at de site jeg har udgivet artikler på, er måske slet ikke tilmeldt længere, så de links vil Google måske ikke "straffe".

Måske sender Google deres ansatte ud som spioner i fysiske netværksmøder og straffer folk der hjælper i hinanden med links

Måske gør Google ikke noget ved et netværk som Postrunner

Måske laver din konkurrent nogle spam links til ens site

Man ved aldrig hvad der sker i forhold til Google! 

Men for mig er her bare tale om at udgive gæsteindlæg på andres sider, Postrunner formidler blot kontakten. 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:48

Dennis Kjærgaard:
Du er også lidt mere tryghedsnarkoman end mig Anders Smile

Ha ha ja, så sandt så sandt! Smile

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 18:09

Nu er jeg jo også selv stor fan af Postrunner, men fungerer det virkelig godt til Danske sider? :O

Brug for hjælp til dine rapporter i Excel? Lad os lave dem smartere!

Skriv en privat besked her på Amino og hør mere om vores priser.

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 04:26

Mathias Jensen:
Nu er jeg jo også selv stor fan af Postrunner, men fungerer det virkelig godt til Danske sider? :O

Ja i hvertfald for mig. Hvorfor skulle det heller ikke virke? Udenlandske sites linker til hinanden hver dag og det er der ikke noget unaturligt i. Jeg vil dog altid variere min linkbuilding, så alle links ikke kommer fra engelske sider.

Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 10:27

Tja,.. Har godt nok hørt om engelske links til danske sider før, men har været lidt skeptisk.

For mig virker de links lidt unaturlige, men hvis det virker, så skal det da prøves :)

Brug for hjælp til dine rapporter i Excel? Lad os lave dem smartere!

Skriv en privat besked her på Amino og hør mere om vores priser.

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 21:05

Ved denne debat efterhånden er lidt gammel, men vil alligevel tillade mig at lave lidt selvpromovering for en artikel om det at skrive gæsteindlæg, som kan være relevant for dig som vil skive et gæsteindlæg. 

Ultimative guide til gæsteblogging

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)