Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes på mit site

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Frk.Jensen:

Hej Thomas.

Tak skal du have, når du skriver det om at der sår snik snak når man går ind under opskrifter efter alder. Så går jeg udfra du kun har trykket på 0-4 måneder? For det er ganske korrekt at der her, ingen opskrifter er - af den simple grund som jeg skriver, at børn ikek må få andet end modermælk i denne perioder. Under de andre alderstrin,så er det jo kun opskrifter :)

Hvad du helt mener med at du savner ambitioner og noget iderighed, det forstår jeg ikke helt. Og vil da meget gerne have at du uddyber dette.

Men jeg takker for din feedback, og har noteret hvad du har sagt :)

Og det har du naturligvis helt ret i :-) Antog ganske enkelt, at det var det samme indenfor de andre aldersgrupper, da du skrev, at der stadig manglede en del tekst/indhold på siden. Angående ambitionerne og idérigheden, så synes jeg personligt, at designet er lidt kedeligt. Svært at forklare, men med en dygtig bror som grafiker dømmer jeg måske også lidt hårdt :-).

Jeg vil gerne kigge på andre sider og vende tilbage med forslag til forbedringer, når jeg lige får lidt tid, men som udgangspunkt kan jeg allerede nu sige, at jeg savner følelsen af at "træde ind i det ultimative babymad-univers". Bedre udnyttelse af pladsen (meget smalt og kort design/layout) og flere babyfotos, som vil skabe liv. Siden kunne godt være lidt mere "nuttet" og levende, synes jeg :-). Men bare mine tanker.

Vender lige tilbage.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 164
Fra  Praematures Skrevet kl. 12:53

Frk.Jensen:

Hej Thomas.

Tak skal du have, når du skriver det om at der sår snik snak når man går ind under opskrifter efter alder. Så går jeg udfra du kun har trykket på 0-4 måneder? For det er ganske korrekt at der her, ingen opskrifter er - af den simple grund som jeg skriver, at børn ikek må få andet end modermælk i denne perioder. Under de andre alderstrin,så er det jo kun opskrifter :)

Hvad du helt mener med at du savner ambitioner og noget iderighed, det forstår jeg ikke helt. Og vil da meget gerne have at du uddyber dette.

Men jeg takker for din feedback, og har noteret hvad du har sagt :)

Og det har du naturligvis helt ret i :-) Antog ganske enkelt, at det var det samme indenfor de andre aldersgrupper, da du skrev, at der stadig manglede en del tekst/indhold på siden. Angående ambitionerne og idérigheden, så synes jeg personligt, at designet er lidt kedeligt. Svært at forklare, men med en dygtig bror som grafiker dømmer jeg måske også lidt hårdt :-).

Jeg vil gerne kigge på andre sider og vende tilbage med forslag til forbedringer, når jeg lige får lidt tid, men som udgangspunkt kan jeg allerede nu sige, at jeg savner følelsen af at "træde ind i det ultimative babymad-univers". Bedre udnyttelse af pladsen (meget smalt og kort design/layout) og flere babyfotos, som vil skabe liv. Siden kunne godt være lidt mere "nuttet" og levende, synes jeg :-). Men bare mine tanker.

Vender lige tilbage.

Dbh

Thomas

Hej igen Thomas.

Jeg kan sagtens følge dig i det du skriver, og har helt sikkert skrevet mig det bag øret. Vi arbejde hen på at gøre det mere levende og nuttet :)

Du er må meget gerne vende tilbage når du får mere tid.

Som sagt mangler der stadig meget indhold, billeder m.m. og det skulle så småt gerne komme på her i weekenden og næste uge.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 13:20

Kom bare lige forbi idenne tråd og kom ind på di hjemmeside, og bliver simpelthen nødt til at sige, at det er en mega flot side du har.

Jeg tror, at TT Tekstforfatter ikke tænker på hvem målgruppen er, men tænker på hvad han bedst selv kan lide.

