Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

For meget i løn. Skal jeg betale tilbage?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg står i den situation at jeg "skylder" min arbejdsplads ca. 8000 kr

Jeg er 17 år og arbejder som livredder i en svømmehal, og kan rigtig godt lide mit job, men forleden ringede min chef...

Jeg har igennem et halvt år (siden jeg blev ansat) fået løn, som værende over 18 år (108 i timen.), og i min gode tro, troet at det var det jeg skulle have, da der følger et vist ansvar med, og opgaverne ikke varierer om man er under eller over 18 år.

Især fordi mange af mine kollegaer også har fået det da de var u.18, og ikke betalt tilbage.

Det skal måske siges at der er er utrolig dårlig ledelse i svømmehallen.

Jeg har snakket med fagforeningen, men de kunne ikke rigtigt give mig et ordentligt svar nu og her. :-(

Jeg vil gerne vide hvad mine rettigheder er, og hvad i synes jeg skal gøre  ?

Hvad sker der hvis jeg siger op, skylder jeg så stadig penge ?

Fra København
Tilmeldt 23. Mar 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 22:05

Med min meget begrænset viden indenfor jura, vil jeg mene, at du nok skal tilbage betale pengene, da du har handlet i ond tro, og egentligt godt klar over, at du fik for meget i løn.
Ret mig, hvis jeg tager fejl.

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 22:14

Hvor mange timer har du arbejdet om ugen i svømmehallen?

Har du fået en ansættelsesbrev?

Hvis du har fået et ansættelsesbrev, hvad står der så i det du får i løn?

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Tilmeldt 6. Oct 11
Skrevet kl. 22:24

Jeg arbejder i gns. 5 timer om ugen

Jeg har en kontrakt hvor der står 65kr i timen, men kan de godt kræve penge tilbage efter så lang tid?

Det er træls men jeg kan leve med at betale de penge

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12