Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance grafiker søges

Side 4 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan se at tråden efterhånden er ved at være af ældre dato, men hvis nogen alligevel mangler en freelance grafiker stiller jeg mig gerne til rådighed.

Se referencer på www.renegadedesign.dk

Med venlig hilsen
RENEGADE 

Med venlig hilsen
René Nielsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 14:11

Zuccez kalder! Grafisk tegnestue med farve og format - passer perfekt til dine freelance opgaver.

Vi kommer gerne til et uforpligtigende møde, hvor vi kan vise eksempler på vores arbejde.
Ellers check vores hjemmeside www.zuccez.dk - under referencer : )

MVH

Ann 

Fra Århus
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 84
Fra  Slipangsten.dk Skrevet kl. 09:17

Hejsa,

Jeg melder mig på banen - eller i køen - efterhånden :-)

Jeg hedder Lise, og har mit eget grafiske bureau Kryger Grafisk, www.krygergrafisk.dk - tjeck siden ud, - interesseret? Kontakt mig da for referencer og lidt mere info! Jeg laver alt grafisk materiale - både til tryk og til web!

Med venlig hilsen
Lise Kryger

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 22:13

Vi er to hoveder i Zuccez med komplementerende faglige kompetencer – vi er begge 100% inde i alle vore opgaver, og det er altid en af os, du får i røret. Vi er gearet til at indgå i et tæt samarbejde omkring alle jeres marketingsopgaver, store som små.

Vi næres af variationens ild, som findes blandt visitkort, brochurer, kataloger, magasiner, emballager og store messestande. Vi udvikler os i gode spiraler ved at boltre os rundt i hele oceanet af virkemidler, stilarter og signalværdier.

Vi er små og derfor effektive. Alle vore kunder er lige vigtige, og vi kan rykke igennem for dig, når det gælder.

Det slår forrygende gnister, når vi dagligt render panderne sammen. Skal vi være geniale for dig?

MVH
Ann 

Tilmeldt 13. Jan 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:23

Hej.

Jeg er freelance grafiker med speciale i billedbehandling (farvetilretning og billedmanipulation).

Har desuden solid erfaring i opsætning af kataloger, blade, flyers mv, og har lavet flere hjemmesider

Jeg arbejder som freelance grafiker og tager gerne nye jobs ind.

mvh/

Morten Bjelbæk
Fredens Torv 7
8000 Århus C

morten@bjelbaek.dk 

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:34

Hej! .. Du kan tilføje mig til dit netværk. Jeg arbejder som freelance grafiker for diverse virksomheder som fx 2eiss ApS, der står bag www.HentTilbud.dk - Jeg har lavet hjemmesider som www.fri-finans.org, www.falskested.dk og mange mange mange flere.. Jeg har 4 års erfaring.

Kontakt mig, tilføj mig evt. på en msn. Min adresse der er y_karlson@hotmail.com

Skriv en mail til mig på ykv@fashionline.dk eller giv et kald på 61994765, god jul :)

Dbh. Yngvi

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 13:25

Skulle du få brug for mig, så er jeg er freelance grafiker, til fair priser.

Se mere på: www.ComputerLab.dk

Du kan se referencer på min hjemmeside, samt kontakte mig via kontaktformularen på denne.

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:49

Hej allerup

Jeg er grafisk formgiver, der kan tilbyde en bred vifte af kompetencer, se mere på: http://www.hintzegruppen.dk

Måske er det stadig relevant for dig, jeg kan se at datoen er ved at være lidt forældet. Vores priser er rimmelige,

og vi har en dialog hele vejen igennem, for en hurtig behandling af jobbet, og for at undgå eventuelle

misforståelser.

Med Venlige hilsner

Jesper Hintze

Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:19

Hej

Jeg har arbejdet som freelancer i 8 år, vil meget gerne i samarbejde med dig løse grafiske opgaver og komme med kreative oplæg.

Jeg lister her nogle af de kunder som jeg har arbejdet med igennem de sidste år:

Secunia A/S, Virtal A/S, Select Service Partner, GN ReSound, GN Nordic, Care Danmark, Finbjørn Consult, Davone Speakers
Aids fondet, MS Branding, KUNG, Munck Asfalt, Borg og Bigum, Moment, Euro Trust, 1887, KBH Hovedbiblioteket ,Copenhagen Partners
Themis Software, De Gule Sider, Unit.dk, Mirsk, Tarco, Powerstow A/S, RED A/S, Kring og Ambia Music.

Hvis du vil se noget så sender jeg gerne noget.¨

Hilsen OMW

Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:19

Hej OMW

Det lyder interessant, har du et website?

Er du programmør? Hvad er dine arbejdsområder?

Mvh// Jesper

send gerne eksempler på jesper@hintzegruppen.dk

Side 4 ud af 5 (46 indlæg)