Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DenBlåSide.dk - til SALG

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer Broholm:
Det virker som om folk har kæmpe problemer med at man siger sandheden herinde?

Overhovedet ikke - men om så den side havde kostet 1 kroner, så havde du jo ikke købt den alligevel.Så hvorfor ødelægge hans tråd med at komme med dine meninger - Jeg kan da sagtens forstå at hvis manden var ved at snyde folk at man skal advare imod det - men manden skriver om en side han vil sælge, og så kan man kigge på den - hvis man synes den er for dyr, så skriv en PB til ham med en anden pris

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 18:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan nu ikke lige se problemet i det domænenavn.

Selv hvis siden var en online markedsplads, så er navnet da ikke for tæt på dba.dk ? man må vel gerne hedde noget med blå bare fordi den blå avis hedder det.

Hvis siden har gode besøgstal og kan tjene penge, så er 1500 kr da ingenting for en hjemmeside.

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:56

Kristoffer Broholm:

Jeg kommenterer på det jeg har lyst til i et forum. Hvis der er nogen forumregler der forbyder mig at gøre det, så er du meget velkommen til at vise mig dem.

Ja jeg har ikke set nogle regler der siger at man ikke må kommentere på hvad man har lyst til - men naturligvis skal man gøre det i en god tone og ikke fare i flæsket på hinanden.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 273
Fra  Duet IT Skrevet kl. 18:58

Kristoffer Broholm:

Jeg kommenterer på det jeg har lyst til i et forum. Hvis der er nogen forumregler der forbyder mig at gøre det, så er du meget velkommen til at vise mig dem.

Det virker som om folk har kæmpe problemer med at man siger sandheden herinde? Altså jeg har ikke nogle onde motiver eller kender OP, men at forlange 1500 for DEN side? Det er okay at debattere herinde, så længe man kun er positiv og enig med OP, er det sådan i vil have det skal køre? Jeg kan da sagtens sidde og klappe i hænderne og fortælle OP hvor sindsyg god en deal han tilbyder en potentiel kunde og ønske ham mange gange tillykke med at opbygge sådan en fantastisk side - men hvor ligger det fornuftige i det? 

Det er en kæmpe bjørnetjeneste kun at svare når man har noget positivt at sige og så må jeg jo tage det skrald som positivitetspolitet kommet med bagefter

Dette bliver mit sidste svar herinde, da det ikke er mit ønske at spolere hans salg. Hvis det ikke allerede er for sent.

Det er fair nok at have en mening, og det er fair nok at dele den under de rette omstændigheder. Der er dog ligeledes omstændigheder, hvor en mening (især negativ) absolut ikke vil være til nytte - tværtimod. Dette er et af de tilfælde.

Det eneste du opnår ved at dele din mening, er at du potentielt skræmmer købere væk fra hans vare. Det er respektløst og uden formål. Manden har en vare, og så længe han ikke har bedt om irrelevant feedback, bør det være op til potentielle købere selv at vurdere om den vare er 1500 kroner værd.

Alt held og lykke med salget til sælger herfra!

Tilmeldt 14. Jun 11
Skrevet kl. 19:08

Niels Henriksen:
Ja jeg har ikke set nogle regler der siger at man ikke må kommentere på hvad man har lyst til - men naturligvis skal man gøre det i en god tone og ikke fare i flæsket på hinanden.

Under "Om Amino" står der følgende:

Amino Debat
Stedet hvor iværksættere hjælper hinanden med alt fra moms, salg, marketing m.m.

Er det en hjælp at skrive følgende:

Undskyld mig, men hvad pokker er det de 1500kr skal betale for?

Domænet er crap (æøå)

Designet ligner noget fra 1995

Indholdet er ehm, mangelfuldt at best og prøver at være en gigaportal med affiliate reklamer?

Jeg ville ikke betale en femmer for det, der er vel formentlig heller ingen indtjening eller traffik.

----------------

Fordi der er ikke er nogen regel om at man må kommentere på alle andres tråde, så er der noget som hedder pli ....

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 19:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Kristoffer Broholm, du får en advarsel for at skabe dig godt og grundigt et par gange i denne tråd, og så håber jeg at du genlæser Amino´s regler, og respekterer dem, så det ikke gentager sig.

Husk på at dette er en tilbudstråd, og at trådstarteren har ikke bedt om feedback. Det er heller ikke tilladt at hænge nogen ud her på Amino.

Jeg håber at alle fremover respekterer trådstarterens oprindelige ønske med denne tråd, og holder jer væk, hvis I ikke er interesseret i købe det han har sat til salg.

Mvh. Rune Gjersvik.

Tilføj mig på Twitter

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 20:10

Mikkel Mikjær Christensen:

Det domæne er ikke de 45kr værd der er givet for det ... DBA.dk får det udleveret så let som ingenting hvis de kører en domæneklagesag på det.

EDIT: Dermed ikke sagt at selve indholdet sagtens kan have værdi, det er bare vigtigt at understrege at domænet ingen værdi har fordi det ligger alt for tæt op af den blå avis :-)

Et produkt er det værd som en køber er villig til at betale for det - og hvorfor skulle DBA.dk have en slags "førsteret" til navnet. "Den Blå Side" er da et almindeligt udtryk indenfor politik - f.eks jeg hælder mest til "Den Blå Side".

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:05

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
hvorfor skulle DBA.dk have en slags "førsteret" til navnet.

http://www.domaeneklager.dk/vejledninger/

Tilmeldt 14. Jun 11
Skrevet kl. 08:51

Hvorfor skulle Den Blå Avis havde ret til Den Blå Side ? Der er da også noget som hedder Den Blå Hal som afholder loppemarkeder, hvorfor skulle de så ikke have ret til den - og har de mere ret til den end den blå avis ? Der er også noget der hedder Den Blå Planet, har de også ret til den - eller de blå busser eller ...?

Som Michael skriver, så er det jo et "almindeligt" udtryk - hvis man vil lave en politisk side med partier som støtter Blå side eller en side med fisk i det blå hav, så kan DBA eller andre ikke komme og forlange siden ( hvilket jeg heller ikke tror at de har interesse i )

Jeg er villig til at hvis der er en som køber siden, og hvis man sidenhen taber domænesagen til DBA eller andre - så vil jeg gerne betale den pris som man har betalt for siden, så er der jo ingen risiko ved at købe siden mht. domæneklager...:-)

Som sagt, jeg kender ikke sælger eller hans produkter...

Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 76
Fra  Designheroes.net Skrevet kl. 19:18

Hej

Jeg knne godt være interesseret - ha sendt en PM

Ka alle aminoer have en god aften derude

/Morten

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)