Der skal ikke tages billeder af personer el. ting som kan krænkes.
Der skal tages billeder/info om adresse af fx. (eksempel), at du lige har set en der sprang køen over for, at få det billige kø-tilbud. Vil supermarkedet ikke gerne fjerne en sådan person? Vil de andre i køen blive glade? ja og ja :-) (bare et eksempel, har intet med min ide, at gøre).
Jeg tror heller ikke selv, at det koster så meget overhovedet (x-antal mill.)
max. 100.000 skal, der bruges hvis ingen programmør kendes :-)
Bare et skud.
Nu outsourcer jeg selv projekter, og du kan komme rigtig langt for 100.000 hvis du selv tager opgaven som projekt leder.
Skaf nogle ekstra penge hver måned få lavet en det mest basale til din platform du skal bruge, få nogle kunder og så ud og få en investering/samarbejdspartner.
Du kan ex. smide 5000 kroner/måned til udvikling af dit projekt, så er du i det mindste i fremdrift og du kan tage et skridt af gangen.
hvordan kan jeg investere i et projekt når jeg ikke kan lave en hjemmeside??
det er jo det jeg søger her.. en der kan lave en hjemmeside, som ønsker at være med i projektet.
Du investere i dit projekt i form af at du hyre en programmør og derved beholder din ejerandel. Du vil have meget meget svært ved at finde en der vil arbejde gratis imod andel.
Det er helt uhørt det din ven gør, han har selfølgelig lidt track-record, jeg ret sikker på der er noget mere i det som ikke bliver lagt på bordet, om du er videne om det eller ej.
Du finder et firma der udvikler software og ber om et uforpligtende tilbud på din platform. (så har du noget at gå ud fra) Skal du lave det så billigt som muligt skal du selv ud at agere projekt leder og jeg vil foreslå at du outsourcer. Det kan du gøre igennem Ex. scriptlance.com | elance.com
Der er mange informationer derude, som jeg vil anbefalde dig at læse når det er første gang du outsourcer noget IT-relateret og at det også er et projekt af væsentligt størelse.
Find eller betal nogen der har lidt erfaring med det, og få dem til at hjælpe dig med at lave kravspecifikation af dit projekt samt med at finde de rette personer til opgaven. Jeg ville gerne have hjulpet dig, men jeg har føler jeg har arbejdsopgaver og desværre ikke har overskud til flere.