Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med webhost udbyder

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 17:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Til dem der læser med i den her tråd er jeg ikke interesseret i andre tilbud på VPSer eller webhoteller, heller ikke som privat besked tak :)

Mvh.

Jesper

Tilmeldt 31. May 11
Skrevet kl. 23:24 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så er sagen afsluttet (trode jeg) vil jeg smide mine erfaringer med "firmaet" på trustpilot med en knap så god score.

http://www.trustpilot.dk/review/www.meebox.net

Bliver derefter overfuset af en medarbejder fra firmaet på en IRC chat med beskyldninger om løgn og bedrag og usandheder i min forklaring på trustpilot som jeg kan dokumentere. Jeg forsvare mig med facts og bliver svinet til hvor jeg derefter bliver bannet fra systemet da det er en del uden for emnet.

Men det er åbenbart metoder man benytter i det firma, når folk skriver deres erfaringer på et bedømmelses system.

Mvh.

Jesper

Tilmeldt 31. May 11
Skrevet kl. 23:33 | Låst

Mvh.

Jesper

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:57 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jesper Have:
Da tråden er blevet taget af trust har jeg publiceret den midlertidig her 

Burde du ikke tænke lidt på dit eget firmas omdømme, og skrue lidt ned for charmen?

Det er fint at du er utilfreds, det har vi jo alle lov til at være. Men tonen kan også blive så skinger at den skræmmer potentielle kunder væk fra en selv.

Bare en tanke :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 00:07 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Kære Jesper,

Ligesom på Trustpilot, har du her på Amino et lidt mærkeligt forhold til at fortælle fakta og sandheden. Men lad os bare tage det fra en enden af, nu du også fortsætter herinde.

For det første er det faktuelle i din anmeldelse, at den er faktuelt forkert, og derfor er den rapporteret til TP kundeservice. Du overdriver, fordrejer sandheden og fortæller i et enkelte tilfælde endda en direkte løgn. De gange, hvor der har været lang betjening, har været fordi du ikke har vendt tilbage til os - ikke den anden vej rundt. 

Dernæst - på IRC... Jeg har selvfølgelig læst loggen, og du bliver på ingen måde overfuset eller lignende, så rolig nu. Det foregik på gratisdns' kanal, og det var ejeren af denne som smed dig ud - ikke os. Hvorfor han gjorde det, må du spørge ham om. 

Det er helt OK at du ikke ønsker at handle med os mere - det er dit valg. Men hold dig nu til sandheden! Det andet pjat her bliver hurtigt utrolig trættende! 

God aften.

Tilmeldt 31. May 11
Skrevet kl. 00:13 | Låst

Mit firma har en rigtig god omdømme og det her er helt af privat karakter. Da injurierne var mindet på mig som privat person. 

Mvh.

Jesper

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:20 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jesper Have:
Mit firma har en rigtig god omdømme

Ok,

Jeg kender ikke dit firma så det eneste jeg nu forbinder det med, er en særdeles barnlig opførsel. Jeg har ikke set nogen injurierende udtalelser fra Meebox, så det vil jeg ikke forholde mig til.

Men hvis du mener at det er måden at håndtere din utilfredshed på, så er det jo helt dit valg :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 31. May 11
Skrevet kl. 00:30 | Låst

Hej Anders

Jeg har flere gange rykket for svar ved jeres kundeservice medarbejder der har rykket dig uden held så jeg syntes du skal læse jeres support chat log hvis det er problemet, jeg forstå bare ikke at jeres medarbejder beklager sig til mig istedet for at lade TP håndtere sagen som de gør. Jeg skal med glæde sende de oplysninger jeg har i sagen til dem hvis det bliver nødvendigt. Jeg vil bare ikke håbe at andre skal være ude for at andre modtager den samme behandling som min bror/jeg har modtaget. At i så derefter vælger at manipolere dataene ved TP ved at fjerne negativ kunde erfaring er vel en sag mellem jer og TP og det tvivler jeg meget på de er interesseret i. 

Mvh.

Jesper

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 00:51 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg tror vi kan løbe solen sort hurtigere end vi bliver enige, men det er også okay. 

Jeg har naturligvis sat mig ind i sagen og læst alle logs etc. inden jeg har besvaret nogen steder. Vi har naturligvis ikke manipuleret data eller andet - helt ærligt, det er ingen hemmelighed hvem vi er og hvad vi (og jeg som person!) står for, og jeg synes ærligt talt ikke det er OK at påstå. 

Som du kan se på TP er der negative anmeldelser, og når vi har fortjent knubs har vi også taget dem, lært af det og blevet bedre. Som sagt er din anmeldelse faktuelt forkert og nogle steder endda usand, og derfor er den i overensstemmelse med TP's retningslinjer rapporteret til deres kundeservice

Jeg har ingen interesse i at fortsætte diskussionen herinde. Vi har holdt hvad vi har lovet dig og fulgt retningslinjerne (og iøvrigt også strukket os langt ift. dem i denne sag). Du er meget velkommen til at tage direkte kontakt, hvis der er noget du ønsker fortsat at tale om.

God aften.

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 01:21 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jeg synes det er imponerende at Meebox overhovedet tillader, at man kan forbinde til MySQL serverne udefra. Som jeg ser det, så er det eneste argument for det, at man så kan bruge nogle MySQL værktøjer hjemme fra sin egen computer, fremfor f.eks. phpMyAdmin, eller hvad der nu bliver stillet til rådighed. Det alene synes jeg ikke er argument nok - så hvis jeg var Meebox, så var der slet ikke åbnet for forbindelser til MySQL fra andet end webserverne.

Dernæst, så kan jeg slet ikke forstå hvordan man kan tænke "jeg køber et webhotel til mine gamingservere"?  Jeg er også mindst ligeså forundret over, at man får det til at give mening at benytte en databasebackend med så høj latency (jeg har pt. 38 ms fra en af vores servere i Tyskland mod meebox). 

Jesper, måske skriver du som privatperson - men jeg ser dit logo hver gang du ytrer dig. Din kritik er ikke særlig konstruktiv, det er nemt at læse, at du er vred og føler dig uretfærdigt behandlet - men helt ærligt, hvor mange ressourcer forventer du (eller din bror) at kunne boltre dig på, for 1200 kr om året? Det er jo peanuts.

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)