Jeg tror, at enkeltheden og det rolige design er lige den en nybagt mor har brug for, hun har sikker fået nok af lysserøde/lysseblå babybling bling osv. Nu vil moderen bare gerne finde en god opskrift på noget mad, og det skal være nemt, hurtigt og overskueligt inden baby vågner igen.

Stort skulderklap herfra - det ser sgu godt ud!

Dbh

Daniel

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:27

Daniel Sørensen:

Kom bare lige forbi idenne tråd og kom ind på di hjemmeside, og bliver simpelthen nødt til at sige, at det er en mega flot side du har.

Jeg tror, at TT Tekstforfatter ikke tænker på hvem målgruppen er, men tænker på hvad han bedst selv kan lide.

Jeg tror, at enkeltheden og det rolige design er lige den en nybagt mor har brug for, hun har sikker fået nok af lysserøde/lysseblå babybling bling osv. Nu vil moderen bare gerne finde en god opskrift på noget mad, og det skal være nemt, hurtigt og overskueligt inden baby vågner igen.

Dbh

Daniel

Det er så ikke rigtigt, Daniel. Jeg tænker netop på, hvordan jeg som far til en baby ville føle det, hvis jeg søgte inspiration. At få en baby er starten på et nyt liv. Noget nyt og frisk, en ren tavle. Og en ganske særlig frisk duft af baby. Det lægger op til et langt mere forfriskende design i mine øjne.

Som tekstforfatter og reklamemand (i 8 år) har jeg nu rimelig godt styr på målgrupper :-). Naturligvis kommer min egen smag og erfaring også ind over, da det er den, kunderne betaler for. At smag er forskellig, er så en anden sag.

Men jo, jeg mener, at min-babymad.dk kan ramme målgruppen langt bedre og mere effektivt. Og det er ikke negativ, men derimod velment kritik.

God weekend! :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 13:33

Synes som de andre at det er en rigtig fin side, hvor design stemmer fint overens med indhold. Er dog også enig i de kritikpunkter der har været.

Hvis jeg var dig, ville jeg inddrage brugerne MEGET mere. Du har netop fat i en målgruppe, som vil elske at tegne og fortælle om dem selv, deres baby og dele deres tips og idéer med de andre brugere. Udnyt det! :-)

Et debatforum ville være oplagt, så dine brugere har mulighed for at dele alt fra opskrifter til billeder. Men også større fokus på bloggen, og en tydeligere invitation til at deltage ville være en god idé. Du vil få SÅ meget gratis brugergenereret indhold og dine brugere vil komme igen og igen og igen, så længe der er aktivitet.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:37

hvilken aldre er de forskellige sunde slik til

de 4 runde på siden de linker ikke videre til deres undersiders emmer jeg troet det var mod andre undersider

husk titler og tags til billederne derved en chance de findes i en google søgning

god ide vis haves cvr nummer at sætte det på kontakt siden og i fodnoten på siden det styrker en sides troværdighed

titler er meget ens lav dem mere unikke der er domænet navnet i alle og kun et par ord mere og husk google  viser op til 70 tegn

social medier der er det en fordele med google plus og facebook på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Fra  Praematures Skrevet kl. 13:41

Daniel Sørensen:

Dbh

Daniel

Hej Daniel.
Tak skal du have :)

Jeg ved ikke om man kan sige at TT Teksforfatter ikke tænker på målgruppen, for tror jeg nu han gør. Tror (eller ved) bare at man desværre med børneforældre kan dele dem op.. Der er de pussenussede og så er der dem der er lidt mere "neutrale"... Og nu er "trenden" jo at man går mere og mere væk fra det blå/lyserøde kønsdelte..

