Da jeg mere er programmør end grafiker vil det være rart med en grafiker, som kan hjælpe mig med de mere specielle ting. Jeg forestiller mig at jeg kommer med input fra kunden, og måske nogen tanker om hvordan det skal være - Derefter leverer du en template til opskæring. Det er også muligt at du kommer til at hjælpe med fremstilling af logoer og andre grafiske opgaver. Jeg ved ikke umiddelbart hvor meget jeg får brug for din hjælp, men det er jo altid godt med nogen gode kontakter. Jeg vil selvfølgelig gerne se eksempler på nogle ting du har lavet. |
Freelance grafiker søges
|
Jeg har p.t. ingen rigtige referencer, men du kan da godt skrive mig op som en kontakt. informationer står vidst i min signatur., |
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
hej, vi er et nyt opstartet grafisk bureau, Vi er altid frisk på en samarbejde :) |
Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.
|
|
Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.
Du er mere end velkommen til at tilføje mig til dine kontakter... eller sende/ringe hvis du har nogle spørgsmål.. dp@256c.dk — Tlf. 60 22 64 41 |
Hej Per, jeg vil gerne tilbyde min ekspertise i web-design. På nuværende tidspunkt laver vi grafisk arbejder for flere andre kunder på freelance basis. Du kan se vores portefølje her og du er velkommen til at henvende dig hvis det har din interesse. |
Vi har et nyopstartet firma - Humentech. Vi kan tilbyde dig både tryksager og webgrafik på freelancebasis. Vi har netop nu og frem til 1. september en opstartsrabat på 50 %. Du kan se eksempler på tidligere arbejde på vores hjemmeside www.humentech.com. Vores stærke side er vores tekniske kunnen kombineret med kreativiten. Derudover kan vi også tilbyde miljøvenligt tryk/papir til absolut konkurrencedygtige priser. Hvis det lyder interessant, så tag et kig på hjemmesiden og ring/skriv til os. Venlig hilsen Lena |
Jeg har fået mange tilbagemeldinger - Jeg kigger dem igennem, og vil kontakte de af jer der ser interessante ud Der er en del der ikke har medsendt nogen form for reference eller link til hjemmeside, I skal nok ikke forvente svar. |