Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes på mit site

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 164
Fra  Praematures Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle :)

Jeg har som flere af jer ved, arbejdet med at få mit site op at stå i et stykke tid.

Nu er jeg selv ved at være godt tilfreds, sådan helhedsmæssigt.. Så ville selvfølgelig godt have lidt feedback fra jer, kan jo være der er ting jeg har overset, som i med jeres skarpe øjne kan få øje på :)

Indholdsmæssigt er der ikke så meget endnu, så det håber jeg lige i vil se bort fra.

www.min-babymad.dk

Sæt igang :)

Indhold og billeder til opskrifter arbejder jeg på :)

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 12:00

Synes at den ser meget fin ud, dog er det hvide banner svært at se hvad skal forestille.

Pæn side.

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 12:04

META

WARNING description too short (<50 chrs)
Fra København
Tilmeldt 20. Oct 11
Indlæg ialt: 99
Fra  Hickman Pages / www.campingoversigten.dk Skrevet kl. 12:08

Jeg vil også sige at det er en flot side, og dejlig enkel. 

Men Jeg synes også at det lyse i dit banner skal være lidt mørkere, da man ikke helt kan se hvad der står Smile

Sammenlign priser på campingpladser i Danmark til din campingferie på campingoversigten.dk

Fra Vojens
Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 12:09

Nem og ret overskuelig side, der er lige lidt små ting der kunne gøre det bedre for øjet :)

De 4 første punkter, lav det selv, kreativitet osv. ville jeg centrerer lige nu flyder det hele mod venstre og det giver uens afstand i siderne, ser lidt mærkeligt ud...

Under opskrifterne, den slider du har der til at ændre porsions størrelserne, der mangler lidt noget tekst så man ser at det er det den er til, lidt nysgerrigheden der sejrede og derfor jeg prøvede at trække i den, troede faktisk den ville bladre til næste side eller noget...

Under råd og... den læs mere knap, den kunne godt få lidt farve i stedet for kedelig grå

Det samme med det email link, det ligner bare en grå klat uden funktion...

Det var lige det jeg faldt over

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Fra  Praematures Skrevet kl. 12:13

Tusind tak for jeres feedback :)

Jeg har noteret alt hvad i har skrevet, og så går jeg igang her i weekenden med at få det rettet :)

Hvis der er andet, så skriv det endelig. Igen, tusind tak :)

Fra København
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Fitnessbuddy Skrevet kl. 12:21

Rigtig pæn side!

Jeg ville nok overveje, at få facebook og google plus med.. så det ikke kun er twitter :)
Når det er sagt så synes jeg du skal være stolt over dit arbejde, det rigtig lækkert!

Med venlig hilsen
Christian 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:23

Det her er velment kritik, så jeg håber, at du kan lade dig inspirere af den.

Navnet på siden, skrevet med hvidt øverst på siden, er alt for fed og flyder ud i ét. Det er hverken pænt eller behageligt at læse. Så her ville jeg finde en mere indbydende skrifttype.

Når man klikker ind på "Opskrifter efter alder" og vælger en aldersgruppe, så ledes man ind på en side, hvor der står sådan lidt generel "snik-snak". Her ville jeg personligt forvente at finde langt mere nyttig information og ikke et link til Sundhedsiuiden.dk.

Jeg synes overordnet set, at jeg savner nogle ambitioner og noget idérighed. Der er langt vej igen i mine øjne, hvis siden virkelig skal fange, men lidt hårdt arbejde skader jo heller ikke; det er vejen frem. Lad dig eventuelt inspirere af andre lignende sider, både fra Danmark og udlandet. Der er helt sikkert massser af god inspiration at hente hos dine konkurrenter, som muligvis vil inspirere dig til at lave lignende features på din side, samt nogle de slet ikke har :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Fra  Praematures Skrevet kl. 12:28

Hej Thomas.

Tak skal du have, når du skriver det om at der sår snik snak når man går ind under opskrifter efter alder. Så går jeg udfra du kun har trykket på 0-4 måneder? For det er ganske korrekt at der her, ingen opskrifter er - af den simple grund som jeg skriver, at børn ikek må få andet end modermælk i denne perioder. Under de andre alderstrin,så er det jo kun opskrifter :)

Hvad du helt mener med at du savner ambitioner og noget iderighed, det forstår jeg ikke helt. Og vil da meget gerne have at du uddyber dette.

Men jeg takker for din feedback, og har noteret hvad du har sagt :)

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Fra  Praematures Skrevet kl. 12:30

Christian Møller:

Rigtig pæn side!

Jeg ville nok overveje, at få facebook og google plus med.. så det ikke kun er twitter :)
Når det er sagt så synes jeg du skal være stolt over dit arbejde, det rigtig lækkert!

Med venlig hilsen
Christian 

Jeg har planlagt at få Facebook med, vil bare lige have mit site helt færdigt først + have lidt mere fyldt på m.m.

Men jeg takker :)

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)