Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Damn, de er ihærdige :-P

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 01:38
Hvor mange stjerner giver du? :
> Jeg fatter ikke hvordan de kan få lov at blive ved.....

Det er heller ikke sikkert lige de folk kan. Dels er der juridiske muligheder (men dog langt fra gode nok!) og dels kan det jo være det ender med at der er nogle der kører ud og brækker et par fingrer på dem, og får forklaret dem at det kan blive farligt for dem at fortsætte ... Nu ved jeg jo godt man ikke må slå på folk, eller tyg til selvtægt, men jeg ville ikke græde snot hvis det skete.

Men når de så er stoppet kommer andre tilsyneladende hele tiden til.

Det eneste der kan stoppe det er enten at alle folk lærer blot at sige blankt nej til alle telefonsælgere - og/eller, at man gør det seriøst alvorligt at foretage nogen som helst former for telesalg. Det sidste kunne jeg sagtens leve med. Jeg synes det er en så anmasende form for salg, at vi sagtens kan leve ude. Men det skal naturligvis gælde for alle. I dag tror jeg der er mange der benytter telesalg mere af nød end af lyst. Hvis alle andre bruger det effektivt i et marked, kan det være svært at stå helt uden for den del af konkurrencen.
Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 01:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 09-08-2007 01:38:04 Forfatter: Mikkel deMib Nu ved jeg jo godt man ikke må slå på folk, eller tyg til selvtægt, men jeg ville ikke græde snot hvis det skete. 

Selvtægt er veltægt :)

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)