Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DenBlåSide.dk - til SALG

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 222
Fra  http://www.lokalmåtteservice.dk Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg må erkende at mit nye job, ikke kan kombineres med, at fuldfører min plan for min hjemmeside - udvikling og opdatering, så er der en som kunne tænke sig at overtage hele den nuværende hjemmeside, domain m.v. - den ligger pt. hos Meebox.

forventet pris minimum 1500 kr.

Send PM

Peter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:48

Jen kan ikke se din side, kun en masse tegn, er den taget ned?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:59

Det domæne er ikke de 45kr værd der er givet for det ... DBA.dk får det udleveret så let som ingenting hvis de kører en domæneklagesag på det.

EDIT: Dermed ikke sagt at selve indholdet sagtens kan have værdi, det er bare vigtigt at understrege at domænet ingen værdi har fordi det ligger alt for tæt op af den blå avis :-)

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 18:07
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 6 person

Undskyld mig, men hvad pokker er det de 1500kr skal betale for?

Domænet er crap (æøå)

Designet ligner noget fra 1995

Indholdet er ehm, mangelfuldt at best og prøver at være en gigaportal med affiliate reklamer?

Jeg ville ikke betale en femmer for det, der er vel formentlig heller ingen indtjening eller traffik.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 18:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Peter, det var da ærgerligt - men har du nogle data på besøgende og affiliate omsætning?

vh Thomas

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 18:12
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 6 person

Kristoffer, må jeg spørge hvorfor du skriver ovenstående ??

Vedkommende prøver at sælge en side, fint nok hvis det ikke er din stil eller det ser grimt ud - men hvad får du ud af at skrive det ?

Jeg kunne forstå hvis sælger skrev "Feedback ønskes på min side" men vedkommende ønsker blot at sælge sin side

Det skal bemærkes at jeg ikke kender sælger eller har noget med hjemmesiden at gøre, synes dog ikke at du skal gøre dig til smagsdommer eller ødelægge hans salgstråd ( som jeg nu så også er igang med ) fordi du ikke kan li' hans side.....

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Skrevet kl. 18:19

WOWWOW:

Kristoffer, må jeg spørge hvorfor du skriver ovenstående ??

Vedkommende prøver at sælge en side, fint nok hvis det ikke er din stil eller det ser grimt ud - men hvad får du ud af at skrive det ?

Jeg kunne forstå hvis sælger skrev "Feedback ønskes på min side" men vedkommende ønsker blot at sælge sin side

Det skal bemærkes at jeg ikke kender sælger eller har noget med hjemmesiden at gøre, synes dog ikke at du skal gøre dig til smagsdommer eller ødelægge hans salgstråd ( som jeg nu så også er igang med ) fordi du ikke kan li' hans side.....

Jeg prøver at;

A) Give sælger noget realitetssans

B) Advare potentielle købere mod at købe til den pris.

Jeg siger blot min mening, hvis ikke du kan håndtere andres meninger i et FORUM, er du velkommen til at ignorere dem. 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 273
Fra  Duet IT Skrevet kl. 18:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Blot fordi det er et forum, er det ikke ensbetydende med at man absolut skal kommentere på alt. Manden forsøger at sælge et site, at du ikke er enig i værdisættelsen er sådan set irrelevant for os andre. Jeg er sikker på at hvis en eventuel køber er interesseret i din mening omkring siden, så skal vedkommende nok kontakte dig.

Det der er direkte respektløst overfor en mands arbejde.

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Skrevet kl. 18:30

Brian B:

Blot fordi det er et forum, er det ikke ensbetydende med at man absolut skal kommentere på alt. Manden forsøger at sælge et site, at du ikke er enig i værdisættelsen er sådan set irrelevant for os andre. Jeg er sikker på at hvis en eventuel køber er interesseret i din mening omkring siden, så skal vedkommende nok kontakte dig.

Det der er direkte respektløst overfor en mands arbejde.

Jeg kommenterer på det jeg har lyst til i et forum. Hvis der er nogen forumregler der forbyder mig at gøre det, så er du meget velkommen til at vise mig dem.

Det virker som om folk har kæmpe problemer med at man siger sandheden herinde? Altså jeg har ikke nogle onde motiver eller kender OP, men at forlange 1500 for DEN side? Det er okay at debattere herinde, så længe man kun er positiv og enig med OP, er det sådan i vil have det skal køre? Jeg kan da sagtens sidde og klappe i hænderne og fortælle OP hvor sindsyg god en deal han tilbyder en potentiel kunde og ønske ham mange gange tillykke med at opbygge sådan en fantastisk side - men hvor ligger det fornuftige i det? 

Det er en kæmpe bjørnetjeneste kun at svare når man har noget positivt at sige og så må jeg jo tage det skrald som positivitetspolitet kommet med bagefter.

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 18:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kristoffer Broholm:

A) Give sælger noget realitetssans

B) Advare potentielle købere mod at købe til den pris.

Står du også nede foran de lokale butikker, hvor du advarer kunder imod at de sko som koster 1.500 kroner og som du ikke kan li' og du synes er alt for dyrt ? Går du også ind i butikken og fortæller ejeren at hans trøjer er alt for dyre  for at give ham noget realitetssans ??

Er det ikke tilladt at sælge noget som måske ikke er din stil, men du behøver vel ikke at stikke din snude i at en anden mand sælger noget - han er jo ikke ved at tilbyde et pyramidespil eller en suspekt ferielejlighed i Spanien. Han tilbyder en hjemmeside, man kan gå ind og se om det er noget for en, så er der vel ikke så meget mere i det - og hvis folk synes den er 0 kroner værd, så lad dog være med at byd eller brug tid for tråden

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)