man behøver slet ikke være aktive der , man kan bare sætte logoet på siden og der er visse fordele og der sker en del for tiden i udvikling http://www.concept-i.dk/blog/google-plus-guide.html |
Frk.Jensen:TT Tekstforfatter:Daniel Sørensen:Kom bare lige forbi idenne tråd og kom ind på di hjemmeside, og bliver simpelthen nødt til at sige, at det er en mega flot side du har.
Jeg tror, at TT Tekstforfatter ikke tænker på hvem målgruppen er, men tænker på hvad han bedst selv kan lide.
Jeg tror, at enkeltheden og det rolige design er lige den en nybagt mor har brug for, hun har sikker fået nok af lysserøde/lysseblå babybling bling osv. Nu vil moderen bare gerne finde en god opskrift på noget mad, og det skal være nemt, hurtigt og overskueligt inden baby vågner igen.
Stort skulderklap herfra - det ser sgu godt ud!
Dbh
Daniel
Det er så ikke rigtigt, Daniel. Jeg tænker netop på, hvordan jeg som far til en baby ville føle det, hvis jeg søgte inspiration. At få en baby er starten på et nyt liv. Noget nyt og frisk, en ren tavle. Og en ganske særlig frisk duft af baby. Det lægger op til et langt mere forfriskende design i mine øjne.
Som tekstforfatter og reklamemand (i 8 år) har jeg nu rimelig godt styr på målgrupper :-). Naturligvis kommer min egen smag og erfaring også ind over, da det er den, kunderne betaler for. At smag er forskellig, er så en anden sag.
Men jo, jeg mener, at min-babymad.dk kan ramme målgruppen langt bedre og mere effektivt. Og det er ikke negativ, men derimod velment kritik.
God weekend! :-)
Dbh
Thomas
Vil lige sige, at jeg på ingen måde tager det du har skrevet - eller andre har skrevet negativt. Tværtimod er jeg glad for alt den feedback jeg får, både det positive, men også kritikken. Så tak til jer alle :)
Det er jeg da glad for. Var bestemt heller ikke meningen. Jeg synes ganske enkelt bare, at der var plads til forbedringer. Det handler jo ikke kun om at give positiv feedback her på Amino, men om at hjælpe iværksættere til succes. Men som nævnt, jeg vender tilbage så snart, jeg har fået kigget nærmere på markedet :-)
Dbh
Thomas