Jeg selv er en "pusse-nusse" mor, har en dreng på 2 år, og lad mig sige det mildt.. Der er en DEL blå nuttede ting på hans værelse.. I ville sikkert kaste op hvis i så det ;) Haha.. Så ja, jeg har set min del af "Blå nuttede ting".. Men lige når det gælder dette site, så er jeg egentlig godt tilfreds med at det er i neutrale enkle farver. For jeg har det præcist som du siger, med at at have fået nok af babyting og babyfarver.. og det er også hvad  jeg har måtte konstatere at mange har det på samme måde, har haft spurgt en del rundt omkring.

Men der er stadig mange der er til det putte-nuttede.. Og jeg håber at jeg kan ramme begge "grupper" ved at holde designet enkelt og roligt, men så få lidt mere farve ind når der kommer billeder, bannere osv på :)

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Fra  Praematures Skrevet kl. 13:43

T-Nielsen:

Synes som de andre at det er en rigtig fin side, hvor design stemmer fint overens med indhold. Er dog også enig i de kritikpunkter der har været.

Hvis jeg var dig, ville jeg inddrage brugerne MEGET mere. Du har netop fat i en målgruppe, som vil elske at tegne og fortælle om dem selv, deres baby og dele deres tips og idéer med de andre brugere. Udnyt det! :-)

Et debatforum ville være oplagt, så dine brugere har mulighed for at dele alt fra opskrifter til billeder. Men også større fokus på bloggen, og en tydeligere invitation til at deltage ville være en god idé. Du vil få SÅ meget gratis brugergenereret indhold og dine brugere vil komme igen og igen og igen, så længe der er aktivitet.

Du har helt ret, jeg har faktisk tænkt på det med at få et forum ind på sitet. Så det er på ønskelisten, men ja - syntes lige der skulle lidt mere indhold og kød på først. Men kan sagtens følge dig i det du skriver, og ja, vil være en god måde at få folk tilbage på :) Så skal jeg lige have fundet et forum modul til joomla hvis det findes :) Er også igang med at finde et kommentar modul til artiklerne :)

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Fra  Praematures Skrevet kl. 13:45

Mikael christiansen:

hvilken aldre er de forskellige sunde slik til

de 4 runde på siden de linker ikke videre til deres undersiders emmer jeg troet det var mod andre undersider

husk titler og tags til billederne derved en chance de findes i en google søgning

god ide vis haves cvr nummer at sætte det på kontakt siden og i fodnoten på siden det styrker en sides troværdighed

titler er meget ens lav dem mere unikke der er domænet navnet i alle og kun et par ord mere og husk google  viser op til 70 tegn

social medier der er det en fordele med google plus og facebook på siden

Hej Mikael, tusind tak for din feedback - vil få rettet det du skriver, plus få skrevet alder på snack m.m.

Mht. Google + fik jeg at vide at det ikke ville gavne det vilde og ikke var "nødvendigt".. men det mener du det er? Har ikke rigtig sat mig ind i det med google+ men vil da helt sikkert lige få læst op omkring det :)

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Fra  Praematures Skrevet kl. 13:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

TT Tekstforfatter:

Daniel Sørensen:

Dbh

Daniel

Det er så ikke rigtigt, Daniel. Jeg tænker netop på, hvordan jeg som far til en baby ville føle det, hvis jeg søgte inspiration. At få en baby er starten på et nyt liv. Noget nyt og frisk, en ren tavle. Og en ganske særlig frisk duft af baby. Det lægger op til et langt mere forfriskende design i mine øjne.

Som tekstforfatter og reklamemand (i 8 år) har jeg nu rimelig godt styr på målgrupper :-). Naturligvis kommer min egen smag og erfaring også ind over, da det er den, kunderne betaler for. At smag er forskellig, er så en anden sag.

Men jo, jeg mener, at min-babymad.dk kan ramme målgruppen langt bedre og mere effektivt. Og det er ikke negativ, men derimod velment kritik.

God weekend! :-)

Dbh

Thomas

Vil lige sige, at jeg på ingen måde tager det du har skrevet - eller andre har skrevet negativt. Tværtimod er jeg glad for alt den feedback jeg får, både det positive, men også kritikken. Så tak til jer alle :)

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)