Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Super tilbud på SEO til amino brugere. Begrænset antal

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du gerne have flere besøgende og flere kunder til dit website, så vil jeg gerne komme med et lille tilbud til dig, der kunne være værd at overveje.

Tilbudet går på en grundig gennemgang af din webshop/website med henblik på at få den SEO optimeret.

Tilbudet indebærer:

En opstarts rapport, hvor hele din shop eller dit website vil blive gået grundigt analyseret, og hvor der vil blive udpenslet hvilke områder der skal gøres en indsats for at gøre dit site mere SEO venlig.
Rapporten vil indeholde informationer om bla.  meta titler, kilde koder, hastighed, tekster, links, placeringer og meget andet.

SEO optimering af udvalgte søgeord.
Jeg vil i samarbejde med dig udvælge specifikke søgeord at arbejde med, ud fra det synspunkt at der skal være en god økonomisk gevinst at optimerer på dem. Der vil blive udført både onsite og offsite SEO. (hvor linkbuilding naturligvis også hører under)

Efter udført arbejde vil der blive udarbejdet an afsluttende rapport, hvor der vil være mulighed for at sammenligne bla. placeringer på søgeord fra før og efter optimeringen.

Prisen afhænger lidt af hvor mange søgeord du ønsker at arbejde med, men vil som udgangspunkt starte på 3500,- + moms pr måned ved 3-4 søgeord.
Optimeringen fra den første rapport blive lavet, til den sidste bliver afleveret, strækker sig over 6 måneder. (Andet kan evt. aftales)

Jeg håber at du kan bruge tilbudet, og synes at prisen er fair. Alene den første rapport er alle pengene værd, men jeg håber selvfølgelig på at du vil fortsætte optimeringen efter de 6 måneder, når du har set de gode resultater :)

Har du spørsmål eller ønsker du at benytte dig af tilbudet, så smid en PB her på amino, eller send en mail til: allan(a)htd-information.dk

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 09:53

Hej Allan.

Har du/i en hjemmeside hvor man kan læse mere om jeres service?

Fortsat god dag.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Skrevet kl. 09:58

Jeg arbejder på højtryk for at få den op at køre. Skal smide dig en PB så snart den er 100% i luften :)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 11:20

Hvor kommer jeres links fra? Og hvor mange pr. dag/måned?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Skrevet kl. 11:24

Det afhænger helt og holden af hvilket website det handler om ;)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 18:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg hader tilbud som jeg ikke har råd til at sige ja til :)

Så i stedet vil jeg smide min varmeste anbefaling af Allan og denne service, som jeg faktisk har prøvet. Dog med det i mente, at vi hovedsageligt arbejde med SEO optimering af min webshop og ikke link building. Grundet problemer hos undertegnede måtte vi stoppe efter et eller rigtig godt samarbejde.

Allan er pisse dygtig til det han laver, og stiller man spørgmål som han ikke kan svarer på, vender han hurtigt tilbage, efter at have taget fat i netværk m.m. (jeg stiller underlige spørgsmål :))... samtidig bygger Allan sit arbejde på gode erfaringer ... ikke bare egne han trækker også på andre, så man ender med det bedste af det bedste.

Jeg fik gode resultater i blandt andet google, mens vi arbejdede internt på min shop, her er et uddrag.

Ord: brandskilte
Før: 8 plads
Efter: 3 plads

Ord: forbudsskilt
Før: 3 plads
efter: 1 plads

Ord: sikkerhedsskilte
Før: 9 plads
Efter: 2 plads

Dette var kun et lille uddrag og UDEN linkbuilding.

Min omsætning er steget omkring 40 % fra google.....

Ahhh jo mere jeg skriver, jo mere bitter bliver jeg over ikke at have råd til at fortsætte samarbejdet :)

Nå, men jeg har kun positiv feedback til Allan, det er hammer godt :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Skrevet kl. 09:25
Tusind tak for de rosende ord Kenneth :)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Skrevet kl. 09:41

Der er stadig et par ledige pladser til amino pris :)

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 09:56

Hej Allan,

Det lyder til at være et super tilbud! Prisen er ganske fin, så det er på ingen måde utænkeligt at vi (jegskriverfordig I/S), vil slå til - dog bliver det først senere ugen, hvis det bliver til noget.

Vi har allerede fået styr på, hvilke søgeord, vi gerne vil ranke bedre på, så det er vel egentlig bare at gå i gang?

Det vil være rigtig fint, hvis du kunne sende noget mere info (gerne referencer) til nedenstående mail:

kontakt@jegskriverfordig.dk

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Medejer af Jegskriverfordig I/S

Rådgiver hos Billy's Billing.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Skrevet kl. 12:01

Så skulle alle vist have fået svar, ellers må i lige give lyd fra jer. :)
Og der er stadig plads til et par stykker mere

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)