Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan laver man et godt tilbud?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Greve
Tilmeldt 30. Jun 11
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg sælger skærmbeskyttelse til iPads. Derfor tænkte jeg på at skrive til forskellige gymnasier der bruger iPads til undervisen for at tilbyde dem et tilbud på en bunke skærmbeskyttelse.

Men hvordan skal sådan et tilbud sættes op?

Jeg er helt lost..

Tjek min personlige side, hvor mine fotografier kan ses: Alexanderleo

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg læser lige lidt med på den her! :)

- Du vil skrive en til et par forskellige gymnasier? Hvordan skal det forståes helt præcist? Dvs. vil du skrive til skolen, og via skolen tilbyde eleverne dine produkter, eller vil du sætte et par bannere op her og der? :)

Det eneste realistiske af de to muligheder er nok bannerne...? Og i det tilfælde skal du bare have produceret et fedt banner i A3 med en ipad der har fået smadret eller ridset skærmen, også skrive noget a la:

   
   Undgå dette scenarie!

- Brug skærmbeskyttelse! 

Se mere på: www.xxxxxx.dk

:)

Jeg havde dog hellere brugt mine krafter på SEO eller AdWords? Det kan godt være at det vil give et salg eller to... Men jeg tvivler på at det er en særlig holdbar løsning i længden.. :)

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Greve
Tilmeldt 30. Jun 11
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænkte på at tilbyde skolens ansatte (altså lærerne), da de i hvert fald har iPads på min skole. De har kun et smartcover, men ikke en skærmbeskytter på selve skærmen.

Så ikke eleverne, men til de ansatte. Skolen køber dem så og giver dem til deres ansatte.

Tjek min personlige side, hvor mine fotografier kan ses: Alexanderleo

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville samtidig sende det tilbud til alle de folkeskoler der starter op nu her med ipads til alle eleverne.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Greve
Tilmeldt 30. Jun 11
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var nemlig det jeg havde tænkt på.

Dog leder jeg efter nogle der kan hjælpe med den sælgende tekst, så det sælger, samt det ser professionelt ud.

Tjek min personlige side, hvor mine fotografier kan ses: Alexanderleo

Fra Greve
Tilmeldt 30. Jun 11
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil lige tillade mig at "bumpe" tråden.

Der må være nogle derude,der ved hvordan man laver et "godt" tilbud :)

Tjek min personlige side, hvor mine fotografier kan ses: Alexanderleo

Fra København
Tilmeldt 14. Jul 12
Indlæg ialt: 40
Fra  CHLEOPATRA Skrevet kl. 01:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er altid svært med den slags. Dels kræver det, at man ved hvem man henvender sig til. Kend din målgruppe. Dernæst kræver det også noget særligt, hvis du ikke vil risikere, at dit salgsbrev ender i skraldespanden sammen med alle de andre reklamer. Hvis du kender nogen du kunne videregive idéen til på en skole, ville det måske hjælpe.

Du kan vælge at sende salgsbrevet. Du kan vælge at møde op og forhøre dig om hvem du skal tale med. Du kan også forsøge at gennemskue hvem, der kunne have en eller anden form for indflydelse på skolen via deres websites, for at du måske kan ramme en nøgle-person.

Under alle omstændigheder vil jeg mene, at hvis du vælger et salgsbrev, så bør du overveje følgende for at få en tekst, der skal have en chance:

1. Nem/hurtig overbevisning - Info om produkt, som smides direkte i hovedet på modtageren. Der må ikke være tvivl om hvad det er. I og med, at det er en reklame, så skal du nok have tænkehatten på, for at finde på en god idé til hvordan du gør opmærksom på dette produkt uden skraldespanden kommer frem. Måske noget "personligt" - hvis du kan finde sådan en vinkel - det behøver ikke være personligt vinklet på modtageren, men måske på skolen eller lærernes hverdag... Her må du selv tage over.

2. En kort forklaring af hvad eller hvem du (eller dit firma) er. Ikke hvem du er som person... Se mere på denne forklaring som, at du skal gøre opmærksom på hvem eller hvad du er for modtageren... En slags "Hvad jeg kan gøre for dig" forklaring. Her ville et slogan for dit produkt måske kunne bruges med korte ord... "xxx redder din iPad fra faldne sår" eller "slår dine elever også hårdt ned på din iPad? - så vælg xxx". You get the picture, right?

3. Forklaring. Hvad er xxx - her kommer forklaring på selve produktet og hvad det er du tilbyder.

4. Hvad vil xxx. Hvad er det dit firma vil. Det er måske ikke så relevant og hænger nok lidt sammen med nr. 3. Du vil sørge for at deres iPads ikke bliver ridset osv.

5. Eventuel en fordybelse af produktet. Yderligere forklaring. Illustrationer, hvad kan det? Beviser på at det virker, (hvis ikke det er for dyrt for dig, så send en vareprøve med - men gør hvad du kan for at sikre dig disse varer ikke ender i en skraldespand - forsøg med et fåtal og ring evt. tilbage nogle dage senere for at følge op på varen*) osv.

* Er ikke helt sikker på om det rent faktisk er tilladt.

6. ACTION - Hvordan får de fat i dig, dit firma, dit produkt... Giv dem nem info om hvordan de handler med dig.

Det er umiddelbart lige hvad jeg kunne hoste op - håber det giver inspiration.

Livsstil | Markedføring | Teknik | Personlig udvikling

Livsstilsentrepreneur - Morten Pauch.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander

Alexander:
Der må være nogle derude,der ved hvordan man laver et "godt" tilbud :)

Jeg har flyttet din tråd til "jeg søger et godt tilbud", de manglende henvendelser kan skyldes at du havde placeret indlægget i gruppen om forretningsudvikling.

Alexander:
Jeg vil lige tillade mig at "bumpe" tråden.

Det vil jeg bede dig om at lade være med, overvej istedet om du har formuleret dig rigtigt, eller har placeret indlægget korrekt.

Det vil være oplagt for dig at lave et opslag på Amino-Freelancer, hvor der sidder mange tekstforfattere og kommunikationsfolk klar til at give dig et tilbud på et salgsbrev.
http://www.amino.dk/freelancer/home.aspx 

Held og lykke med projektet
/Brian 

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit råd:

Find frem til lærerenes sammenslutning eller hvad deres forening nu hedder.

Ring til dem og sig hvad du sælger og at du ved at det kan være noget for deres medlemmer.

Tilbyd dem en samarbejdsaftale hvor de som forening får muligheden for at tilbyde deres medlemmer dit produkt til en bedre pris (-5-10%) end sædvanligt.

Når de så siger ja, for det gør de, de har ikke noget at miste, de får bare muligheden for at give deres medlemmer endnu en god grund til at være medlem hos dem idet de skaffer gode tilbud, så kommer resten helt af sig selv, så skal du bare lave en præsentation af dit produkt, og den har du formentlig allerede på din hjemmeside?

Det er langt nemmere at ringe til folk for at lave en samarbejdsaftale end for at sælge...

Jeg vil gerne kigge dit materiale igennem, men drager på ferie nu her og er først hjemme igen om en tre ugers tid, så hvis det ikke er klaret til den tid, så lad mig se på det.

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan skrue et professionelt salgsbrev sammen for dig for 795 + moms

En mulighed kunne også være at sende det ud til skolebestyrelser og andre forældreorganisationer - det er forældrene, der står for at købe "udstyr" til de ipads, der udleveres på skolerne, i den kommune jeg kommer fra.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)